wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez RedBul312 w 29 Lis 2014, 12:43

cześć

problem jest taki :
jak idę do kopalni w mrocznym wąwozie aby wykonać misje w której trzeba dostarczyć welesowi dokumenty bandytów to jak wchodze do kopalni to dojdę tak mnie więcej do jej połowy i gra się zawiesza zawsze w tym samym miejscu niezależnie czy wchodzę od strony tunelu kolejowego czy też tego drugiego wejścia po drugiej stronie wąwozu

tak że nie moge wykonać tej misji bo nie dojde do wielesa i nie pchne wątku fabularnego do przodu

ktoś może pomóc dlaczego tak się dzieje dodam że tylko w tej kopalni gra mi się zawiesza
RedBul312
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Lis 2014, 12:33
Ostatnio był: 29 Lis 2014, 17:20
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez Mito w 29 Lis 2014, 12:55

Pasek z żółtym tłem na górze strony. Co tam jest napisane?

Że nie mamy kryształowych kul i prosimy o dostarczenie loga.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez Pangia w 29 Lis 2014, 13:14

Skoro się zawiesza, to nie będzie nic w logu, geniuszu.
Przeinstaluj grę, to jest standardowe zadanie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez Wheeljack w 29 Lis 2014, 13:47

Nie jest prawdą, log nie musi być pusty, geniuszu. A jaka wersja LA?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 15:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez Pangia w 29 Lis 2014, 14:29

Nie mówię, że będzie pusty, tylko że nic użytecznego w nim nie będzie. Po prostu zostanie urwany w połowie, bo skoro gra się zawiesiła, to się nie wyłączyła, a więc nie będzie żadnego crasha ani nawet wpisów o wyłączaniu silnika gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez RedBul312 w 29 Lis 2014, 16:33

co do przeinstalowania gry juz to robiłem i nic nie pomo0gło dalej zawiesza się w tym samym miejscu

wersja gry 1.3002+oficjalne spolszczenie do tej wersji + żadnych modów

dodany log po tym jak musiałem wyłączyć grę przez menagera zadań

:

[ CODE ]* Detected CPU: Pentium(R) Dual-Core CPU E6600 @ 3.06GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 3066.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53572 files cached, 8949Kb memory used.
Init FileSystem 1.921938 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul 5 2014

EH: 2C94337ED1210C91CACAF0359300E8AC

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4057144 K], reserved[50276 K], committed[86820 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18313 K], process heap[18313 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7374 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command: ;please
! Unknown command: ;aa
[e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - los] successfully loaded.
Executing config-script "e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CA3]: NVIDIA GeForce GT 240
* GPU driver: 9.18.13.4052
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 2761 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 6
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3819992 K], reserved[69828 K], committed[304420 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[118562 K], process heap[118562 K], game lua[3478 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
"e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 125442 K
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 120366 K
$ LA_DBG:[4294] Game_Start: Engine v1.3002(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
$ LA_DBG:[4294] level_weathers:initing level_weathers
$ LA_DBG:[4294] surge_manager:surge_manager inited
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 286 ms
* phase cmem: 126336 K
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 126334 K
* Loading spawn registry...
* 23556 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 34531 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[4294] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[4294] load_storehouse: size=[15]/[2816]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[4294] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[4294] Game_Init: Ver=[1.3002] Build=[5529=>5529] MemUsage=[17116.141]kB
$ LA_DBG:[4294] GameTime=[06:28:06] Map(39)=[la15_darkscape], knowMaps=[9]
* Log file has been saved successfully!
* Game all is successfully loaded from file 'e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\all.sav' (3.913s)
* phase time: 3894 ms
* phase cmem: 194687 K
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 194776 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 194824 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 194824 K
* phase time: 5505 ms
* phase cmem: 303833 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_w_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader avg4
* phase time: 274 ms
* phase cmem: 308069 K
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 59781 verts, 1868 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65519 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65445 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 9274 verts, 289 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65448 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 46619 verts, 1456 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048566 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048569 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048566 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 851475 indices, 1663 Kb
* phase time: 1391 ms
* phase cmem: 308354 K
* phase time: 159 ms
* phase cmem: 313988 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 43859 v(20), 28121 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(856K), IB(164K)
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 314061 K
* Loading HOM: e:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la15_darkscape\level.hom
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 314162 K
* phase time: 61 ms
* phase cmem: 314263 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 55 ms
* phase cmem: 339331 K
* t-report - base: 1275, 373863 K
* t-report - lmap: 36, 36868 K
* phase time: 11554 ms
* phase cmem: 361251 K
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 361249 K
* [win32]: free[2934420 K], reserved[83916 K], committed[1175904 K]
* [ D3D ]: textures[421829 K]
* [x-ray]: crt heap[361249 K], process heap[361249 K], game lua[35474 K], render[268 K]
* [x-ray]: economy: strings[22136 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[28017] level_weathers:presets level_weathers
$ LA_DBG:[28017] level_weathers:r1 active
$ LA_DBG:[28017] level_weathers:WeatherManager:__init: r2_active = false : 06:30:52
$ LA_DBG:[28017] level_weathers:has sav
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader base_lplanes
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_distort_0
* MEMORY USAGE: 510099 K
* End of synchronization A[1] R[1]
compiling shader yuv2rgb
$ LA_DBG:[54281] pdaDownloads:uiPdaDownloads:Dispatch(805378449, 1)
$ LA_DBG:[57497] pdaDownloads:uiPdaDownloads:Dispatch(805378449, 0)
$ LA_DBG:[95211] level_weathers:WeatherManager:Activate=(false): 06:38:42
$ LA_DBG:[95211] sr_weather:acw:update:actor_inside:Obj=[ds_mine_weatherchanger_01] set_weather=indoor_ds
[/ CODE ]
Ostatnio edytowany przez RedBul312 29 Lis 2014, 17:04, edytowano w sumie 2 razy
RedBul312
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Lis 2014, 12:33
Ostatnio był: 29 Lis 2014, 17:20
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez PainChiller w 29 Lis 2014, 17:01

próbowałeś dać minimalne ustawienia i rozdzielczość 800x600? (czasami pomaga)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez RedBul312 w 29 Lis 2014, 17:20

zadziałało zmienie rozdzielczości na 800x600 dzięki PainChiller !

temat do zamknięcie problem rozwiązany
RedBul312
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Lis 2014, 12:33
Ostatnio był: 29 Lis 2014, 17:20
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: wieszanie się gry w mrocznym wąwozie

Postprzez zdzicho w 02 Gru 2014, 15:34

nie użyłeś comboboxa ImageImageImageImage
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości