Wiem. Każdy ma swoje blaski i cienie. Tylko Warner ma najmniej cieni, a Batman był poważnym wypadkiem przy pracy (zły deweloper do portu). Poza tym, kto inny? NoVision ze swoim Call for Money? Może, że Deep Silver, wydawca udanego Metro Redux, 2K Games? - Epic Games ma UT, więc nie wiem, czy będą chcieli DOOM-a. Poza tym dla liczącej się części deweloperów/wydawców taka marka będzie za dużą odpowiedzialnością i nie będą chcieli się jej podjąć. Patrząc na model marketingowy DOOM-a boje się, że taki wydawca (Bethseda Softworks) skończy się tym, że id Software zostanie ukatrupiony, a kto by tego chciał? Już lepsze ryzyko wpadki niż ryzyko upadku. Tak uczciwie to nie ma chyba w pełni dobrego wydawcy, trzeba tylko szukać optymalnego. A Bethesda na bank nim nie jest. Co niestety pokazała już około 10 lat temu.
Co do portu, o którym mówisz - To i tak nie pobije Quantum Break, gdzie wyjść z gry można tylko zamykając proces. Ktoś zapomniał dodać przycisku EXIT THE GAME.
EDIT: Nadciągam z miarę pozytywną informacją (zależy od punktu widzenia) - znany z modyfikacji Brutal DOOM SGtMarkIV przygotowuje właśnie wersję na DOOM 64 - na ten moment Brutal Doom 64. Projekt w wersji "early alpha", za jakiś czas oficjalny trailer:
EDIT 2: Rozmyślania TotalBiscuit na temat bety (w języku angielskim) - Dosyć trafnie w dwóch słowach określił, jaki jest jej główny problem - "Identity Crisis" (Kryzys Osobowości), coś z czym problem ma m. in. Fallout 4. Czyli prawdopodobnie będziemy mieć dobrą grę biorąc pod uwagę tryb dla jednego gracza i SnapMap i słabego DOOM-a biorąc pod uwagę tryb dla wielu graczy. Niestety, zważając na drugiego dewelopera trybu dla wielu graczy nie powinno to specjalnie dziwić. Z tego też powodu przestałem na ten moment myśleć o kupnie - poczekam do premiery i wtedy zobaczę, z czym tak naprawdę mamy do czynienia. Bo tu wszystko jest możliwe.
EDIT 3: Jakby ktoś narzekał na brak pojazdów w DOOM 1 czy 2, proszę:
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Stwierdzam, że podobnie jak w przypadku The New Order "pozytywnie się rozczarowałem" i na najwyższym dostępnym od razu poziomie trudności nie bacząc na wszystkie sekrety (ogólnie jest ich multum) było to tak 12-13 godzin.
A tryb sieciowy jak był słaby tak pozostał słaby. Niestety panowie z Certain Affinity się nie popisali - pobawić tam się można (nawet lektora wyłączyć, co zaliczam na plus ), ale na długo to to nie jest. A sam SnapMap jest krytykowany ze względu na rzekome ograniczenie co do liczby wrogów.
A polonizacja w kampanii - matko jedyna, co za słabizna. Po usłyszeniu pierwszego zdania od razu przełączyłem na angielskim, gdzie jest to wykonane bardzo solidnie.
Taka tam recenzja - warto popatrzeć na inne, chociaż obawiam się wpływu "kampanii marketingowej" wydawcy na ocenę w niektórych przypadkach.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Kilka dni temu na QuakeCon zaprezentowano kolejną odsłonę serii, DOOM: Eternal. Zapowiedziany jest na PC, XONE, PS4 oraz NS. Fragment rozgrywki poniżej, premiera w przyszłym roku.
Niektóre z wiadomych rzeczy (na podstawie chociażby Q&A z czołowymi pracownikami studia): -Certain Affinity nie będzie odpowiedzialny za tryb sieciowy, a zajmie się tym id Software. Ogromny plus, bo tryb sieciowy DOOM (2016) jest chyba najbardziej nijakim multikiem z jakim się zetknąłem. -Na horyzoncie nie ma DLC do trybu sieciowego, ale do kampanii; -Nowa iteracja silnika, tym razem id Tech 7. Źródła: https://www.pcgamesn.com/doom-eternal/doom-eternal-dlc https://www.pcgamesn.com/doom-eternal/release-date
Zważając, że DOOM (2016) to w ogólnym rozrachunku najprzyjemniejsza niespodzianka growa od ostatnich kilku lat, czekam z niecierpliwością na więcej informacji na temat nowej odsłony. No i nie zapominajmy o odpowiedniej ścieżce dźwiękowej, która to w DOOM (2016) jest majstersztykiem.
Ostatnio edytowany przez Imienny, 30 Sty 2019, 22:39, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Pojawiła się zapowiedź z datą premiery 22 listopada 2019 roku. Czekam z niecierpliwością, bo brzmi interesująco.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)