[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 05 Paź 2015, 23:08

Testuję jakieś 2h, kordon gra i buczy, ale jest 1 poważny błąd: przy rzucie granatem jest jakaś nienaturalna animacja rąk i wywala z logiem. Co próba rzutu granatem od razu wylot. Końcówka loga:
Kod: Zaznacz wszystko
v destroy object [27648][separator:separator27648] [141315]
sv reject. id_parent [0][actor:single_player] id_entity [27648][separator:separator27648] [141315]
cl setDestroy [27648][141315]
sv destroy object [27904][separator:separator27904] [141353]
sv reject. id_parent [0][actor:single_player] id_entity [27904][separator:separator27904] [141353]
cl setDestroy [27904][141353]
sv destroy object [28672][separator:separator28672] [141480]
sv reject. id_parent [0][actor:single_player] id_entity [28672][separator:separator28672] [141480]
cl setDestroy [28672][141480]
sv destroy object [28929][separator:separator28929] [141561]
sv reject. id_parent [0][actor:single_player] id_entity [28929][separator:separator28929] [141561]
cl setDestroy [28929][141561]
sv reject. id_parent [4787][stalker:esc_specnaz4] id_entity [25899][grenade_f1:grenade_f125899] [141596]
sv ownership id_parent [0][actor:single_player] id_entity [25899][grenade_f1:grenade_f125899] [141596]
sv destroy object [29190][separator:separator29190] [141606]
sv reject. id_parent [0][actor:single_player] id_entity [29190][separator:separator29190] [141606]
cl setDestroy [29190][141606]
stack trace:

0023:00466222 XR_3DA.exe, CKinematicsAnimated::PlayCycle()


P.S. Cp z M4A1? :D :P
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 06 Paź 2015, 07:42

Dziwna sprawa z tą animacją. Nie powinno się nic wywalać, nikt nie zgłosił takiego błędu i sama animka wygląda bardzo dobrze.

Co do broni, najwcześniej jutro-pojutrze. Muszę zostać po godzinach.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 06 Paź 2015, 07:46

Czyli ta animacja jest nowa? Co mam zatem teraz zrobić? Reinstall? Który plik za to odpowiada?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 06 Paź 2015, 08:14

Wiesz co Artur, zrób reinstall. Ta animacja jest faktycznie nowa, pochodzi z paczki Original Weapons Renewal r_populika. Save będą kompatybilne, oczywiście, ale może coś źle się zgrało przy instalce.

Ty chcesz tego M4A1 zamiast M16 tak?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 06 Paź 2015, 10:59

Tak, zamiast m16. Tak sie zastanawiam jeszcze czy da sie bezkolizyjnie opisać strzelby żeby pasował do pistoletowego slot'u? Nie wykrzaczy się to? Co do granatów zrobię reinstall i dam Zn czy pomogło. Dozo.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 06 Paź 2015, 11:05

Nie, sam sobie tak zrobiłem.
W konfigu danej strzelby:
Kod: Zaznacz wszystko
slot = 1
animation_slot = 1

Nie pamiętam czy animation_slot też trzeba zmieniać czy zostawić jak jest.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 06 Paź 2015, 13:29

Wystarczy zmienić slot. U mnie działa.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 06 Paź 2015, 14:48

Czy oby na pewno tak ma wyglądać animacja rąk po wyciągnięciu granatu...? :omatko:
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 06 Paź 2015, 15:54

Wygląda jak niepodmieniony config przy animacjach używających identycznych nazw, co waniliowe.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 06 Paź 2015, 15:54

zdecydowanie nie :E Chyba wiem w czym problem. Wrócę do domu to Ci dam poprawkę.

@up, tia, poje*ałem jedną wartość.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 06 Paź 2015, 16:09

Ja dla siebie podmieniłem "scope zoom factor" dla iron sights na wartość "50" dla wszystkich broni w configach (lekkie przybliżenie ), może to samo jest z granatami? :P
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 06 Paź 2015, 19:48

Dziwne, jednak nic nie poje*ałem. Wszystko powinno grać. Wrzuć to do Gamedata/Config/Weapons i podmień plik.

https://www.sendspace.com/file/jmd2yz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość