[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 23 Lis 2011, 17:27

Przy poprzednie próbie wymiękłem i Priboia odpuściłem. Jednak teraz gra została dodana do CDA i co ? Zainstaloawłem grę, skopiowałem gamedata i zbindowałem silnik. Gram bezproblemu przez 30 min i postanowiłem spolonizować grę. Menu jest po polsku, napisy przy ładowaniu też, jednak przy "wchodzeniu do Zony" wyskakuje mi komuniakt "program XR_3DA.exe przestał działać". Więc wstawiam folder gamedata, który działał i znów to samo, Próbowałem kilkanaście razy i to samo.

Kod: Zaznacz wszystko
 Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S2, 1860.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 31110 files cached, 6146Kb memory used.
Init FileSystem 2.368783 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4046888 K], reserved[54524 K], committed[92828 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8133 K], process heap[670 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1310 K], smem[0 K]
Executing config-script "f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9490]: ATI Radeon HD 4600 Series
* GPU driver: 8.17.10.1094
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1772 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=61 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [73 ms]
"f:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 62587 K
Prefetching objects...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    13154 ms
* [prefetch] memory:  80737Kb
* phase time: 13255 ms
* phase cmem: 142973 K
SERVER: Starting...
* phase time: 116 ms
* phase cmem: 143193 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 143193 K
Loading saved game "all.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9226 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 16680 objects are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_gulag.script:174: attempt to index local 'job' (a nil value)
 

stack trace:
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MAJOR762 w 24 Lis 2011, 13:55

Mam podobnie co kolega powyżej, z tym że u mnie wygląda to tak:
- po pierwszej instalacji wszystko lata pięknie, oczywiście spolonizowane, mogę grać zapisywać wczytywać do woli
- wyłączam i włączam ponownie grę, chcę wczytać save i wyskakuje mi komunikat jak u kolegi powyżej, jedyne co mogę zrobić to zamknąć program, log po próbie wczytania:
Kod: Zaznacz wszystko
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 904, 192569 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 325 ms
* phase cmem: 296587 K
Wchodzisz do Zony...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 296587 K
* [win32]: free[3153068 K], reserved[115412 K], committed[925760 K]
* [ D3D ]: textures[202810 K]
* [x-ray]: crt heap[296587 K], process heap[9039 K], game lua[21170 K], engine lua[234 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3875 K], smem[27642 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

Do niedawna było jeszcze tak że po próbie wczytania save i powyższym błędzie nie mogłem odpalić nawet nowej gry, teraz mogę, nie wiem co się nagle stało. Niestety loga po próbie odpalenia nowej gry i błędzie nie skopiowałem ;/ Gram na Windows 7 gdyby miało to pomóc.
Poratuje ktoś radą??
MAJOR762
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Gru 2010, 20:45
Ostatnio był: 07 Lut 2012, 13:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Soviet w 24 Lis 2011, 13:59

A panowie to grę spatchowaną do jakiej wersji mają? Czy aby nie 1.0006?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez caleb59 w 24 Lis 2011, 14:02

Prawda jest taka, że @xtyro robił spolszczenie pod fixa 1.1, wyszedł jakiś czas temu fix 1.1.3, który jest niezbyt kompatybilny ze starym spolszczeniem, nie mam pojęcia jakiego fixa CD-ACTION dodało na płycie i czy w ogóle dodało...
Jedyna szybka rada to dogranie fixa 1.1 zamiast najnowszego 1.1.3, żeby grać komfortowo ze spolszczeniem...
Nie mam pojęcia jak odkręcić sytuację, gdyby okazało się że jednak CD-ACTION dodało do moda fixa 1.1.3 - prawdopodobnie potrzeba kogoś, kto przerobiłby spolszczenie pod fixa 1.1.3 moim zdaniem...
Poza tym nie jestem pewny czy Priboi działa na patchu 1.0006...
Fixy tutaj: http://www.moddb.com/mods/priboi-story/downloads
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MatrixSTR w 24 Lis 2011, 15:54

Chyba jest jakiś fix albo cuś żeby się dało odpalić na 1.0005/6. A jeśli CDA go nie dało to wielki feil z ich strony.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 24 Lis 2011, 17:37

Teraz mogę załaładować grę po ponownym uruchomienu, czy nawet po kilku, ale tylko autosavy :mad: . Kolejny problem jest taki, że przy miejscu gdzie był sygnał SOS nic nie ma :E . Jeśli chodzi o wczytywanie gry na swoim STALKERZE z Top Sellera, patchowałem go chyba do 1.0005/4 i chodziło tylko za pierwszym razem.
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez zwyczajny w 25 Lis 2011, 11:55

Żeby działał z CDAction trzeba zrobić downgrade do wersji 1.05 US i po sprawie:)
zwyczajny
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Lis 2011, 11:25
Ostatnio był: 22 Paź 2014, 13:11
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 26 Lis 2011, 00:40

Zwyczajny, co ty mi tu chrzanisz o downgrade'ach, skoro wgrałem ShoCa z płyty z CDA, dodałem do tego Priboi Story i działa jak miodzio, dziś skończyłem?:P
Swoją drogą, świetny mod, acz bez solucji nie miałbym pojęcia zbytnio co gdzie jak i po co... Lekki problem z narracją fabuły, poza tym niezły. I do tego te głosy w NPP... Nie wiedziałem, że tak może to budować kilmat :D
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez paintball_0 w 26 Lis 2011, 19:27

Potwierdzam, u mnie Priboi poszedł na Stalkerze 1.0006 bez najmniejszych problemów. Ale nie przeszedłem, bo czegoś tam nie znalazłem i utknąłem. ;) Nie mogę otworzyć jakichś tam drzwi i dostać się na tyły elektrowni.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 26 Lis 2011, 20:29

Paintball, przejście Priboia bez solucji to moim zdaniem niezły wyczyn... Sam mniej więcej w połowie gry zacząłem jej szukać, gdyż nie wiedziałem po prostu, co dalej robić :-/ Narracja w grze niestety lekko kuleje :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez djcycu w 26 Lis 2011, 21:07

Więc muszę być mega! :D Przelazłem tego moda bez solucji. Praktycznie wcale się nie przydaje o ile grało się w inne mody wymagające eksploracji. Znajomość każdej lokacji na wylot i umiejscowienia niebieskich skrzynek to klucz do sukcesu i dobrej zabawy :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 26 Lis 2011, 21:44

Ano widzisz, Cycu, widocznie jesteś hax0rem:P Dla mnie ten mod to coś nowego, więc nawet nie wiedziałem zbytnio czego i gdzie szukać... A ile się namęczyłem żeby w opuszczonej wiosce w Magazynach Wojskowych dostać się do jednej z piwnic, fiuuuu... Nie mogłem ruszyć tej %&#*!! palety...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości