[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 23:37

Vadr, a zamierzasz jakos w przyszlosci zrobic takie teksturki do Czystego nieba oraz Zewu Prypeci. Bo jakos nie ma moda ktory dorownalby twojemu pod wzgledem upgrade'u grafiki.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 23:41

Bez przesady, zaś jakichś szałów nie wiadomo jakich nie ma ;) a do CS czy COP- sam nie wiem. Załatw sobie Absolute Texture Packi od naszego forumowego kolegi Cromm Cruaca do CS oraz CoP, tudzież Misery do CoP(wygląda naprawdę fantastycznie).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez SzramaX w 13 Lut 2012, 23:55

Vandr, jak nie ma szałów jak są. :E Taka grafa podoba mi się dużo bardziej niż oryginalna, choć tamta też dobra. Ta szarość, wspaniałe, na nowo odkrywam Cień Czarnobyla. :E Teraz tylko muszę poczekać parę dni, bo na 8600 GTS nie pogram. :wink:
Image
"Death solves all problems, no man, no problem"

Joseph Stalin
Awatar użytkownika
SzramaX
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 31 Lip 2009, 23:36
Ostatnio był: 23 Lut 2012, 16:29
Miejscowość: Prypeć - wschodnia dzielnica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 16 Lut 2012, 12:44

Mam pytanie ;) Jak można połączyć Oblivion Lost`a [czysty , pod wersje 1.0004] z AA? ;)
ps. Jeżeli komuś wywala błąd [error]Expression : hFile>0 , to trzeba grać na 1.0004 a nie 1.0005 :D (z doświadczenia:D)
I downgrade nic nie daje , trzeba od nowa stalkera postawić.
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Lut 2012, 12:47

Skopiuj z gamedaty AA do gamedaty OL:

Kod: Zaznacz wszystko
shaders


oraz

Kod: Zaznacz wszystko
textures
(bez UI oraz INTRO)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Per$hing16.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 16 Lut 2012, 12:56

A Scopes można zaistalować , czy odpada?
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Lut 2012, 12:59

Można.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 16 Lut 2012, 13:07

A particles , pogoda z AA oraz muzyka w tle odpada? To co podałeś to max które można dać do obliviona z AA ? ;) Wybacz że męczę , ale mod jest świetny i chciałbym go w jak największej ilości włożyć do Obliviona :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Lut 2012, 13:13

Nie no, jakbyś się uparł to wrzuciłbyś znaczną część AA do OL ;) zrób sobie najpierw kopię gamedaty dla bezpieczeństwa z OL/tą którą masz teraz i wrzucaj:

Foldery:

levels
sounds
shaders
textures(bez UI oraz INTRO)
particles.xr(na końcu)


Mógłbyś też spróbować animacje i configi broni:

meshes/weapons
config/weapons

Ale tu już może wykrzaczyć jakiś błąd. Nie mniej jednak spróbuj, może będzie działać :)

Jak chodzi o pogodę, z tym już jest niestety więcej zabawy. Edycja configów, sprawdzanie skryptów sterujących cyklami...być może jest ten sam co w vanilli, to wtedy nie byłoby problemu ale nie jestem pewien.

OFFTOP: Z przenoszeniem części jednego moda dla upiększenia/urozmaicenia drugiego jest sporo zabawy ale i nerwów. Ja osobiście uwielbiam Zew Monolitu: Ukryte Ścieżki 1, i na razie jestem na takim etapie, że gra pod względem otoczenia/grafiki/dźwięków/pogody/broni i wielu innych rzeczy zupełnie nie przypomina pierwotnych Ukrytych Ścieżek...:) W sumie mam już jakieś 80 procent tego co chciałem osiągnąć, jeszcze parę rzeczy mi zostało, ale gdy skończę to się tym podzielę ze wszystkimi(ale to dopiero za jakiś czas, nie mogę powiedzieć kiedy, bo jest inny czynnik, który nie pozwala mi tego udostępnić wcześniej, hehe...) Tak czy siak- powodzenia.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 16 Lut 2012, 14:03

Załadowałem wszystko co podałeś, przy "meshes/weapons
config/weapons" w ogóle nie chciał się właczyć stalker , ale trudno ;) Do tego dodałem jeszcze muzykę z twojego moda (jeden pliczek) , oraz SWO 3.1 , dopasowany do Oblivion Losta 2.2 , na Twoich teksturach ;) powiem tyle - miazga. Już na poczatku powitał mnie niesamowity wschód słońca ;) Dzięki mistrzu :) :wódka:
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 16 Lut 2012, 14:10

Nie ma problemu. Wprawdzie można by załadować te bronie, ale to jest je*anina za przeproszeniem ;) Miłego grania.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Per$hing16 w 16 Lut 2012, 22:48

No i jeszcze jedno - tylko particles.xr jest od świecenia się artefaktów? Wsadziłem go z AA do Obliviona , i artefakty nie świecą , a sprawdzałem w ciemnym miejscu (piwnice agropromu). Chyba że jeszcze inne pliki odpowiadają za ten efekt , jeżeli tak , to jak je złaczyć z Oblivionem ? :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości