nie wiem co to było za świństwo ale ponieważ jest cieczą istnieje duża możliwość ,że odpłynęła przez wiele dziur i niezbadanych korytarzy instytutu ,dlatego moim zdaniem prawdopodobniejsze wydaję się ,że woda odpłynęła by niż leżała tam po wszech czasy. Można by zrobić tam misję na ponowne oczyszczenie instytutu w ramach dołączenia do powinności, i zrobić tam (z jakiś nie zniszczalnych belek, skrzynek, nie wiem czy są obiektami czy też należą do terenu) coś w rodzaju bariery z Shoca. Postawić 5 weteranów na krzyż i wyżynali by oni falę po fali, musieli by być tak dobrzy ,że mutanty były by dekoracją ,bo chodzi o klimat a nie ciągłe komunikaty ,że ich ktoś zaatakował i potrzebują pomocy, zresztą mogli by być fajnym wsparciem w razie ataku na bazę, ty jesteś z wolności (przykład) i wykańczasz już ich bazę a tu nagle z za pleców 5 w egzo z SPASami. Można by dorobić im misję na przynoszenie sprzętu. I proponuję odnowić barierę ,żeby wyglądała tak jak w Shocu, nie chodzi mi o wygląd terenu. Ale raz na jakiś czas wysłać tam (tak poza A-life który można ustawić w opcjach TFW) oddział monoliciarzy ,żeby wartownicy wolności ich z marszu odstrzelili. Bo w CS i TFW tam nic nie ma. Trafi się jakiś zombie, może kontroler ale ogólnie to tam wieje nudą. Wypadało by zrobić tam, nawet dla dekoracji jakiś ruch. Jeśli te pomysły są zbyt czasochłonne to nawet o nich nie myślcie. DOKOŃCZCIE TO CO JUŻ ZACZELIŚCIE I DAJCIE PEŁNĄ WERSJĘ!Zależy o jakich podziemiach Agropromu mowa. Jeżeli o tych z CS to nie bardzo, bo Szrama je zalał jakimś radioaktywnym badziewiem i w TFW (Które ma miejsce po CS.) wejście tam jest niemożliwe.
RomanPL79 napisał(a):- Członkowie oddziału specjalnego którego członkowie są nieśmiertelni (przynajmniej u mnie.) mogliby nie żądać oddania broni/przedmiotu/artefaktu, który "zauważyli pierwsi", ponieważ już nie raz udało się mi dorwać takową rzecz jako pierwszy i taki chop się do mnie przyczepił - przekonać się mi nie udało, zastrzelić nie idzie, no więc (po wczytaniu save'a, z powodu zatrucia ołowiem.) giwere trzeba oddać. W sumie można by też było po wybraniu opcji dialogowej "żryj ołów pacanie" takowej osobie oraz jej oddziałowi (ponieważ zapewne też się na gracza rzucili) nieśmiertelność wyłączyć.
Pilot napisał(a):Spadnięty zwiększenie respawnu frakcji już jest wystarczy podczas gry wejść w tfw opcje i tam zwiększyć respawn.
peter77 napisał(a):1. Czy można urozmaicic uzbrojenie i opancerzenie zołnierzy poszczególnych frakcji (np wraz ze wzrostem poziomu bohatera choć troche ubgrejdować przeciwników - gram samotnikiem na 3 poziomie a przeciwnicy uzbrojeni tak samo)
2. 3-4 członków druzyny,
3 moze własna frajkcja?
4. Moze wiecej broni i pancerzy, ewentualnie dodatki do broni np. lunety, celowniki kolimatorowe, laserowe, latarki, itp,
5 róznice w pancerzach, broni frakcji,
6. może pozostawianie pancerzy przez przeciwników, choc jeden na druzyne, moze byc zniczczony,
7. mapy tylko z anomaliami i mutantami,
8. Desnty wojska ( 2-3 oddziały) i ataki na bazę ewntualne zajmowanie punktów kontrolnych,
9 mapy z bazami wojska, monolitu - opcja przyłączenia się do nich,
10. Mozliwosc zmiany frakcji w trakcie gry,
11. Własna baza,
Wypisałem problemy, które wg mnie troche dadzą miodnosci rozgrywce po pewnym czasie robi sie monotonna.
Jeszcze raz wyrazy uznania dla calego zespołu. Wracam patrolowac zonę i czekam na filna wersje moda.
RomanPL79 napisał(a):A teraz pozwolę zamieścić parę swoich sugestii.
- Podczas gry Samotnikiem frakcję mogłyby więcej walczyć. Po mniej więcej 2 tygodniach (realnych) gry w mod'a na moim save'ie wolność sporadycznie bije się z bandytami o jeden punkt kontrolny i próbuję zająć przyczółek w dolinie mroku co im zbytnio nie wychodzi.
- Frakcje mogłyby walczyć trochę mądrzej - wspomniana powyżej wolność ciągle próbuje zająć przyczółek w dolinie mroku przechodząc ścieżką, która po drugiej stronie jest broniona przez bandytów, choć na południu od niej jest druga ścieżka nie broniona przez takowych bandytów.
- Mogłyby istnieć tzw. stosunki dyplomatyczne pomiędzy frakcjami. Co prawda celem moda byłaby dalej totalna dominacja w Zonie, lecz można by było zająć rozejm na określony czas, aby móc spokojnie wykończyć inną frakcję.
- Członkowie oddziału specjalnego którego członkowie są nieśmiertelni (przynajmniej u mnie.) mogliby nie żądać oddania broni/przedmiotu/artefaktu, który "zauważyli pierwsi", ponieważ już nie raz udało się mi dorwać takową rzecz jako pierwszy i taki chop się do mnie przyczepił - przekonać się mi nie udało, zastrzelić nie idzie, no więc (po wczytaniu save'a, z powodu zatrucia ołowiem.) giwere trzeba oddać. W sumie można by też było po wybraniu opcji dialogowej "żryj ołów pacanie" takowej osobie oraz jej oddziałowi (ponieważ zapewne też się na gracza rzucili) nieśmiertelność wyłączyć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości