Afterfall: InSanity

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez BJ Blazkowicz w 13 Paź 2011, 00:45

Nawet jak uzbierają 10 milionów to myślicie że powiedzą? Powiedzą ze było 9999999 i och niestety moi mili, musicie jednak wybulić.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez jos w 13 Paź 2011, 22:59

Już się bardziej im opłaca naciągnąć licznik, nawet o milion i powiedzieć, że zebrali niż, że nie zebrali.
Image
Awatar użytkownika
jos
Stalker

Posty: 184
Dołączenie: 05 Wrz 2011, 12:28
Ostatnio był: 05 Lis 2020, 17:25
Frakcja: Monolit
Kozaki: 95

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez caleb59 w 17 Paź 2011, 19:06

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 20 Cze 2024, 22:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez paintball_0 w 17 Paź 2011, 21:49

Ech, gdyby cała gra prezentowała się równie dobrze jak ten trailer...

Pojawiło się wreszcie info odnośnie organizacji charytatywnej, na której konto przeleją pre-ordera. Organizacją tą okazało się Amnesty International. No i wprowadzono Paysafecard, co może ucieszyć co po niektórych. ;)

@BJ Blazkowicz, jos

Jak nie uzbierają 10 mln, to kasa idzie na wspomniany wyżej cel, więc nie widzę sensu w windowaniu albo zaniżaniu licznika. Cała akcja została tak przemyślana, żeby w najgorszym wypadku firma nie straciła a w najlepszym jeszcze zarobiła. No i "cele charytatywne" zawsze dobrze wygląda, kiedy chce się zrobić dobre wrażenie. ;)

***

Wybaczcie mi post pod postem, chciałem zrobić Up tematu, żeby zaprezentować wam pierwszy w miarę sensowny gameplay z InSanity. Klik!

Uwagi moderatora:

Nie ma takiego wybaczania! Masz opcję podbij. - Soviet
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Kontroler w 16 Lis 2011, 16:31

Demo wyszło synki.

Pograłem w demo i co? Trochę sztywno i głównie chodzi mi tu o dialogi, bo gameplay jest OK. Potem nagram jakiś filmik dla tych, którym nie chce się ściągać, aby przetestować.

Na zachętę:
http://i.imgur.com/FyWrh.jpg
http://i.imgur.com/09iMf.jpg
http://i.imgur.com/YChn5.jpg
http://i.imgur.com/BDhzD.jpg
http://i.imgur.com/NkMRh.jpg
http://i.imgur.com/O3HJR.jpg
http://i.imgur.com/BiwXa.jpg
http://i.imgur.com/3jCNI.jpg
http://i.imgur.com/L8GTB.jpg

Za ten post Kontroler otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez caleb59 w 16 Lis 2011, 20:25

Ukończyłem demko i:

- jest poprawnie (znaczy bugów nie ma)
- gra jedzie Polską betonowością (miejscami toporne sterowanie, ostatni boss to jakiś żart, ściąganie pomysłów z innych gier - szczególnie z Dead Space, QTE)
- ładna "gra" świateł, ładnie wyglądająca powierzchnia post apo świata gry
- durne rozwiązanie z przymusem chowania się w cieniu na powierzchni
- miejscami śmieszna walka (wróg potrafi przyjąć na łeb z 3-4 ciosy siekierą)
- silnik Unreal 3 ale raczej to akurat na plus
- grając ma się wrażenie, że po pierwsze jest to kopia Dead Space made in Poland, a po drugie czuć budżetowosć tytułu i raczej nie będzie to super hit na dłuższą metę
- demo nie jest straszne jeśli chodzi o klimat
- słabo zrobione scenki przerywnikowe

Podsumowując - można pograć ale bez rewelacji, poprawnie zrobiona Polska gra TPP i tyle jak dla mnie...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 20 Cze 2024, 22:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez jos w 16 Lis 2011, 23:10

Odnośnie potworów i 4 siekier na łeb: jest pewne sensowne wytłumaczenie tego fenomenu, które w sumie jest osią gry:P
Image
Awatar użytkownika
jos
Stalker

Posty: 184
Dołączenie: 05 Wrz 2011, 12:28
Ostatnio był: 05 Lis 2020, 17:25
Frakcja: Monolit
Kozaki: 95

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez paintball_0 w 17 Lis 2011, 12:26

Wierzyłem w tę grę, wierzyłem, że NEG wyciągnął wnioski z pierwszej, nędznej, prezentacji swojej gry. I w pewnym sensie wyciągnęli, ale zawalili dokładnie wszystko, co w tym pamiętnym pokazie nie było zawarte.

Przede wszystkim zjebali- tak, zje*ali, bo inaczej tego nazwać po prostu nie potrafię, sumienie mi nie pozwala- polski dubbing. Widać jak najbardziej, że Żebrowski stara się jak może, ale jak człowiek nie ma doświadczenia w podkładaniu głosu i nie potrafi się prawidłowo wczuć w rolę, to nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Drugi zje*any element, pokrywający się z dubbingiem, to mocap. Wyszedł im tak nienaturalnie, jak to tylko możliwe dla gry wideo. Postacie ruszają się zupełnie nieadekwatnie do sytuacji, do wygłaszanych kwestii, a nieraz również do natury ludzkiej!! Jednym zdaniem: śmiech na sali.

Następny problem, który jeszcze dałoby się uratować, to zawiązanie fabuły. Gdyby tylko je przemodelować, zmienić trochę sposób, w jaki po raz pierwszy spotykamy się z przeciwnikami a potem zostajemy z nimi sam na sam, w tę grę dałoby się grać jeśli nie z przyjemnością, to z satysfakcją. Wiem, że moje zdanie się nie liczy, ale wyobrażałem sobie tych szaleńców jak zarażonych z "28 dni później", albo jak pierwsze potwory z "Silent Hill 2". NIKT normalny nie atakuje siekierą drugiego człowieka, zanim nie spróbuje go jakoś ostrzec, żeby się nie zbliżał, żeby się odsunął, albo nie spróbuje przemówić mu do rozsądku. Jest to uwarunkowane ludzką obawą o konsekwencje zabicia drugiego człowieka i jestem przekonany, że kto jak kto, ale psycholog powinien być świadomy takich rzeczy. Zamiast już po chwili rzucać na nas dwa boty i radź sobie graczu, twórcy powinni nam zaserwować krótki filmik, uwzględniający to, co napisałem powyżej i dopiero potem oddać nam sterowanie postacią. Wtedy wyszłoby całkiem naturalnie- Tokaj się bronił.

Jak widać 3 elementy przemawiają przeciw grze, podczas gdy tylko jeden- klimatyczna, dopracowana i przemyślana grafika i styl graficzny- przemawia na korzyść InSanity. Ta gra nie powinna być jeszcze wypuszczona. Sądząc po demie, jeśli jest identyczne z początkiem pełnej wersji gry, to mamy do czynienia z bardzo zaawansowaną ALPHĄ, a nie finalnym produktem. Tutaj jeszcze nic ze sobą nie współgra, wszystko jest niedopracowane, poszczególne elementy nie zazębiają się wzajemnie, ciągle są osobnymi klockami a nie składowymi całości.

Obecnie mówię NIE tej grze. Liczę, że albo krótko po premierze, albo na równi z nią wyjdzie patch, który poprawi większość niedoróbek z mocapem na czele (bo dubbingu to oni ani łatwo ani szybko nie mają żadnych szans poprawić). Inaczej tak gra nie będzie warta dwudziestu złotych.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez caleb59 w 25 Lis 2011, 15:35

Postapokaliptyczna Polska (tak na marginesie jeszcze porządzi PO i mało będzie brakować):


-----------------
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 20 Cze 2024, 22:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Glaeken w 25 Lis 2011, 15:53

caleb59 napisał(a):Postapokaliptyczna Polska (tak na marginesie jeszcze porządzi PO i mało będzie brakować)

Tak na marginesie, jak porządziłby PiS, to nawet nie mógłbyś publicznie napisać, że czegoś ci brakuje lub nie podoba ;)

Filmiki bardzo apetyczne, tyle, że mam pewne obawy, że to może się skończyć tak jak i w przypadku najnowszej odsłony Duke Nukem - wieeeeeeele lat pracy, liczne zapowiedzi a efekt końcowy dość archaiczny :D Niemniej jednak trzymam kciuki za rodaków.
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Ostatnio był: 09 Mar 2024, 18:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Method w 25 Lis 2011, 17:31

Gra jest już dostępna w sprzedaży, po cenie 99zł (79 w gram.pl) i 199 (179 w gram.pl) za kolekcjonerską.
:

Image
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez paintball_0 w 25 Lis 2011, 18:39

Wszystko co miałem do powiedzenia, powiedziałem kilka postów wyżej. Dodam tylko, że czekam na pierwsze recenzje i jakąś reakcję na nie ze strony NEGu. Najnowszy trailer pokazuje, że ciągle wierzą w sukces gry i biorą się za obiecywane kontynuacje.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości