Potrzebny pad

Naznaczony nie rozumiał tej wojny. Prawdą jednak było, że zbierała krwawe żniwo. Konsole czy PCty?

Potrzebny pad

Postprzez T-man w 30 Cze 2013, 16:39

Witam, potrzebuję dobrego kontrolera(pada) do gier i nie wiem na jaki się zdecydować (nie znam się na tym).Interesuje mnie kontroler z dużą ilością przycisków (zanim ktoś mi powie że prawie wszystkie mają tyle samo-mój pierwszy pad miał "aż" 6:D), cena jest ważna, chciałbym kupić go jak najtaniej, musi mieć łacze USB (to chyba jasne jeśli chodzi o sprzęt komputerowy ale piszę żeby ktoś się potem nie czepiał). http://allegro.pl/gamepad-media-tech-judge-rf-bezprzewodowy-pc-ps3-i3336803708.html myślałem nad czymś takim. Doradzajcie w miarę możliwości:D. Z góry dzięki za pomoc.
T-man


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: Potrzebny pad

Postprzez Soviet w 30 Cze 2013, 16:55

Za cenę poniżej 100 zł to każdy gówniany pad spełni swoją rolę - nie ma co liczyć na jakąś specjalną jakość. Liczba przycisków nie ma znaczenia, 4 główne i 4 shouldery to jest teraz standard w każdej grze. Ten padzior co podałeś nie jest przewodowy.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Potrzebny pad

Postprzez Szpagin w 30 Cze 2013, 17:03