[SIEKIERA] by rowerowiec

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez zdzicho w 30 Sty 2010, 22:34

Image
:D
Nareszcie to skończyłem. Nie owijając w bawełnę-dzięki temu modomi zamiast noża mamy do dyspozycji siekierę! Wiem, można się do kilku rzeczy przyczepić, ale w 3d studio jestem średnio-zaawansowany :wink:

DOWNLOAD:
http://www.speedyshare.com/files/206570 ... et_mod.rar

tak, działa na każdym patchu, gdyż mod zmienia tylko elementy graficzne.
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Reklamy Google

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez lukass w 30 Sty 2010, 22:47

w 3d studio jestem średnio-zaawansowany

Ale za to w Paincie nie masz sobie równych :D (żart)
Jak myślisz, można by go przystosować do współpracy z Zewem Prypeci ?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez zdzicho w 30 Sty 2010, 23:00

lukass napisał(a):Jak myślisz, można by go przystosować do współpracy z Zewem Prypeci ?

Zobaczę co da się zrobić, dam znać jak skończę.
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez Tawarish Kozłow w 30 Sty 2010, 23:02

Janosik wróciłeś! :E
Myślałem ze jesteś legendą?
(Fajny skin)
Edit: lukass tak bo w zewie inaczej trzyma się nóż
Ostatnio edytowany przez Tawarish Kozłow, 30 Sty 2010, 23:06, edytowano w sumie 1 raz
Chce OICW w wersji ASG AEG!

Jeśli też chesz taką replike wklej to do podpisu a może nasze modły zostaną wysłuchane!
Tawarish Kozłow
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 28 Paź 2009, 15:05
Ostatnio był: 30 Kwi 2012, 16:51
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez lukass w 30 Sty 2010, 23:05

Tak to wygląda w Zewie, bez ingerencji w pliki (tylko inny układ folderów i ich nazwy):

Image
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez zdzicho w 30 Sty 2010, 23:19

Sorry, na daną chwilę nie dam rady zrobić tej siekiery na widok z pierwszej osoby w CoP, nie obczajam tych plików .omf
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez dorian w 31 Sty 2010, 12:05

Wgrałem tego moda do gamedaty Ultimata i nie działa. Dalej mam nóż zamiast siekiery. :(
Jak wywalę pliki noża, a zostawię tylko pliki siekiery to wypad na pulpit i tyle. Szkoda, bo chętnie pobawiłbym się tą siekierką. Może jeszcze coś pokombinuję. :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez zdzicho w 31 Sty 2010, 17:56

Dobrze zrozumiałem? Siekiera nie działa Ci w Soc czy w CoP? Bo w SoC nie powinno być żadnych problemów, co pisze w logu po wywaleniu na pulpit?
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez dorian w 31 Sty 2010, 22:37

To podstawowe narzędzie każdego rzeźnika :wink: nie działa z modem Ultimate do SHoC. Przynajmniej u mnie.
Log:
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 111
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'weapons\knife\wpn_knife_bak.ogf'.


Jak wgram tylko Twoje pliki meshes i textures do gamedaty, dam zastąp itd. to gra idzie, ale dalej mam kosę, zamiast siekierki. Jak wyrzucę pliki noża w folderze meshes z Ultimata, które były i zostawię Twoje + w textures też Twoje to bugtrap i log j/w, że mu ich brakuje. Tych co były w Ultimate w meshes znaczy = weapon_knife_bak_hud i weapon_knife_bak. Jak je przywrócę i są z Twoimi to znowu kosa w łapce zamiast siekiery.
Fajny ten Twój modzik, ale "śmiem" twierdzić , że z Ultimatem jednak chyba nie działa. A jak działa to poproszę o podpowiedź jak to zrobić, bo chętnie pogłaskał bym paru gości w grze tym fajnym narzędziem.
P.S. Mam jeszcze wgrany dodatkowo do Ultimata:
- mod Extrem Graphic (częściowo),
- Anioły Śmierci,
- Glove and Sleeve Reskins na rączki z tatuażem i niepełne rękawice,
- Znak STOP "pa ruski".
Przydała by mi się jeszcze Twoja siekierka.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez Freeman w 01 Lut 2010, 18:11

Ciekawy mod - przyznam, że całkiem niezły, IMO korekty wymaga model (za duży sam topór, dodatkowo nie widać go w całości na ekranie). Zdzichu, widzę że znasz się na modelach - było by nieźle, jakbyś zrobił młotek jeszcze - poważnie mówię, lubię bronie tępe i ciężkie, w sam raz do leczenia migreny :D

Dorian - sam gram w Ultimate i wrzuciłem to sobie do tego moda, trochę przerobiłem pliki - działa bez problemu. Masz tu Siekiera Mod Ultimate Edition , sprawdzałem - nie trzeba zaczynać nowej gry, siekiera zamiast kosy.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez zdzicho w 01 Lut 2010, 18:13

Z logu wynika, że brak pliku wpn_knife_bak.ogf. Pewnie w tym ultimate modzie są jakieś nowe animacje noża, czy coś, i one są właśnie w tym pliku. Proponuję otworzyć gamedata\config\weapons\w_knife.ltx i tam znaleźć coś w rodzaju tego wpisu :
visual = weapons\knife\wpn_knife_hud.ogf

anim_idle = idle
anim_draw = draw
anim_hide = hide
anim_shoot1_start = shoot1_start
anim_shoot2_start = shoot2_start
anim_shoot1_end = shoot1_end
anim_shoot2_end = shoot2_end
anim_idle_sprint = idle_sprint

albo ctrl+f i wpisz "wpn_knife_bak.ogf" żeby sprawdzić czy coś takiego jest, i usunąć tę linijkę. Wtedy nie będzie automatycznie pytać o ten plik, czyli błędu powinno nie być, ale to tylko moje domysły. Wyobraź sobie taką sytuację: robię szkielet do tego HUDu, i kość która znajduje się w siekierze nazywa się bone02. Przy wczytywaniu gra wychodzi na pulpit, dlatego że ta kość powinna nazywać się wpn_knife_0, co można wywnioskować z linijki "fire_bone = wpn_knife_0". Jeśli w innych plikach prócz tego w_knife.ltx nie ma żadnej wzmianki o pliku wpn_knife_bak.ogf to po usunięciu wszystkich wpisów związanych z tym plikiem MOŻE zadziała :wink: Jak nie chce Ci się w tym grzebać to wyślij mi po prostu swój plik w_knife.ltx na [email protected]

@Freeman
Może coś zrobię, jak na razie robię w zonie jurrasic park :D pterodaktyle, dino itp. wszystko dokończę w ferie, jak będzie dużo czasu, bo teraz przygotowania na testy gimnazjalne, poprawy, etc. :(
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [SIEKIERA] by rowerowiec

Postprzez dorian w 01 Lut 2010, 19:51

:) :D :E
1. Zdzicho - dzięki za pomysł z tą siekierką i aniołami. Jak sam widzisz na skrinie trochę faktycznie za duża i się z deka nie mieści w ekranie, ale dobrze Ci idzie. Trochę jakby "koślawe" to akurat jeszcze, ale działaj. Potrzeba nam więcej takich ludzi i pracuj dalej, a jak Jurrasic Park w Zonie obmyśliłeś (moja podpowiedź zadziałała?) i starasz się zrobić, pterodaktyle, dino. itp.
Czad normalnie..i kibicuję ci na maxa. Masz ode mnie :wódka:
2. Freeman - dzięki za Twój link do moda Zdzicha, w którym coś tam przerobiłeś.. Po jego ściągnięciu poszło u mnie na Ultimacie wszycho bez wniku.
Teraz mam siekierkę i też stawiam Ci :wódka: :

Image

Bandyci (tacy jak ja) od początku powinni być wyposażeni w to narzędzie pracy. :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości