Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 12 Lip 2013, 13:41

Witam, mam pewien problem, zainstalowałem sobie Czyste Niebo (wcześniej nie było żadnej innej części zainstalowanej na tym pc) wszystkie patche i podczas gry, co np. 5-10 min. gra po prostu się wyłącza, żadnego bug trapa ani nic.
Wycinek loga:
* Game admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
stack trace:

0023:73D47DA4 d3d11.dll
0023:73D4753C d3d11.dll
0023:73CF3E5A d3d11.dll
0023:057A663A xrRender_R3.dll

[error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.
Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez pan kozaq w 12 Lip 2013, 13:49

To jest końcówka loga?? Podajemy końcówki, one są najważniejsze.

Pirat, oryginał, jakie mody??

P.S. Loga podajemy tak:
Kod: Zaznacz wszystko
bla bla bla bla bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla bla

Error: cośtam fail.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 12 Lip 2013, 13:57

Gra oryginalna, 0 modów.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2359.00 mhz, 34-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27308 files cached 34 archives, 5042Kb memory used.
Init FileSystem 1.509896 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4021640 K], reserved[54832 K], committed[117768 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8993 K], process heap[681 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* CREATE: DeviceREF: 2
*     Texture memory: 1007 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [6173 ms]
"d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 122651 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    3836 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 4192 ms
* phase cmem: 113569 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 580 ms
* phase cmem: 100201 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 200 ms
* phase cmem: 100201 K
Wczytywanie zapisanej gry "admin_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22280 objects are successfully loaded
* Game admin_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav' (5.905s)
* phase time: 5878 ms
* phase cmem: 155526 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 742 ms
* phase cmem: 155554 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 543 ms
* phase cmem: 155586 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 147 ms
* phase cmem: 155586 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 6256 ms
* phase cmem: 266534 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 1013 ms
* phase cmem: 267947 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb
* phase time: 1530 ms
* phase cmem: 268148 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 243 ms
* phase cmem: 279490 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 196 ms
* phase cmem: 279515 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 366 ms
* phase cmem: 279810 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 372 ms
* phase cmem: 279810 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 411 ms
* phase cmem: 279810 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 946, 381863 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 7574 ms
* phase cmem: 316263 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 875 ms
* phase cmem: 316263 K
* [win32]: free[2916164 K], reserved[77832 K], committed[1200244 K]
* [ D3D ]: textures[429005 K]
* [x-ray]: crt heap[316263 K], process heap[12760 K], game lua[55231 K], render[212 K]
* [x-ray]: economy: strings[14698 K], smem[1560 K]
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_mp5
H_Parent sim_default_csky_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_pm
H_Parent sim_default_renegade_0
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_pm
H_Parent sim_default_renegade_0
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_pm
H_Parent sim_default_renegade_0
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_mp5
H_Parent sim_default_csky_1
* MEMORY USAGE: 384415 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22041 objects are successfully saved
* Game admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22056 objects are successfully saved
* Game admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21921 objects are successfully saved
* Game admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22019 objects are successfully saved
* Game admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
stack trace:

0023:73D47DA4 d3d11.dll
0023:73D4753C d3d11.dll
0023:73CF3E5A d3d11.dll
0023:057A663A xrRender_R3.dll
 
[error][     183]    : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.

Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez pan kozaq w 12 Lip 2013, 15:35

Wychodzi na to, że masz za dużo plików. Reinstall powinien pomóc.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez KoweK w 12 Lip 2013, 23:07

pan kozaq napisał(a):To jest końcówka loga?? Podajemy końcówki, one są najważniejsze.

Pirat, oryginał, jakie mody??

P.S. Loga podajemy tak:
Kod: Zaznacz wszystko
bla bla bla bla bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla blala bla bla

Error: cośtam fail.


A widzisz co jest napisane u góry?

prosimy o podawanie treści całego loga błędu.


I jest to napisane nie bez powodu. Nie wprowadzaj użytkowników w błąd.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 14 Lip 2013, 17:24

Za dużo plików? Jak w ogóle takie coś jest możliwe? No ale okej, zobaczymy co da reinstall.
Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez frosth w 14 Lip 2013, 18:28

tylko pokasuj wszystkie foldery, które zostały na dysku po starej :)
@Kowex ale pomarańczowa ramka odnosi się do problemów z modyfikacjami... więc to "ramka" w błąd wprowadza.

Za ten post frosth otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Procurator.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 14 Lip 2013, 18:33

Niestety, re-install nic nie pomógł. Jedynie log się trochę zmienił. Osobiście wydaje mi się że to problem z DX.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2359.00 mhz, 34-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27308 files cached 34 archives, 5042Kb memory used.
Init FileSystem 1.322977 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4021640 K], reserved[55004 K], committed[117596 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8993 K], process heap[681 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* CREATE: DeviceREF: 3
*     Texture memory: 1007 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [5903 ms]
* MEMORY USAGE: 113433 K
* End of synchronization A[1] R[1]
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [5913 ms]
"d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 124958 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    4439 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 4981 ms
* phase cmem: 115875 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 696 ms
* phase cmem: 101262 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 305 ms
* phase cmem: 101262 K
Wczytywanie zapisanej gry "admin_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22149 objects are successfully loaded
* Game admin_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav' (6.508s)
* phase time: 6507 ms
* phase cmem: 155663 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 1180 ms
* phase cmem: 155723 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 1158 ms
* phase cmem: 155755 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 250 ms
* phase cmem: 155755 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 6815 ms
* phase cmem: 266703 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 1193 ms
* phase cmem: 268164 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb
* phase time: 1649 ms
* phase cmem: 268333 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 373 ms
* phase cmem: 279659 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 666 ms
* phase cmem: 279748 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 421 ms
* phase cmem: 280059 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 470 ms
* phase cmem: 280059 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 411 ms
* phase cmem: 280059 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 946, 379431 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 11698 ms
* phase cmem: 319348 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 749 ms
* phase cmem: 319348 K
* [win32]: free[2932372 K], reserved[88972 K], committed[1172896 K]
* [ D3D ]: textures[426573 K]
* [x-ray]: crt heap[319348 K], process heap[12227 K], game lua[91235 K], render[215 K]
* [x-ray]: economy: strings[14789 K], smem[1560 K]
* MEMORY USAGE: 396248 K
* End of synchronization A[1] R[1]
stack trace:

0023:723F4906 d3d11.dll
0023:723F74F0 d3d11.dll
0023:723A3E5A d3d11.dll
0023:0659663A xrRender_R3.dll
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.
Ostatnio edytowany przez Procurator, 14 Lip 2013, 18:59, edytowano w sumie 1 raz
Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez frosth w 14 Lip 2013, 18:59

a takie coś może być przy za małej ilości ramu, za małym pliku wymiany albo może problem z ilością miejsca na dysku?
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 14 Lip 2013, 19:01

4 GB ramu, 700 GB na dysku wolnego. Tak jak pisałem wyżej, kiedyś instalowałem DX10 i tutaj gra zapytała czy zainstalować, wybrałem tak i gra zainstalowała, uznałem to że wcześniej miałem złego DX10 czy może było coś nie tak bo gra tak jakby "zaktualizowała" a gdyby już był to by wyskoczyło że na pc są zainstalowane składniki już takie i nie instaluje ich drugi raz.
Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez frosth w 14 Lip 2013, 20:13

Z tego co zauważyłem to teraz directy po prostu przelatują i nie sprawdzają w jakiej wersji są zainstalowane, to raczej nie powinno być problemem.
Pokombinuj z ustawieniami najlepiej na statyk przełącz od razu grafikę.
I w ogóle jaki to system i sprzęt - domyślam się że grasz w DX10 na maxa wszystko?
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: Po jakimś czasie gra po prostu się wyłącza.

Postprzez Procurator w 14 Lip 2013, 21:40

Tak, wszystko jest na maksa, teraz zainstalowałem ale bez instalowania DX (tego co na płycie jest), spatchuje grę i zobaczymy, w tedy się pobawię ustawieniami.
Procurator
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2013, 13:35
Ostatnio był: 23 Wrz 2013, 19:06
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości