[Dark side of the Earth CS]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez Gizbarus w 07 Kwi 2012, 17:04

Mod nabiera szlifu, wygląda coraz lepiej :wink: Potrzeba tylko poprawić karabin myśliwski, bo przegiąłem z zasięgiem i celnością...:P Teraz działa jak Railgun :E

Przeźroczysty ekwipunek to ciekawy ficzer, przydaje się - przynajmniej widzimy mniej więcej co się dzieje wokoło nas.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez kubekpop w 14 Kwi 2012, 16:44

Trzeba, trzeba... Może przestawię datę premiery na jeszcze dalej. Muszę te ulepszenia poprawić, ale nie mam pomysłu. Żadnych plików dodatkowych nie znalazłem. I z Cromm Cruac się głowimy, czemu ciągle jest ładnie. Zaraz sprawdzę czy samo AF też tak będzie miało...
Dobra, już działa. Na nowo dodałem wszystkie pliki AtmosFear. Jutro udostępnię kolejną wersję.
EDIT
Można z http://www.moddb.com/mods/dsote-cs pobierać już wersję prawie gotową (dla Polaków praktycznie gotową, tylko fix jeszcze czeka na autoryzację, ale można już z tym grać)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez kondotierfred w 03 Maj 2012, 18:33

Trochę późno tu trafi moja propozycja, ale sądzę że przy kolejnych doskonaleniach można je wprowadzić.
Zacznę od końca gry. Jako prekłel, ma nas wprowadzić do pozostałych części. Dobrze by było, w scenie finałowej, tuż przed emisją, kiedy niszczymy osłonę "Striełoka", aby jego postać była transparentna, a głos informujący nas że, coś poszło nie tak, poinformował nas że, jest to tylko hologram. Łączy się to z dobrym zakończeniem w ĆCz, gdzie dowiadujemy się o pomyłce Świadomości Z i próbujemy dogonić samego siebie. Jeśli w scenie zasadzki przed Czerwonym Lasem widzimy postać i słyszymy głos, to ktoś lub coś musi nas naśladować.
A jeśli gra ma być przyjemną, to przy pierwszym przechodzeniu z przewodnikiem z bagien do kordonu, powinien nas zaprowadzić trochę dalej. Może do tego szałasu już za strefą śmierci, pokazać nam posterunek i uprzedzić o zagrożeniu. Aby jednak nie pozbawić nas przyjemności, każdy powrót na bagna musi zakończyć się samodzielnym przejściem, z rozwiązaniem dotychczasowym. A km załóżmy że, po co trzecim podejściu nieudanym - giniemy, zatnie się, co usłyszymy i da nam to parę sekund więcej na przeskoczenie. Jak będziemy zbyt daleko i tak nic to nie pomoże.
A taki powrót może wymusić jakieś zadanie poboczne, z sowitą nagrodą. Inne przejścia uruchamiane są dopiero po tym przejściu.
Część grających, uchytrzyło się i przed zejściem do piwniczki, w Dolinie Mroku, zostawia sprzęt. I jego też powinni bandyci zabrać. Przecież broń, choć nie najlepsza, albo już leży albo będzie przy bandytach zabitych przez mutanty gdy idziemy odebrać fanty. Ta piwniczka, to pewien smaczek gry.
Ponieważ zmiany, szczególnie te z możliwością uzyskania na początku lepszego wyposażenia i możliwości spania, bardzo mi przypadły do gustu, mógłbym mod polubić, gdyby jednak dla chcących, można było dowolnie włączać i wyłączać w opcjach ustawienia, ciemności w zonie.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez kubekpop w 03 Maj 2012, 18:38

Panie, nie dam rady :P Na moddb czeka na autoryzację news o zakończeniu pracy nad modem. Głównie ze względu, że mam co innego do roboty, ale także dlatego, że nie umiem już nic zmienić porządnie - nie znam skryptów. Że tylko jeszcze trochę nowej broni, fixów. Ustawień też nie dam rady zrobić. Mogę dać paczkę alternatyw, w zależności, co będzie kto chciał, wkleja odpowiedni katalog configs.
To, co napisałeś wymaga zmiany skryptów, a to nie jest moja najlepsza strona.

P.S. Jak ktoś chce, może wziąć sobie tego moda i zrobić z nim co chce, tylko gdy dadaje do swojego moda, niech poinformuje CrommCruaca.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez Vidic w 08 Maj 2012, 18:00

Ja mam kilka propozycji,nie wiem czy będzie dało się je wprowadzić,ale powiedzieć nigdy nie jest źle.Przydało by się wprowadzić takie kombinezony jak kombinezon bandyty,seva wolności.Fajnie by było jeśli by stalkerzy przeszukiwali zwłoki i zbierali kombinezony i by je zakładali :D Brakuje mi jeszcze swobodnie podróżujących samotników.Ale nie wiem czy doczytałem dobre czy źle rozumiem,nie pracujesz już nad modem?

Za ten post Vidic otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez kubekpop w 08 Maj 2012, 18:06

Tak, prace zatrzymałem na stałe, gdyż nie potrafię właśnie takich rzeczy. To, co już umiałem, jest dodane. Pracuję, choć prace idą bardzo wolno, nad finalną łatką. Ale to już tylko poprawki i nowe bronie. Jeżeli ktoś chce przejąć projekt i coś dodać, proszę bardzo. Chętnie oddam.
Mój jedyny i obecny projekt to Arsenal Mod CS, który nie zostaje wstrzymany i będzie kontynuowany przez jakiś czas, dopóki mi się totalnie nie znudzi :P
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez Vidic w 08 Maj 2012, 18:28

Hm,a gdyby znaleźć kogoś kto by razem z tobą robił ten projekt? Gdybym się znał to bym coś zrobił ale nie znam się na tym.Może ktoś się znajdzie :D
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez kubekpop w 08 Maj 2012, 18:32

Bez sensu. Nawet, jeśli mod ma potencjał, to ja już nic tu nie zdziałam, więc tylko ten ktoś musiałby coś robić. Wolę, żeby całkowicie przejął projekt. Przynajmniej nie będzie na mnie ciążył. Ale oczywiście zawsze możecie spróbować zapytać o coś, może uda mi się coś zrobić, ale to już jako takie małe, nie oficjalne dodatki...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2014, 19:39

Mam pytanko: czy model m4a1 z tego moda lub z CS arsanala dałoby się zaimplementować do Autumn Aurora 2.1? Chodzi mi o to czy hud i animacje broni działają bez zarzutu etc. Nie mam CS i nie mogę sprawdzić, a na screenach M4A1 wygląda elegancko. Pzdr :)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez vandr w 12 Paź 2014, 20:04

Tak jak pisałem - modele broni (czegokolwiek) z CS i COP wymagają przekonwertowania obiektu w SDK, a to niestety żmudna i upierdliwa robota. :( Wyjścia są dwa - konwersja modelu na silnik SoC lub znalezienie modelu/animacji broni dla SoC.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2014, 20:13

Dzieki za czujność Vandr ;), dupa za mnie a nie modder, ale na przykładzie M4A1 do AA 2.1 kombinuję jak można by ulepszyć wygląd tej broni. Czyli jak rozumiem łatwiej byłoby poszukać M4A1 stworzonej dla SoC co powodowałoby z kolei obniżenie jakości animacji rąk?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Dark side of the Earth CS]

Postprzez Necrontyr89 w 30 Paź 2014, 01:51

Kubekpop może sie wreszcie do cholery nauczysz że wrzucając moda piszesz DO JAKIEJ JEST ON WERSJI. Za każdym razem jest to samo
Necrontyr89
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 10 Sie 2014, 20:02
Ostatnio był: 05 Sty 2016, 23:01
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości