FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\faction_brain_new.script:376: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
* [x-ray]: economy: strings[19228 K], smem[9189 K]
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: INCORRECT LOAD [_WeatherManager].[0][5]
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
* [x-ray]: economy: strings[18688 K], smem[971 K]
! [LUA][ERROR] 0
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type N 35 encountered
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
1) Czy jest możliwe uzależnienie możliwości wybrania jednego perku od drugiego, którego wybraliśmy wcześniej? Dzięki temu można by było skonstruować coś na kształt drzewek umiejętności.
2) Czy jest możliwe uzależnienie możliwości wybrania danego perku od tego w jakiej frakcji znajduje się gracz? To by pozwoliło na stworzenie unikalnych zdolności dla każdej frakcji lub dla samotnika.
3) Czy jest możliwe, aby dana zdolność działała w określonym przedziale godzin np. tylko w nocy?
4) Czy jest jakieś ograniczenie co do tego ile "parametrów" czy też dodatkowych zdolności dodaje dany perk?
5) Czy dany perk może się "wyłączać" gdy np. założymy jakiś konkretny rodzaj ekwipunku?
6) Bym zapomniał. Czy jest wykonalne, aby perk wpływał na zachowanie NPC czy mobów (np. opóźniał atak)?
PS. Cholerna szkoda, że na broń nie można zakładać bagnetu. To by otworzyło sporo nowych możliwości.
[edit 2] Prosiłbym też o wypis perków jakie już są dostepne i na jakim poziomie exp.
Ja ze swojej strony dodał bym coś jak Przyjaciel Wojska to znaczy Stalker po osiągnięciu np 10000XP stawał by się przyjazny dla wojska, wojacy pomagali by nam a śmigłowce nas nie atakowały a nawet czasami wspierały.
Z tego co zrozumiałem nie można np. sprawić, aby gracz poruszał się ciszej itp.? wszystkie zdolności muszą być czymś "poza" parametrami samego gracza, czyli ciche chodzenie odpada? [edit] To samo np. większy/mniejszy głód, szybsze/wolniejsze męczenie się itp. rzeczy nie podlegają modyfikacji? Jeżeli tak jest, to sprawa jest trudniejsza niż wygląda na pierwszy rzut oka, bo nie tak łatwo będzie zrobić sensowne zdolności
Właśnie spotkałem się z dosyć ciekawym (i o dziwo w pewnym sensie przydatnym) bugiem. Mianowicie chodzi o to, że strzelba Eliminator podczas ładowania jej zadziwiła mnie nieskończonym miejscem w magazynku XD Gdybym nie wcisnął strzału to Durad pewnie by ładował aż by nie załadował wszystkich posiadanych przeze mnie pocisków.
Czy ktoś miał już takie zdarzenie? Czy to może być spowodowane przez moda? Czy jest to raczej takie jednorazowe widzimisię silnika?
smoq2 myślałeś może o nauczeniu naszych podkomendnych korzystania z granatników podlufowych?
Próba wczytania save w trakcie szturmu na bazę Najemników w Budynku B instytutu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości