[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 17 Lut 2012, 21:04

Malutki problem. Wdałem się w wymianę ognia z Powinnoscia. Miałem Mosina +Lunete, przez lunete ledwo co widać zarys postaci, więc odległość duża. A ci zaczeli sie we mnie wstrzeliwać z 100% skutecznością z Akm 74/2U. Troszecze mały realizm w porównaniu zasięgu i skutecznosci trafienia. :(
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wojas21 w 17 Lut 2012, 22:04

Jak masz problemy to zmień poziom trudności w opcjach ;)
Awatar użytkownika
Wojas21
Tropiciel

Posty: 245
Dołączenie: 25 Cze 2010, 22:54
Ostatnio był: 01 Sty 2018, 22:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 17 Lut 2012, 22:41

Mnie nie chodzi o poziom trudnosci ale o realność zasiegu i skuteczności. AK/U jest bronią tylko na krótki zasięg. Nie powinna mieć nawet połowę tej skutecznosći w dalekim zasięgu co Mosi. Wgrałem najnowszy patch i w bazie na wysypisku mam 'sajgon' wszyscy ze sobą walczą i na dodatek są nieśmiertelni. Wszystkie frakcje strzelają do siebie a wojsko do stalkerów z ochrony. Tak ma być ?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Lut 2012, 23:04

Najnowszy patch właśnie likwidował ten problem.

A co do broni, to tutaj smoqu odwalił kawał dobrej roboty bo teraz dopiero ma ona urealnione configi. A mosin jest bronią mającą wielki zasięg - przy celu w odległości ponad 130metrów pocisk trafia praktycznie w punkt, żadnego opadnięcia kuli przez siłę grawitacje nie ma. Tylko optyka mógłaby mieć wieksze powiększenie.
Ale koledze radze też pobawić się z AK/U to pan zobaczy że to nie jest badziewna broń.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 17 Lut 2012, 23:06

Help, nie żartuje, w bazie na Wysypisku wszyscy strzelają do siebie nawzajem i wszyscy są nieśmiertelni. Co mam zrobic ?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Lut 2012, 23:10

zainstaluj najnowszego patcha 3.7.1
LINK http://uploading.com/files/1bd952b5/The_Faction_War_v3.7_Patch1.rar/ - On likwiduje ten błąd.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 18 Lut 2012, 00:33

@ Victor0 - Bardzo bym chciał poprawić celność NPC, lecz GSC napisało tak badziewny algorytm modyfikujący tą cechę, że mi się płakać chce. Mianowicie celność NPC nie jest wartością stałą, a zmienną w zależności od odległości do celu. Wydaje się normalne, z tym szczegółem, że ich celność w praktyce zwiększa się im dalej jest cel. :facepalm: :facepalm: :facepalm: Celność modyfikują parametry "disp_*" i parametry te określają, w jakim promieniu od gracza będą padać kule. Czyli jak damy tam np. 6 to NPC będzie trafiał w odległości 0-6m od gracza niezależnie od tego, czy stoi on 5m od swojego celu, czy 50. Powoduje to, że z bliska stalkerzy wydają się ofermami, co na cały magazynek trafiają 5x, a z daleka jakby mieli sokole oczy, bo ze 150m z AK74u na cały magazynek trafiają... 5x. :facepalm: Nie wiem kto to pisał, ale miał wyjątkowy pogląd na fizjologię człowieka i fizykę.

Na domiar złego, "celność" jest funkcją zakodowaną w dll, i nie mam do niej dostępu.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Spadnięty.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 18 Lut 2012, 11:02

Przepraszam za nubskie pytanie, ale gdzie sie wybiera skille? Bo ja troche zacofany jestem no i nie mam pojęcia.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 18 Lut 2012, 11:16

Jak kładziesz się spać.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KPBMacho.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KriegsMajor w 18 Lut 2012, 18:56

Witam, pojawił mi się bugtrap w bazie Powinności, jednak nie mogę doszukać się jego komunikatu.
Sytuacja zaistniała podczas handlowania z trade'arem Powinnościowców, działo mi się to permanentnie co chwilę.
W końcu wczytałem grę i postanowiłem poczekać, i okazało się, że niedługo po tym, jak zaczynałem z nim rozmowę on znikał, bo do budynku "A" podchodziły dwa oddziały Najemników. ;) Moje pytanie, da się coś z tym zrobić, czy zawsze tak to będzie wyglądało?
Aha, inny bugtrap pojawiał się w kanale u Pustelnika, kiedy nad naszymi głowami Najemnicy tłukli się w najlepsze z Powinnościowcami. Wtedy również nie dało się z nim pohandlować, bo następował crash, a przecież Pustelnik nie znika, kiedy budynek "B" zostanie przejęty przez jakąkolwiek frakcję. Błąd w skryptach?

EDIT: Aha, jeszcze jedno! Czy jestem w stanie jakoś zmienić w plikach ustawienia pogody?? Bo non-stop leje mi deszcz i w momencie, kiedy jestem w miejscu, gdzie jest dużo innych stalkerów, dajmy na to w jakiejś bazie, gra ścina mi się niemiłosiernie. Nie mówiąc już o tym, co się dzieje, jak dodatkowo jest burza... Bez deszczu gra chodzi mi zdecydowanie szybciej.
Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 18 Lut 2012, 19:38

Co do pierwszej części to handlarz, mechanik i naczelny dowódca frakcji zawsze znikają podczas ataku wrogów na swoją bazę - tchórze są :P

A sprawdź czy ten drugi bład nie zostawia po sobie logu? Ja też miałem małe problemy podczas walk w instytucie "B".

Pogodę można będzie zmieniać w spawnerze. Spawnera do v3.7.1 aktualnie nie ma, i pewnie nie będzie. Pojawi się on dopiero gdy mod utraci tytuł BETY i stanie się wersją stabilną.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KriegsMajor w 18 Lut 2012, 20:06

Hmm, no niestety do drugiego buga również loga nie znalazłem ;|
Generalnie najwięcej bugów mam właśnie w Agropromie, a po wejściu 3.7.1 grałem (i gram nadal) tylko jako Samotnik. Na Wysypisku i w Magazynach Wojskowych jeszcze crashów nie miałem. Podobny bug do tego pierwszego, który opisałem, pojawiał mi się również podczas handlowania z Mitajem, kiedy przelatywał helikopter. I to jest dziwne, bo Mitaj co prawda tylko klęka, a nie znika i pamiętam, że we wcześniejszych wersjach TFW nie crashowało mi do systemu, ani nawet nie wyłączało okna handlu.

A co do pogody, to czytałem gdzieś tu, że jest ona rzekomo generowana losowo w określonych godzinach, prawda? Więc jak to jest, że mi dzień w dzień leje ten deszcz, a ładną pogodę mam tylko przez mniej więcej parę godzin (tych w grze oczywiście)?
Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości