Dodane animacje

Dodane animacje

Postprzez r_populik w 09 Lip 2015, 23:03

Ściągnąłem w końcu to dzieło, albowiem obiło mi się o uszy, iż silnik LA obsługuje klika nowych animacji broni. W związku z powyższym klika pytań do Twórców:
- jest dodana animacja po tytułem anim_reload_not_empty - czy dodany został również dźwięk dla tej animacji (albowiem w konfigu go nie widać) ?
- czy jest dodany dźwięk dla animacji anim_reload_empty dla pistoletów
- w jaki sposób odczytywana jest animacja chodu, skoro w konfigach nigdzie jej nie ma ? (innymi słowy, jak trzeba ją nazwać, żeby silnik ją prawidłowo odczytał ?)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: Dodane animacje

Postprzez Pangia w 09 Lip 2015, 23:40

r_populik napisał(a):- jest dodana animacja po tytułem anim_reload_not_empty - czy dodany został również dźwięk dla tej animacji (albowiem w konfigu go nie widać) ?

Jeśli chodzi ci o pistolety, bo chyba o tym była mowa w temacie o Weapons Renewal – w SoC-u przecież taka animacja również była i najlepiej to widać na P220, bo w jego wypadku pistolet jest nieco odchylony na bok przy przeładowaniu pustej broni, w innych tylko zamek się otwiera i zamyka w odpowiednich momentach.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodane animacje

Postprzez r_populik w 10 Lip 2015, 00:04

Dla pistoletów od zawsze były dwie animacje przeładowania, ale nie było dwóch dźwięków przeładowania. I tylko o to mi chodzi. Natomiast animację anim_reload_not_empty zobaczyłem akurat w konfigu ak74, stąd moje pytanie o dźwięk, bo skoro ktoś zadał sobie trud dodania zupełnie nowej animacji, to dziwne byłoby gdyby nie dodał odpowiadającego tej animacji dźwięku.

Tu ładnie widać i słychać, jak masz różne animacji przeładowania (przy pustym magazynku i nie do końca pustym) z odpowiadającymi im dźwiękami:
http://www.moddb.com/mods/original-weap ... animations
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodane animacje

Postprzez mkdante381 w 22 Sie 2015, 03:35

To jest temat do dawania gotowych modyfikacji, a nie dyskusja "Szukam moda". Masz przecież temat "Pytania i odpowiedzi"
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43


Powróć do Modyfikacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości