Misja w Dolinie Mroku - problem

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez totti-_2 w 24 Cze 2015, 19:16

Witajcie, mam problem z misją w której muszę znaleźć dokumenty o X18. Dokumenty znalazłem, następnie musiałem wejść do auta i uciec z doliny. Problem w tym, że jak wsiadłem do auta to scrashowało grę i wyskoczył komunikat. Jak chcę wczytać zapis to gra się wyłącza i wyskakuje komunikat:

:

Engine error. Last line in stack trace:
CDialogHolder::IgnorePause()+3518 byte(s) D:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll

XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "D:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll" at 0023:60755AEE, CDialogHolder::IgnorePause()+3518 byte(s)

EAX=00000000 EBX=00000319 ECX=0000129C EDX=546964CC
ESI=54643A20 EDI=546439E0 FLG=00210246
EBP=0034EF34 ESP=0034EF1C EIP=60755AEE
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B



Wie ktoś jak to naprawić?
totti-_2
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 24 Cze 2015, 19:08
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:08
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 19:22

Pokaż loga błędu najlepiej, masz u góry.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez totti-_2 w 24 Cze 2015, 19:37

o to chodzi?

Kod: Zaznacz wszystko
0023:60755AEE xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:60A5C958 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:60A58D42 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:01314A7D XR_3DA.exe, CSheduler::ProcessStep()
0023:01314805 XR_3DA.exe, CSheduler::Update()
0023:60AA7B5B xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
totti-_2
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 24 Cze 2015, 19:08
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:08
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 19:48

Logi masz w np. Komputer->Lost Alpha->appdata->logs i podaj najnowszego loga z góry."Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ".
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez totti-_2 w 24 Cze 2015, 19:55

to?

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 3041.00 mhz, 35-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53583 files cached, 8856Kb memory used.
Init FileSystem 1.646783 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 00805548CA869E992625B2B99EC003D6

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4057136 K], reserved[49004 K], committed[88100 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17053 K], process heap[17053 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7381 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 9.18.13.4052
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2263 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3795844 K], reserved[69644 K], committed[328752 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[118447 K], process heap[118447 K], game lua[3477 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[6963 K], smem[0 K]
"d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 126441 K
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 121718 K
$ LA_DBG:[4474] Game_Start: Engine v1.3003(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
$ LA_DBG:[4474] level_weathers:initing level_weathers
$ LA_DBG:[4474] surge_manager:surge_manager inited
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 341 ms
* phase cmem: 126272 K
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 126254 K
* Loading spawn registry...
* 23557 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 35019 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[4474] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[4474] load_storehouse: size=[16]/[2118]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[4474] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[4474] Game_Init: Ver=[1.3003] Build=[5529=>5529] MemUsage=[17281.037]kB
$ LA_DBG:[4474] GameTime=[21:52:13] Map(22)=[la04_darkdolina], knowMaps=[5]
* Log file has been saved successfully!
* Game red_devil_quicksave is successfully loaded from file 'd:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\red_devil_quicksave.sav' (3.419s)
* phase time: 3418 ms
* phase cmem: 191227 K
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 191361 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 191410 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 191410 K
* phase time: 4076 ms
* phase cmem: 277836 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader model_def_lqs
compiling shader model_def_point
compiling shader model_def_spot
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w_dt
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w
compiling shader avg4
* phase time: 219 ms
* phase cmem: 281970 K
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65519 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65177 verts, 2036 Kb
* [Loading VB] 2128 verts, 66 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 44445 verts, 1388 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 20211 verts, 631 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 150429 indices, 293 Kb
* phase time: 1159 ms
* phase cmem: 282276 K
* phase time: 100 ms
* phase cmem: 286095 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 61793 v(20), 39345 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1206K), IB(230K)
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 286212 K
* Loading HOM: d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la04_darkdolina\level.hom
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 286359 K
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 286425 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 45 ms
* phase cmem: 310046 K
* t-report - base: 1137, 502714 K
* t-report - lmap: 26, 26627 K
* phase time: 9599 ms
* phase cmem: 331031 K
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 331026 K
* [win32]: free[2849764 K], reserved[86696 K], committed[1257780 K]
* [ D3D ]: textures[540439 K]
* [x-ray]: crt heap[331026 K], process heap[331026 K], game lua[35767 K], render[297 K]
* [x-ray]: economy: strings[22142 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[23746] level_weathers:presets level_weathers
$ LA_DBG:[23746] level_weathers:r1 active
$ LA_DBG:[23746] level_weathers:WeatherManager:__init: r2_active = false : 21:54:28
$ LA_DBG:[23746] level_weathers:has sav
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_lqs_1
stack trace:

0023:60755AEE xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:60A5C958 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:60A58D42 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:01314A7D XR_3DA.exe, CSheduler::ProcessStep()
0023:01314805 XR_3DA.exe, CSheduler::Update()
0023:60AA7B5B xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
totti-_2
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 24 Cze 2015, 19:08
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:08
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 19:59

Tak, o to chodziło. Co do problemu - spróbuj wczytać ostatniego save, potem wejdź do auta, może zadziała. Powiedz na jakiej grasz wersji, bo jeśli grasz na nie spatchnowanej, czyli 1.3000 to się nie dziw, że się tak dzieje, bo wtedy gra jest strasznie zabugowana. Jak nie masz to ściągnij patcha 1.3003. Spróbuj także odinstalować i zainstalować grę, ale przed tym zrób kopię zapasową save'ów, znajdują się one w appdata->savedgames. Ostatnie co mi przychodzi do głowy, to mogę ci dać moje savy, jakby nie działało, to mam 3 różne savy z tego samego miejsca, bo grę przechodziłem 3 razy.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez totti-_2 w 24 Cze 2015, 20:10

mam najnowszą wersję ze spolszczeniem. problem w tym, że jak jest już końcówka wczytywania to wywala do pulpitu. sprawdzałem autosave i się wczytał normalnie, więc nie wiem czemu ten save nie działa. spróbuję zrobić reinstall, może to coś da.
totti-_2
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 24 Cze 2015, 19:08
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:08
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 20:15

Ok, a ja zapodaje Ci już mojego save, jakby nie działał, dam innego ;)
Prosz: http://www.mediafire.com/download/fhy79 ... avy+la.zip
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Mito w 24 Cze 2015, 20:30

Reinstall zapewne nie pomoże, bo Stalkerowi (szczególnie z dużymi modami lub LA) zdarza się czasem po prostu uszkodzić zapis.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 20:37

No właśnie dałem mu save, ciekawe czy zadziała.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez totti-_2 w 24 Cze 2015, 20:44

reinstall nie pomógł. skorzystam z Twojego save'a (działa jakby co). dzięki za pomoc :)

edit: hahahahaha dobre jaja, znowu zrobiłem szybki zapis i powtórka z rozrywki. może zbugowana misja albo coś...
totti-_2
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 24 Cze 2015, 19:08
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:08
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Misja w Dolinie Mroku - problem

Postprzez Decimus76 w 24 Cze 2015, 20:55

No to ja już nie mam za bardzo pomysłów co zrobić, ale jeden głupi mi się znalazł, który na pewno nie pomoże, ale spróbuj zmienić język w menu głównym z polskiego na angielski? :facepalm:
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości