[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 06 Sty 2012, 16:12

PeterHD@ fabuła jest niedopracowana ponieważ to jest beta, smoq obiecał ,że w wersji finalnej się pojawi
Zależy o jakich podziemiach Agropromu mowa. Jeżeli o tych z CS to nie bardzo, bo Szrama je zalał jakimś radioaktywnym badziewiem i w TFW (Które ma miejsce po CS.) wejście tam jest niemożliwe.
nie wiem co to było za świństwo ale ponieważ jest cieczą istnieje duża możliwość ,że odpłynęła przez wiele dziur i niezbadanych korytarzy instytutu ,dlatego moim zdaniem prawdopodobniejsze wydaję się ,że woda odpłynęła by niż leżała tam po wszech czasy. Można by zrobić tam misję na ponowne oczyszczenie instytutu w ramach dołączenia do powinności, i zrobić tam (z jakiś nie zniszczalnych belek, skrzynek, nie wiem czy są obiektami czy też należą do terenu) coś w rodzaju bariery z Shoca. Postawić 5 weteranów na krzyż i wyżynali by oni falę po fali, musieli by być tak dobrzy ,że mutanty były by dekoracją ,bo chodzi o klimat a nie ciągłe komunikaty ,że ich ktoś zaatakował i potrzebują pomocy, zresztą mogli by być fajnym wsparciem w razie ataku na bazę, ty jesteś z wolności (przykład) i wykańczasz już ich bazę a tu nagle z za pleców 5 w egzo z SPASami. Można by dorobić im misję na przynoszenie sprzętu. I proponuję odnowić barierę ,żeby wyglądała tak jak w Shocu, nie chodzi mi o wygląd terenu. Ale raz na jakiś czas wysłać tam (tak poza A-life który można ustawić w opcjach TFW) oddział monoliciarzy ,żeby wartownicy wolności ich z marszu odstrzelili. Bo w CS i TFW tam nic nie ma. Trafi się jakiś zombie, może kontroler ale ogólnie to tam wieje nudą. Wypadało by zrobić tam, nawet dla dekoracji jakiś ruch. Jeśli te pomysły są zbyt czasochłonne to nawet o nich nie myślcie. DOKOŃCZCIE TO CO JUŻ ZACZELIŚCIE I DAJCIE PEŁNĄ WERSJĘ!
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 06 Sty 2012, 20:11

Szrama nie zalał CAŁYCH podziemi agropromu, przecież musiał się dostać do kryjówki grupy Striełoka. Zalał tylko tylko tą cześć przejętą przez mutanty, o ile graliście w podstawkę po odkręceniu zaworu i zaczęciu zalewania podziemi Szrama biegnie do pewnej drabiny i wychodzi w miejscu klatki schodowej w podziemiach agropromu które znamy z SHOCa. Tylko zmieniają się wejścia do katakumb.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez peter77 w 06 Sty 2012, 23:12

Cześć.
Bardzo fajny mod. Gratuluję pomysłodawcą. Pełen szacunek. Chciałbym sie podzielic moimi uwagami na temat rozgrywki - gram samotnikiem na 3 poziomie.
1. Czy można urozmaicic uzbrojenie i opancerzenie zołnierzy poszczególnych frakcji (np wraz ze wzrostem poziomu bohatera choć troche ubgrejdować przeciwników - gram samotnikiem na 3 poziomie a przeciwnicy uzbrojeni tak samo)
2. 3-4 członków druzyny,
3 moze własna frajkcja?
4. Moze wiecej broni i pancerzy, ewentualnie dodatki do broni np. lunety, celowniki kolimatorowe, laserowe, latarki, itp,
5 róznice w pancerzach, broni frakcji,
6. może pozostawianie pancerzy przez przeciwników, choc jeden na druzyne, moze byc zniczczony,
7. mapy tylko z anomaliami i mutantami,
8. Desnty wojska ( 2-3 oddziały) i ataki na bazę ewntualne zajmowanie punktów kontrolnych,
9 mapy z bazami wojska, monolitu - opcja przyłączenia się do nich,
10. Mozliwosc zmiany frakcji w trakcie gry,
11. Własna baza,
Wypisałem problemy, które wg mnie troche dadzą miodnosci rozgrywce po pewnym czasie robi sie monotonna.
Jeszcze raz wyrazy uznania dla calego zespołu. Wracam patrolowac zonę i czekam na filna wersje moda.
peter77
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Gru 2010, 11:32
Ostatnio był: 08 Maj 2017, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RomanPL79 w 06 Sty 2012, 23:38

Witam.

Pograłem trochę używając tego oto właśnie moda i powiem, że jest naprawdę dobry. Choć ma się on opierać na walce frakcji to jest to bardzo dobry Free Play. Jedyne na co można narzekać to parę niedociągnięć, lecz z tego co wyczytałem mod nie jest jeszcze skończony, więc jest to wytłumaczone. Moda na tą chwilę oceniam na 8+/10.

A teraz pozwolę zamieścić parę swoich sugestii.
- Podczas gry Samotnikiem frakcję mogłyby więcej walczyć. Po mniej więcej 2 tygodniach (realnych) gry w mod'a na moim save'ie wolność sporadycznie bije się z bandytami o jeden punkt kontrolny i próbuję zająć przyczółek w dolinie mroku co im zbytnio nie wychodzi.
- Frakcje mogłyby walczyć trochę mądrzej - wspomniana powyżej wolność ciągle próbuje zająć przyczółek w dolinie mroku przechodząc ścieżką, która po drugiej stronie jest broniona przez bandytów, choć na południu od niej jest druga ścieżka nie broniona przez takowych bandytów.
- Mogłyby istnieć tzw. stosunki dyplomatyczne pomiędzy frakcjami. Co prawda celem moda byłaby dalej totalna dominacja w Zonie, lecz można by było zająć rozejm na określony czas, aby móc spokojnie wykończyć inną frakcję.
- Członkowie oddziału specjalnego którego członkowie są nieśmiertelni (przynajmniej u mnie.) mogliby nie żądać oddania broni/przedmiotu/artefaktu, który "zauważyli pierwsi", ponieważ już nie raz udało się mi dorwać takową rzecz jako pierwszy i taki chop się do mnie przyczepił - przekonać się mi nie udało, zastrzelić nie idzie, no więc (po wczytaniu save'a, z powodu zatrucia ołowiem.) giwere trzeba oddać. W sumie można by też było po wybraniu opcji dialogowej "żryj ołów pacanie" takowej osobie oraz jej oddziałowi (ponieważ zapewne też się na gracza rzucili) nieśmiertelność wyłączyć.
Awatar użytkownika
RomanPL79
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2011, 08:59
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 14:29
Miejscowość: Pyskowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 07 Sty 2012, 00:46

Można przyśpieszyć czas spawnawania się oddziałów frakcji, wtedy teoretycznie częściej ktoś będzie walczył. W przyszłej wersji moda nikt nie będzie nieśmiertelny, przynajmniej tak wyczytałem gdzieś w tym temacie.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 07 Sty 2012, 11:36

Spadnięty zwiększenie respawnu frakcji już jest wystarczy podczas gry wejść w tfw opcje i tam zwiększyć respawn.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 07 Sty 2012, 11:53

RomanPL79 napisał(a):- Członkowie oddziału specjalnego którego członkowie są nieśmiertelni (przynajmniej u mnie.) mogliby nie żądać oddania broni/przedmiotu/artefaktu, który "zauważyli pierwsi", ponieważ już nie raz udało się mi dorwać takową rzecz jako pierwszy i taki chop się do mnie przyczepił - przekonać się mi nie udało, zastrzelić nie idzie, no więc (po wczytaniu save'a, z powodu zatrucia ołowiem.) giwere trzeba oddać. W sumie można by też było po wybraniu opcji dialogowej "żryj ołów pacanie" takowej osobie oraz jej oddziałowi (ponieważ zapewne też się na gracza rzucili) nieśmiertelność wyłączyć.

A smoqu2 i ekipa tyle się nad tym nastarali :)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 07 Sty 2012, 12:06

Pilot napisał(a):Spadnięty zwiększenie respawnu frakcji już jest wystarczy podczas gry wejść w tfw opcje i tam zwiększyć respawn.


No wiem, mi tylko chodziło o to że w przyszłej wersji nie będzie nieśmiertelnych :)

Smoq2, można coś zrobić żeby npc po wysłaniu ich od ataku na konkretną pozycje tam biegły a nie sobie spacerowały? Nie dość że sobie rekreacyjnie spacerują jak chciałem od razu mieć posiłki do ataku na jakaś bazę i szedłem po prostu z nimi,to jeszcze potrafią iść do celu drogą jak najbardziej okrężną, w taki sposób z północnego gospodarstwa do bazy czystego nieba ( ta osada rybacka) szli jakieś 20 minut...
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Sty 2012, 13:29

peter77 napisał(a):1. Czy można urozmaicic uzbrojenie i opancerzenie zołnierzy poszczególnych frakcji (np wraz ze wzrostem poziomu bohatera choć troche ubgrejdować przeciwników - gram samotnikiem na 3 poziomie a przeciwnicy uzbrojeni tak samo)
2. 3-4 członków druzyny,
3 moze własna frajkcja?
4. Moze wiecej broni i pancerzy, ewentualnie dodatki do broni np. lunety, celowniki kolimatorowe, laserowe, latarki, itp,
5 róznice w pancerzach, broni frakcji,
6. może pozostawianie pancerzy przez przeciwników, choc jeden na druzyne, moze byc zniczczony,
7. mapy tylko z anomaliami i mutantami,
8. Desnty wojska ( 2-3 oddziały) i ataki na bazę ewntualne zajmowanie punktów kontrolnych,
9 mapy z bazami wojska, monolitu - opcja przyłączenia się do nich,
10. Mozliwosc zmiany frakcji w trakcie gry,
11. Własna baza,
Wypisałem problemy, które wg mnie troche dadzą miodnosci rozgrywce po pewnym czasie robi sie monotonna.
Jeszcze raz wyrazy uznania dla calego zespołu. Wracam patrolowac zonę i czekam na filna wersje moda.


Nie komentuje ilości błędów ortograficznych...

RomanPL79 napisał(a):A teraz pozwolę zamieścić parę swoich sugestii.
- Podczas gry Samotnikiem frakcję mogłyby więcej walczyć. Po mniej więcej 2 tygodniach (realnych) gry w mod'a na moim save'ie wolność sporadycznie bije się z bandytami o jeden punkt kontrolny i próbuję zająć przyczółek w dolinie mroku co im zbytnio nie wychodzi.
- Frakcje mogłyby walczyć trochę mądrzej - wspomniana powyżej wolność ciągle próbuje zająć przyczółek w dolinie mroku przechodząc ścieżką, która po drugiej stronie jest broniona przez bandytów, choć na południu od niej jest druga ścieżka nie broniona przez takowych bandytów.
- Mogłyby istnieć tzw. stosunki dyplomatyczne pomiędzy frakcjami. Co prawda celem moda byłaby dalej totalna dominacja w Zonie, lecz można by było zająć rozejm na określony czas, aby móc spokojnie wykończyć inną frakcję.
- Członkowie oddziału specjalnego którego członkowie są nieśmiertelni (przynajmniej u mnie.) mogliby nie żądać oddania broni/przedmiotu/artefaktu, który "zauważyli pierwsi", ponieważ już nie raz udało się mi dorwać takową rzecz jako pierwszy i taki chop się do mnie przyczepił - przekonać się mi nie udało, zastrzelić nie idzie, no więc (po wczytaniu save'a, z powodu zatrucia ołowiem.) giwere trzeba oddać. W sumie można by też było po wybraniu opcji dialogowej "żryj ołów pacanie" takowej osobie oraz jej oddziałowi (ponieważ zapewne też się na gracza rzucili) nieśmiertelność wyłączyć.


Ponad 75% treści powyższych postów była wiele razy poruszana:
-Własna frakcja z bazą to niepewna, i na pewno daleka, przyszłość.
-Członków drużyny jest 3 (1. od razu, 2. po zdobyciu jednej bazy, 3. po wybraniu perka) i wystarczy - za duża obstawa na początku zepsułaby grę.
-Nowy sprzęt? po co? Jak dodana zostanie mosina z lunetą to wystarcz, reszta jedynie mogłaby być prze teksturowana na ciemniejsze barwy, jest kilka karabinów co aż rażą w oczy grając po ciemku.
-Pancerze - w najbliższej wersji ma kilka dojść (o ile dobrze pamiętam), więc nie narzekać!
-Różnice w ekwipunku są w zależności od ilości posiadanych punktów zasobów.
-Pancerze nie będą "dropić" bo nie ma tekstury/modelu postaci bez pancerza, zniszczony pancerz jest nic nie warty a naprawa to 2/3 nowego...
-7. nie rozumiem? chodzi o "dungeony"? :D ktoś już proponował podziemia pełne mutantów na odstresowanie, ale mapa podnosi wielkość moda i dla bezsensownej sieczki autorzy się tego nie podejmą - od tego są inne mody.
-Wojsko i Monolit patrolują Zone (polecam ustawić maksymalną ilość) i nie raz zdarza się, że spacerkiem idąc wybiją ludzi na punkcie.
-Do Monolitu ma być możliwość dołączenia w wersji full, w trakcie fabuły - co do wojska nie wiem, ale raczej nie będzie bo każda nowa frakcja powoduje zmianę fabuły, i wymaga dodania nowej lokacji bo już nie ma miejsca.
-Zmiana frakcji - nie widzę tego, najpierw mordujesz anarchistów w imię Powinności, po czym wstępujesz do Wolności by nawalać do Powinności. Oczywiście Wolność nie pamięta że byliśmy ich oprawcą.

-Każde ulepszenie AI NPC powoduje większe zużycie pamięci, mądrzejsza walka mogłaby spowodować zwyczajny spadek FPS. Ale może Smok coś zrobił?
-Stosunki dyplomatyczne - była o tym mowa, i też wypowiadałem się za ale raczej nie będzie w najbliższym czasie (osobiście wiem że to wprowadza tysiące nowych zmiennych i stałych, za dużo pracy - jeżeli chcemy tego moda ujrzeć w finalnej wersji to nie wymagajmy tego).
-W finalnej wersji nie będzie nieśmiertelnych postaci (może poza Handlarzem, ale to inna historia - on się nie czepia o sprzęt)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 07 Sty 2012, 14:13

A czy w finalnej wersji będą "osiągnięcia" znane z Zewu, np.: za znalezienie wszystkich typów artefaktów, w anomaliach pojawiałyby się cenniejsze, itp.?
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez joeredpll w 07 Sty 2012, 14:44

Kiedy można się spodziewać finalnej wersji?
Tak ,,na oko"
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez peter77 w 07 Sty 2012, 14:59

Do juraszki

Nie proszę o komentarz błędów ortograficznych bo takich nie ma (chyba, że masz na mysli literówki). Jezeli juz to przyczepiłbym sie to stylistyki - samokrytyka.
Odbijając piłeczkę - nie komentuje błędów (wszelakich) w odpowiedzi, której udzieliłeś na mojego posta.

Pozdrawiam.
peter77
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Gru 2010, 11:32
Ostatnio był: 08 Maj 2017, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości