[SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

[SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Baron w 02 Gru 2014, 10:27

Czy ktoś mógłby użyć swych tajemnych mocy i przywrócić dźwięk działającego noktowizora z vanilli SoC? Moim zdaniem bardzo buduje to klimat i ma swój urok, a każdy mod konsekwentnie się tego pozbywa. Ewentualnie proszę o wskazanie gdzie tego szukać i co zmienić w konfiguracji? Mniemam, że nie trzeba każdego pancerza robić osobno? ;)
Proszę mi wybaczyć jeśli tytuł w jakiś sposób łamie rulesy. Widziałem, że parę osób pisało w ten sposób to zmałpowałem, a w stickach nic nie było odnośnie działu. :)
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez scigacz1975 w 02 Gru 2014, 16:52

wypakuj plik postprocess.ltx z podstawki i porównaj z tym w modzie. Tam gdzie masz sekcje sound
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Baron w 02 Gru 2014, 18:05

Dzięki za odzew.

Nie wiem czy dobrze znalazłem. :( Wygląda na to, że to nie to, bo wiersze są takie same.

Vanilla:
Kod: Zaznacz wszystko
[effector_nightvision]
pp_eff_name      = nightvision.ppe
pp_eff_cyclic   = 0

.
.
.
(TU TROCHĘ INNYCH DUPERELI, ALE KOLEJNOŚĆ PEWNIE NIE MA ZNACZENIA :P)
.
.
.

;Postprocesss
[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = nightvision_bad.ppe
pp_eff_cyclic = 1

[effector_nightvision_good]
pp_eff_name = nightvision_good.ppe
pp_eff_cyclic = 1


LA:
Kod: Zaznacz wszystko
;Postprocesss nightvisions
[effector_nightvision]
pp_eff_name      = nightvision.ppe
pp_eff_cyclic   = 0

[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = nightvision_bad.ppe
pp_eff_cyclic = 1

[effector_nightvision_good]
pp_eff_name = nightvision_good.ppe
pp_eff_cyclic = 1


Inna sprawa, że LA ma 4 pliki "postprocess", a vanilla 3. Zawierają one jednak chyba coś odnośnie wizualnego aspektu noktowizji. Może rozstrzygniesz to po przykładowej części jednego z plików.
Kod: Zaznacz wszystko
[noise_granularity]
fx_set_2 = sinus, 8.000000, 32.000000, 0.100000, 0.300000
fx_set_1 = linear, 0.500000, 1.000000, 0.100000, 1.000000

[noise_fps]
fx_set_2 = sinus, 8.000000, 16.000000, 0.100000, 0.300000
fx_set_1 = linear, 0.500000, 1.000000, 0.100000, 1.000000


W zasadzie mam wątpliwości czy którykolwiek z plików ma coś wspólnego z dźwiękiem, ale to nie ja jestem ekspertem. ;p W żadnym z plików nie pojawia się hasło "sound".
Znalazłem jeszcze to w internetach, co byś mógł rzucić okiem na całość bez bawienia się w wypakowywanie:
https://code.google.com/p/stalker-codeb ... ss.ltx?r=7

E: vanillę mam w tym momencie na patchu 1.0005, ale chyba w każdym był dźwięk?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Cromm Cruac w 02 Gru 2014, 19:05

Masz na myśli to, że go słychać cały czas a nie tylko jak się włącza/wyłącza?
Strzelam, bo nie mam tu LA: outfit.ltx, sekcja [outfit_base]
Kod: Zaznacz wszystko
[outfit_base]
...
snd_night_vision_idle   = weapons\nv_loop
...
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Baron w 02 Gru 2014, 19:37

Dokładnie. W LA są trzy "outfity":
Kod: Zaznacz wszystko
config\mp\weapons_mp
config\misc\items
config\misc


Ten w folderze items zawiera linię:
Kod: Zaznacz wszystko
snd_night_vision_idle   = ambient\silence, 0.0 ;--weapons\nv_loop

Mam zmienić na 0.1? Od czego jest pierwsza wartość i co mają do tego bronie?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Cromm Cruac w 02 Gru 2014, 19:40

config\misc\items\outfit.ltx
Masz zmienić na to co podałem.

Baron napisał(a): i co mają do tego bronie?

Nic, po prostu w folderze weapons znajdują się dźwięki noktowizora
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Baron w 02 Gru 2014, 22:35

Jeszcze jedna kwestia. Plik ten jest spakowany, stąd moje pytanie. Mam po prostu wrzucić go do gamedata po wypakowaniu czy będzie się gryzł z tym, który siedzi plikach ".db"?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [SZUKAM] Odgłos noktowizji z vanilli

Postprzez Cromm Cruac w 02 Gru 2014, 23:15

Stwórz folder gamedata\config\misc\items i wrzuć tam tylko ten modyfikowany plik. Pliki z folderu gamedata zawsze mają pierwszeństwo nad tymi spakowanymi w db-sach (inaczej żadne mody by nie działały, nie?)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077


Powróć do Modyfikacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości