bumshaker12 napisał(a):Ale tak na poważnie nie wiemy jakiego silnika użyją więc nie wiemy
grą nastawioną na multi z krótkim i liniowym singlem. W przeciwnym razie gra będzie rynkową klapą.
bumshaker12 napisał(a):Najlepsza według mnie byłaby mapa całkowita czarnobyla gdyby użyli silnika podobnego do CryEngine dali by rade zrobić te 30 km kwadratowych
Canthir napisał(a):Z lokacji, które mogłyby ciekawie wyglądać to może coś takiego:
Co do technicznych zmian:
- więcej jedzenia! Tzn, większe urozmaicenie, bo na "Rozkosz Turysty" nie mogę patrzeć Może jakieś owoce/warzywa? Świeże mięso z dzika? I piwo, może być Lwowskie, może być Obołoń, mogą wymyślić coś swojego, ale od samego tankowania przy ognisku to wątroba wysiądzie Wodzie oligoceńskiej też nie odmówię.
- pojazdy kołowe różnego kalibru. Zaporożec, UAZ, GAZ, ZiŁ, Ural, BTR, BRDM i ... rower! Mam marzenie zobaczyć Zaporożca zapakowanego pięcioma Stalkerami w pełnym ekwipunku, z pełnym uzbrojeniem etc, tak, że resory się uginają
Canthir napisał(a):- zrób-to-sam. Zgodze się, że tylko wykwalifikowany technik z właściwymi narzędziami może mi ulepszyć karabin czy kombinezon, ale podstawowe naprawy czy zabiegi konserwacyjne nie powinny być poza zasięgiem Stalkera. Podobnie z leczeniem. Wprowadzenie dwóch rozwijających się z czasem umiejętności takich jak Mechanika i Medycyna pozwoliłoby uniezależnić się w pewnym stopniu od BNów i uczyniłoby krok w kierunku RPG. W pierwszym przypadku (broni/kombinezonu) można by naprawić przedmiot, który nie jest bardziej uszkodzony niż x%, w drugim przypadku (leczenia) rany musiałyby się wolniej regenerować i skuteczniej leczylibyśmy kogoś niż siebie. No i wymagałoby to zdecydowanego ograniczenia zapasów apteczek, w których Zona tonie nieomal.
Pozdrawiam
Can't
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości