[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 01 Sty 2011, 14:04

Ja znow mam problem na bagnach i znich wyjsc nie moge ;p tylko tym razem to nie jest cos z przechodzeniem pomiedzy regionami tylko w bazie czystego nieba jak zapytam tego przewodnika : dokad mnie mozesz zaprowadzic ...
to ten mi crashuje ...
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[guiders_dialog]

Szczesliwego nowego roku :E

edit:
wczytalem poprzedni save i dobrze dziala przewodnik tylko ze ten savy jest prawie ze z poczatku gry i mam zajety tylko 1 region :-/ a mialem juz ponad pol zony zajetej ... moze to cos z savem [chociaz watpie bo mam te 4 autosavy i 1 moj wlasny i zaden sie wczytac nie chce] 8 dni stalkerowych w plecy ...
chyba zaczne odnowa i pobawie sie troche jako loner :E

ps jest mozliwosc zostac jakims morderca czy cos ? czy mi sie mody pomylily jakies :P
a jak sie nie da to ciekawe takie cos bylo by ;p

edit 2 :
poprawilem na code ^^

Uwagi moderatora:

CODE a nie Spoiler - ati
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Sty 2011, 16:28

W 2.0 jest problem z przewodnikiem w bazie Czystego Nieba, na szczęście pojawia się tylko w nocy. Poczekaj do rana albo się prześpij. W ciągu dnia wszystko działa normalnie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 02 Sty 2011, 13:10

dzieki za odp
Przydala by sie mozliwosc tworzenia patroli ktore by sie przemieszczaly pomiedzy jakimis punktami tropiac np mutantow
nierozumiem tego ze jak sie zajmie wroga baze to dlaczego sily naszej frakcji rosna w jednej chwili o kilkanascie oddzialow nieprzyjaciele przechodza do nas czy jak dziwne troche ... moze niech ilosc oddzialow rosnie powoli w zaleznosci ile mamy baz no np zajelismy 5 baz to dostajemy 5 oddzalow na dobe
niech wrogowie walcza bardziej zaciekle o swoje terytoriu a nie ... zajme punkt przy przejsciu pomiedzy regionami i odrazu moge ruszac na ich baze
moze by wprowadzic troche dyplomacji ? moglo by byc tak ze wykonuje sie zadania dla innej frakcji i przez to poprawiane sa stosunki a np na poczatku kazda frakcja z kazda miala by stosunki jako neutralne [lub] troche nizsze
i wprowadzic takie opcje jak zawieszenie broni , sojusz , wojna choc moglo by byc tak ze kazdy z kazdym ma status wojne i jak ktos chce to wysyla propozycje zawieszenia broni i na to czy sie zgodza czy nie moglo by wplywac jak potezna jest nasza frakacja [porownanie z frakcja 2 strony dyplomacji] ile terenow juz im zajelismy i moze jaka to jest frakcja [np bandyci walczyli by jak najdluzej nie dajac sie a czyste niebo poddalo by sie [z powodu ze to jest frakcja "badawcza "] ]

edit
w sklepach pojawiaja sie exoszkielety ? bo czekam i czekam a ich jak nie ma tak i nie ma a kasy juz tyle uzbieralem :D

@smoq odpisz na moja wiadomosc pw :E
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez matekfpol w 02 Sty 2011, 15:16

OmegaPL napisał(a):moze by wprowadzic troche dyplomacji ? moglo by byc tak ze wykonuje sie zadania dla innej frakcji i przez to poprawiane sa stosunki a np na poczatku kazda frakcja z kazda miala by stosunki jako neutralne [lub] troche nizsze
i wprowadzic takie opcje jak zawieszenie broni , sojusz , wojna choc moglo by byc tak ze kazdy z kazdym ma status wojne i jak ktos chce to wysyla propozycje zawieszenia broni i na to czy sie zgodza czy nie moglo by wplywac jak potezna jest nasza frakacja [porownanie z frakcja 2 strony dyplomacji] ile terenow juz im zajelismy i moze jaka to jest frakcja [np bandyci walczyli by jak najdluzej nie dajac sie a czyste niebo poddalo by sie [z powodu ze to jest frakcja "badawcza "] ]


To ty chcesz S.T.A.L.K.E.R.-a czy już strategię, bo to już podchodzi pod gry strategiczne typu Total War a nie shootera.

