Dzięki, Ścigacz, błąd ze skrzynią jednak był moja winą, bo pododawałem moje itemki do skrzyń w plikach ph_box ale jednego itemka nie dodałem w którymś z 3 plikó za ich generowanie odpowiadającym
Sory za zawracanie dupy
Niestety błąd z pos_word_1 nadal występuje i obawiam się, że wynika ze skryptu zone_news.script, który dodałem, ale opieram to tylko na domniemaniu wynikającym stąd, że pograłem pół godzinki bez tego skryptu (po przeinstalowaniu moda na nowo) i błąd nie wyskoczył. Przywróciłem skrypt i błąd wyskoczył po 10 minutach gry
Mam natomiast nową zagwozdkę, ale to jakby ktoś się zainteresował. Spróbowałem dodać do tego moda kończące się śruby pożyczone z DMX 1.4.3, ale skutki sa tylko połowicznym sukcesem. Śruby działają - tzn. sa w ekwipunku, jak się nimi rzuca to ilośc się zmniejsza, można je tez zbierać z ziemi, gdzie leża bardzo długo. Ale niestety nie kończą się - nawet jak w ekwipunku juz ioch nie ma, to nadal można rzucać śrubami, a co zabawniejsze, możne te wyrzucone pozbierać i znowu mieć śruby w ekwipunku
a to nie o to chodzi. Niestety jako, że skrypty to dla mnie czarna magfia i wpisanie paru wywołań w bind_stalker.script "na czuja" aby powiązać skrypt to jest mój szczyt możliwości, to nie umiem sobie poradzić z problemem niekończących się śrób. Przeglądałem skrypt bolt_binder.script oraz bolt_ending.script (któego nazwa wskazywałąby na odpowiadanie za "kończenie się" śrub ale to tylko moje domysły) i nic nie wskórałem.
Więc jeśli ktoś byłby chętny mi pomóc, a w zasadzie do dokończyć moja niedokończona robotę partacza, to będe szczęśliwy jak dziecko
A swoja drogą, może np. Ścigacz albo Vandr zechciałby wkleić śruby do swojej wersji tego moda?
Dołączam link do pliku z wynikiem moich prac (tzn. prób przeklejenia śrub z DMX bo ja ich oczywiście nie stworzyłem aby była jasność), jakby ktoś chciał popatrzeć, czego brakuje aby to zadziałało w pełni jak powinno:
PS:zrobiłęm tak, że 25 sztuk śruby dostajemy od Leśnika po dotarciu do jego domku - daje nam je razem z detektorem Echo i przy okazji tłumaczy co i jak. Ale w razie czego do testów, można je dodać do amk_mod.script przy "spawnowaniu"{ naszego bohatera w aurtobusie:
Ach zresztą, jak ktoś bardziej ogarnięty ode mnie postanowi mi pomóc, to to powyżej i tak wie jak zrobić