Sam mod świetny, jedyny w jaki grałem i przekonał mnie do wypróbowania innych. Naprawdę przyjemnie zajmowało mi się bazę Powinności najemnikami. Chimera - wredne bydlę, zabiła mnie na samym początku gry w Jantarze, musiałem wzywać posiłki żeby ją zabić. Ogólnie wszystko ładnie zrobione, jak dotąd żadnego błęd, wyjazdów do pulpitu, nic. Jedyną wnerwiającą rzeczą są autosave-y - dosłownie co 2 minuty, w czasie zwiedzania nie przeszkadzają za bardzo ale w trakcie walki?
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 02 Sty 2011, 16:53

no jak zajmie sie pierwszy raz jakas baze to jest fajnie ale jak zaczniesz atakowac dalej to juz sie staje coraz mniej ciekawie i idzie z gorki widac ze inne frakcje slabo sie bronia choc moga miec wiecej pkt od twojej frakcji w statystyce
to ze wprowadzono by dyplomacje nie uczynilo by gry calkowicie strategiczna .. aa jako "przywodzca " frakcji powinna byc taka opcja ;p

przydalo by sie wiecej przejsc pomiedzy regionami tj w Presky modzie np pomiedzy agropromem a bagnami i moze jakies jeszcze resource points na wysypisku bo tak to walki sa tylko o przejscia
i wiiiecej mutkow [oprocz w jantarze i bagnach - tam jest wystarczajaco duzo] bo na reszcznie mozna spokojnie zajac caly region nie przejmujac sie nimi

Sam mod świetny, jedyny w jaki grałem i przekonał mnie do wypróbowania innych


A juz ci sie ten znodzil? :E zostan przy tym lepszego nie znajdziesz :D

ps zeby nie bylo ze gram na easy i ze rozwalam wszystko odrazu ;p gram na tym srednim [chyba weteran czy jak tam sie nazywa] i to jest wystarczajacy poziom trudnosci nie chce ginac od jednej kulki przy spotkaniu z kim kolwiek

edit
kolejna wersja tez bedzie beta czy full [kiedy wyjdzie ta beta jak bedzie ?]
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Sty 2011, 22:38

Przydala by sie mozliwosc tworzenia patroli ktore by sie przemieszczaly pomiedzy jakimis punktami tropiac np mutantow


Już są patrole monolitu i wojskowych. Mogę dodać system który by wysyłał patrole wewnątrz terytorium frakcji, jednak czy chcemy tracić zasoby CPU na monitorowanie poczynań patrolu i jeden wolny oddział na to by biegał po zajętej mapie?

nierozumiem tego ze jak sie zajmie wroga baze to dlaczego sily naszej frakcji rosna w jednej chwili o kilkanascie oddzialow nieprzyjaciele przechodza do nas czy jak dziwne troche ... moze niech ilosc oddzialow rosnie powoli w zaleznosci ile mamy baz no np zajelismy 5 baz to dostajemy 5 oddzalow na dobe


Bo tak jest łatwiej i sprawniej. Zawsze trzeba myśleć czy opłaca się pisać stronę skryptu i tracić około 8 bajtów pamięci na to żeby licznik powiększał ilość dostępnych oddziałów czasowo. Ale pomysł dobry. Pomyślimy. Ale na pewno nie 5 oddziałów/4h gry(1 doba w grze) bo wtedy będą marudzić, że nie mają oddziałów.

niech wrogowie walcza bardziej zaciekle o swoje terytoriu a nie ... zajme punkt przy przejsciu pomiedzy regionami i odrazu moge ruszac na ich baze


Zmień czas respawnu dla frakcji kontrolowanych przez CPU w TFWsettings.script(faction_respawn_time) na mniejszy a będziesz miał swój upragniony efekt. W wersji którą teraz robimy mamy już menu w grze w którym da się to zrobić. Na chwilę obecna trzeba niestety to zrobić notatnikiem.

moze by wprowadzic troche dyplomacji ? moglo by byc tak ze wykonuje sie zadania dla innej frakcji i przez to poprawiane sa stosunki a np na poczatku kazda frakcja z kazda miala by stosunki jako neutralne [lub] troche nizsze
i wprowadzic takie opcje jak zawieszenie broni , sojusz , wojna choc moglo by byc tak ze kazdy z kazdym ma status wojne i jak ktos chce to wysyla propozycje zawieszenia broni i na to czy sie zgodza czy nie moglo by wplywac jak potezna jest nasza frakacja [porownanie z frakcja 2 strony dyplomacji] ile terenow juz im zajelismy i moze jaka to jest frakcja [np bandyci walczyli by jak najdluzej nie dajac sie a czyste niebo poddalo by sie [z powodu ze to jest frakcja "badawcza "] ]


Tego typu pomysły mamy na dodatek do TFW. The Faction War: Conquest gdzie gracz staje się przywódcą którejś z frakcji bądź tworzy własną od zera. Będzie trzeba rozporządzać oddziałami, sprzętem oraz pieniędzmi a także utrzymywać pozytywne relacje z firmami, ugrupowaniami oraz różnymi koncernami z poza zony, żeby np. móc sprowadzać nowe bronie i pancerze, dobijać targu aby uzyskać najlepsze ceny na eksport artefaktów, itd. Dodatek będzie dużym ukłonem w stronę RTS gdzie praktycznie można wygrać grę nie wychodząc z bazy. Jednak to odległe czasy, gdyż na chwilę obecną mamy jedynie kiepski projekt UI do "obsługi" frakcji. Wtedy będą dostępne sojusze i takie tam.

w sklepach pojawiaja sie exoszkielety ? bo czekam i czekam a ich jak nie ma tak i nie ma a kasy juz tyle uzbieralem :D


Tak, jak będziesz miał 14 niebieskich punktów. :E

@smoq odpisz na moja wiadomosc pw :E


Niestety ci nie pomogę, bo lightmapy zrobiono mi "na zamówienie". Nigdy nawet nie tykałem LevelEditor, Maya, czy tego typu narzędzi. Jedyne co zrobiłem to tweak game_graph'a za pomoca ggEditor, a resztę dodaje w all.spawn przez acdc. Nie planujemy dodawać tryliarda map wiec ta metoda jak najbardziej wystarczała.

Jedyną wnerwiającą rzeczą są autosave-y - dosłownie co 2 minuty, w czasie zwiedzania nie przeszkadzają za bardzo ale w trakcie walki?


W wersji która jest w stoczni wydłużyliśmy czas miedzy autosave'ami oraz dodaliśmy blokadę jeżeli gracz widzi zagrożenie albo zagrożenie widzi gracza. :) Dodamy także możliwość wyłączenia autosave'a oraz zmiany odstępu czasowego pomiędzy autosave'ami w menu ustawień TFW.

kolejna wersja tez bedzie beta czy full [kiedy wyjdzie ta beta jak bedzie ?


Nie wiemy. Zależy od tego czy uznamy, iż bardziej się opłaca testować moda samemu, czy dać go do testowania innym. Z tego co widzimy do tej pory, stosowanie metody public beta wychodzi całkiem dobrze i gracze/testerzy są całkiem szczęśliwi, wiec raczej dojdziemy do momentu gdzie moda da się uruchomić i względnie będzie wszystko działać a później spędzimy miesiąc-dwa naprawiając i wrzucając patche na bieżąco.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez jalkavaki w 02 Sty 2011, 23:46

Będziecie zmieniać parametry broni, na takiej "bardziej" realistyczne (typu celniejsza i większe obrażenia) niż te co były w podstawce CS?
Jeśli nie, to czy mody wprowadzające takie modyfikacje (czyli zastąpienie plików weapons w gamedata) mogą wchodzić w jakiś konflikt z Waszym modem?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 02 Sty 2011, 23:56

Statystyki broni można spokojnie zmieniać samemu w plikach txt, w folderze config.
m
Co i jak zapraszam na google
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Sty 2011, 01:14

jalkavaki napisał(a):Będziecie zmieniać parametry broni, na takiej "bardziej" realistyczne (typu celniejsza i większe obrażenia) niż te co były w podstawce CS?
Jeśli nie, to czy mody wprowadzające takie modyfikacje (czyli zastąpienie plików weapons w gamedata) mogą wchodzić w jakiś konflikt z Waszym modem?


Musisz użyć programu WinMerge, żeby scalić mod balistyczny z TFW. Nie pamiętam jak sytuacja wygląda w 2.0 ale nie powinno być tam dużo zmieniania, co najwyżej jeden parametr.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 03 Sty 2011, 15:18

Bo tak jest łatwiej i sprawniej. Zawsze trzeba myśleć czy opłaca się pisać stronę skryptu i tracić około 8 bajtów pamięci na to żeby licznik powiększał ilość dostępnych oddziałów czasowo. Ale pomysł dobry. Pomyślimy. Ale na pewno nie 5 oddziałów/4h gry(1 doba w grze) bo wtedy będą marudzić, że nie mają oddziałów.

... nie zapomnijcie ze jest mozliwosc spania jak powiedzmy bedzie 20/4h to osoba ktora chce miec armie poprostu przespi kilka dni nie wylazac nigdzie i juz bedzie miala 100 oddzialow ...
chociaz mozna by zrobic tak ze mozna spac tylko w nocy [i zeby byl jeszcze limit spania do np 14 godz] bo wziela by taka osoba 24 godz i dalej ma noc :P

Jednak to odległe czasy, gdyż na chwilę obecną mamy jedynie kiepski projekt UI do "obsługi" frakcji.

uwazaj co mowisz :E

w sklepach pojawiaja sie exoszkielety ? bo czekam i czekam a ich jak nie ma tak i nie ma a kasy juz tyle uzbieralem


Tak, jak będziesz miał 14 niebieskich punktów.


o jezu ...
to chyba trza zajac cala zone .. wtedy nie potrzebny juz bedzie moj ten szkielet :P ... chociaz moze gdy dodacie nowe mapki to zniknie ten problem :D

Niestety ci nie pomogę, bo lightmapy zrobiono mi "na zamówienie". Nigdy nawet nie tykałem LevelEditor, Maya, czy tego typu narzędzi. Jedyne co zrobiłem to tweak game_graph'a za pomoca ggEditor, a resztę dodaje w all.spawn przez acdc. Nie planujemy dodawać tryliarda map wiec ta metoda jak najbardziej wystarczała.


szkoda ze niemozesz mi pomoc ..

Już są patrole monolitu i wojskowych. Mogę dodać system który by wysyłał patrole wewnątrz terytorium frakcji, jednak czy chcemy tracić zasoby CPU na monitorowanie poczynań patrolu i jeden wolny oddział na to by biegał po zajętej mapie?


przydaly by sie patrole innych [wrogich ] frakcji bo wsumie to wlasnym oddzialom mozna rozkazac zeby wyruszyli gdzies i to chyba by wystarczylo tylko ze przydala by sie opcja utrzymac pozycje czy cos bo ja jak wysle gdzie rozbic oboz [zolty punkt na PDA] to oni odrazu jak juz doniego dojda to ida nie wiadomo gdzie :p
Moglo by byc tak ze wrogie frakcje tez wysylaja rozbijac obozy - moze to by bylo mniejsze obciazenie niz patrol [chyba ze to to samo :P]


tak sie zastanawialem czy byla by mozliwosc dawania "szybkich komend" np naciskamy Y i wyskakuje mini menu w ktorym jest lista komend i moglo byc 1. stoj 2. podazaj za mna 3. przesun sie itp itd najlepiej zeby mozna bylo uzywac do tego klawiszy numerycznych bo bawienie sie z myszka by trafic w jakas komende podczas walki to by bylo denerwujace ;p mozna by bylo dac tam takze komendy z radia
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez kubag12344 w 03 Sty 2011, 21:39

Kiedy będzie spolszczenie??
kubag12344
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 26 Gru 2010, 19:14
Ostatnio był: 04 Sty 2011, 17:48
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Sty 2011, 03:06

... nie zapomnijcie ze jest mozliwosc spania jak powiedzmy bedzie 20/4h to osoba ktora chce miec armie poprostu przespi kilka dni nie wylazac nigdzie i juz bedzie miala 100 oddzialow ...
chociaz mozna by zrobic tak ze mozna spac tylko w nocy [i zeby byl jeszcze limit spania do np 14 godz] bo wziela by taka osoba 24 godz i dalej ma noc :P


Nie będzie takiej możliwości bo zrobiliśmy margines bycia "wyspanym". Czyli jeżeli poziom zmęczenia jest poniżej 6 godzin to gracz nie może spać. Od razu może objaśnię jak działa system spania:

Są trzy poziomy zmęczenia:
1 - powyżej 18 godzin czasu gry na nogach
2 - powyżej 24 godzin czasu gry na nogach
3 - powyżej 30 godzin czasu gry na nogach

Każda przespana godzina zmniejsza czas zmęczenia o 4 godziny. Czyli jeżeli jesteśmy 18 godzin na nogach, i prześpimy 3 godziny(-12) to zostanie nam jeszcze 6 godzin zmęczenia.

Musimy jeszcze dodać górny margines, chyba 48 godzin po którym Durad traci przytomność na 2 godziny.
Maksymalny limit spania zmniejszymy do 14 godzin, tak jak sugerujesz. Chyba nikt normalny więcej przespać by nie potrafił.

uwazaj co mowisz :E


Nie rozumiem. "Kiepski" bo uważam, że jest kiepski.

o jezu ...
to chyba trza zajac cala zone .. wtedy nie potrzebny juz bedzie moj ten szkielet :P ... chociaz moze gdy dodacie nowe mapki to zniknie ten problem :D


Dokładnie taki jest plan.

przydaly by sie patrole innych [wrogich ] frakcji bo wsumie to wlasnym oddzialom mozna rozkazac zeby wyruszyli gdzies i to chyba by wystarczylo tylko ze przydala by sie opcja utrzymac pozycje czy cos bo ja jak wysle gdzie rozbic oboz [zolty punkt na PDA] to oni odrazu jak juz doniego dojda to ida nie wiadomo gdzie :p
Moglo by byc tak ze wrogie frakcje tez wysylaja rozbijac obozy - moze to by bylo mniejsze obciazenie niz patrol [chyba ze to to samo :P]


Wrogie frakcje atakują siebie nawzajem tak jak i frakcje gracza. Czasami masz przerwę od ataków bo ktoś inny ma problemy.
Nie jesteś głównodowodzącym frakcji. To, że cie posłuchają i pójdą atakować jakiś pusty punkt, nie znaczy, że jest on niezbędny dla twojej frakcji.

tak sie zastanawialem czy byla by mozliwosc dawania "szybkich komend" np naciskamy Y i wyskakuje mini menu w ktorym jest lista komend i moglo byc 1. stoj 2. podazaj za mna 3. przesun sie itp itd najlepiej zeby mozna bylo uzywac do tego klawiszy numerycznych bo bawienie sie z myszka by trafic w jakas komende podczas walki to by bylo denerwujace ;p mozna by bylo dac tam takze komendy z radia


Niestety nie można "bind'ować" klawiszy za pomocą skryptów w żadnym ze stalkerów. Dlatego większość wyskakujących okienek, czy tego typu bajerów jest przypisane do przedmiotów z inwentarza. Najszybszy skrót do radia to ESC(main menu) + F1. Jak otworzy się okienko radia, wtedy możesz używać skrótów klawiszowych do komend. Na przycisku w nawiasie napisany jest skrót klawiszowy o ile dobrze pamiętam. Jeżeli tak nie jest to odsyłam do readme.

Kiedy będzie spolszczenie??


Jak złapie MacTavish'a na gg to się zapytam. Jak ostatnio rozmawialiśmy to mówił, że już chyba 3/4 plików skończył.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość