[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 28 Cze 2010, 11:54

Zona jest tylko jedna - stworzona przez GSC z tymi wszystkimi mutkami, jakie są. :P Więc to, o czym mówi utak3r i djcycu to już raczej "ich wyobrażenie Zony". ;)

Co do Burera - będzie NA PEWNO tylko w laboratoriach i jak znam dez0wave wsadzą go również do Agropromu (bardziej kumaci dowiedzą się dlaczego).

Jeżeli chodzi o spawn i ludność w Zonie, to niech zrobią to tak, jak jest w Zewie Prypeci - opustoszało, pusto, ale nie do przesady! :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 28 Cze 2010, 13:16

Problem polega na tym.. zeby uzyskac taki efekt pustki w zonie musialyby byc ogromne mapy. W LA beda wieksze wiec byc moze uda sie uzyskac poczucie opustoszalej zony w owiele wiekszym stopniu niz mialo miejsce w SoC. Jesli tworcy zrobiliby by taka pustke na mapach SoC to popierwsze mapy wydawalby sie na dwa razy mniejsze bo mozna by bylo wiekszosc dystansu przebiec "na pałe" a tak to zawsze sie zatrzymamy postrzelamy, obejdziemy jakies stado mutkow a to zjamuje troche czasu. Wiem co mowie bo podczas grania w clear sky bylo tak ze po przylaczeniu sie do duty cala ich masa wyruszyla w zone do walki z innymi frakcjami. Problem polegal na tym ze po drodze wytlukli mi wszystkie mutanty (a tam respawn jest duzo wolniejszy) tak wiec agroprom, Dark Val. oraz wysypisko byly pusciutkie a gra na polowie swojej powieszchni stala sie nudna. Co gorsza zrobilo sie zupelnie bezpiecznie, moglem biegac z sama kielbasa wplecaku i nikt mi nic nie robil ..i zona stracila zupelnie swoja groze. Tez jestem za tym zeby zona byla pusta i podczas marszy towarzyszl nam tylko szum drzew, tyrkot geigera jedynie od czasu do czasu przerywany strzelanina ale nie tak malych mapach bo to naprawde psuje gre.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 28 Cze 2010, 14:47

Kowek flacha również dla ciebie! :D Tak właśnie ma być aby mutki były na swoich miejscach a ludzi nie było jak na jakimś festiwalu. Kapujecie wszyscy? O to chodzi mi i utak3r`owi. Nie ma być całkowicie pusto. Ale czasem i taka bezludna mapka bywa niebezpieczna :) Np atak z zaskoczenia i jesteśmy ugotowani (ATP w NS). Fajnie było by tak w LA się spotkać oczywiście bez jakiegoś respawnu jak w niektórych modach widać. A te burery w agropromie... Hmm czyżby to byli naukowcy z agropromu? Zamienieni w takie poczwary przez chemię? To o to chodzi w tekstach w samej vanilli że mają dość tego projektu? Kowek weź rozkręć to :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 28 Cze 2010, 15:00

djcycu napisał(a):Kowek weź rozkręć to :D


"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 28 Cze 2010, 15:17

I dużo lepiej ten burer wygląda na tym filmie. Kiedy jest sam i kiedy jest bardziej tajemniczy :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 28 Cze 2010, 18:32

Cycu, ale na tym video w jednym momencie są chyba 3 burery, albo dwa i do tego pseudo-giant. :) Jeśli już o to chodzi, to najbardziej podoba mi się umiejscowienia jednego burera w tej fabryce całej, ale żeby wychodził na powierzchnię tylko w nocy oraz umiejscowienie go w podziemiach Agropromu. No i dać dla Burerków masę przedmiotów, np. szafki, krzesła etc. aby miały w nas czym rzucać. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 28 Cze 2010, 18:40

No dokładnie :) I by nie działo się to przez ściany jak było w CoP. Gdybyśmy mieli tam poziom trudności jak w NS to zapewne ten poziom kończył by ludziom nerwy. Burerów było 3 owszem ale one były pojedynczo umiejscowione. Poza tym lepiej jakoś ta walka wyglądała. To co w modach spotykam jest jakby nieuniknione. Myślę że w ukochanym LA nie wypadnie też broń od strzału bo to ima się z prawdą... Raz że broń trzyma sie twardo, dwa że nie zostaje zniszczona a zatem to my obrywamy, a trzy to moi drodzy chory zwyczaj bo spotykając psy nasz bohater też rzuca broń... Z jakiej racji? Poddaje się? :D Pseudogigant jest ok. Wszystko powinno pasować i gdyby mody były budowane tak samo to GIT! Ale tak nie jest... Zwykle wstawia się te mutanty na pokaz. Dziś jak grałem sobie w Soliankę znów spotkałem to co mi krew zagotowało... Co to takiego? Heh 7 elektrycznych Chimer... No więc ja na dachu a one na asfalcie. Przeładowuję i szyję do nich roześmiane pociski... Nagle zginąłem! No bez jaj! Prąd przeszedł po betonie? Żenada. I jak tu się nie wkurzyć? Powiem ciekawą ciekawostkę którą znacie z trailerów NS... Kolesie jadą w nich na nieśmiertelności a nam serwują coś co naprawde nieraz jest nie do przejścia... Stąd wolę stare rozwiązania bo te niby nowe mnie zraziły. Oby LA mnie uleczyło. Dlatego też wolę zonę bardziej opuszczoną bo już dość się nastrzelałem i nawkur*iałem przy tym w co dotychczas przyszło mi grać...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kuballa44 w 28 Cze 2010, 23:52

No cóz, skoro tak każdy daje swoją wizję... To ja mam jedno marzenie związane z LA.
Otóż, ten atak mutantów, pokazany w tym trailerze... Wprowadzić w życie.
Misję ustalić na początek nocy, taką "szarówkę", z klimatycznym mrokiem.
Dać nam jakiś 10 towarzyszy.... Jesli to możliwe, to zamontować jakąś stałą broń na murach, można to umiejscowić nawet w Magazynach Wojskowych...
I przeprowadzić atak hordy mutantów. Parę pijawek, dwa kontrolery nasyłające zombi, burera jakiegoś, sporo szczurów, dzików i mięsaczy.
Jakos to ciekawie uzasadnić i byłby bardzo emocjonujący quest, takie odparcie ataku mutantów po zmroku...

Uwagi moderatora:

Tak BTW ciekawe czy ktoś z dez0wave ten temat w ogóle przegląda? :-D - caleb59 | JA! :E - ati
Słowa były niegdyś czarami i do dziś słowo zachowało coś ze swej siły czarodziejskiej. Słowami może człowiek uszczęśliwić lub doprowadzić do rozpaczy, słowami nauczyciel przenosi na uczniów swą wiedzę, słowami mówca porywa słuchaczy, decyduje o ich sądach i rozstrzygnięciach. -Freud.
Awatar użytkownika
Kuballa44
Beta Tester

Posty: 452
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 08:21
Ostatnio był: 27 Lut 2022, 17:22
Miejscowość: Prawie że Koszalin.
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 297

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fenishi w 29 Cze 2010, 12:21

W zasadzie to ja bym był za takim questem :P Tylko właśnie największy problem leżałby w uzasadnieniu tego ataku :E
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kuballa44 w 29 Cze 2010, 14:42

Cebul, to namów Dez0 żeby zaczął, albo choć Barina. :P No albo pisz do Atiego, on ma wtyki. :E
Ale do rzeczy. Jeśli ma być tak mocno fantazyjnie... To np, umiejscowić pewien artefakt, który by ściągał w tajemniczy sposób do siebie potwory, podczas uwalniania z siebie energii... A energię by uwalniał już od pewnego czasu, i co pewien czas. A jeśli mniej wybujale, to że ludzie założyli obóz na terytoriach mutantów, co je przyciąga by o nie walczyć, a np mięsacze przyciągają chimery które na nie polują, i tak dalej...
Słowa były niegdyś czarami i do dziś słowo zachowało coś ze swej siły czarodziejskiej. Słowami może człowiek uszczęśliwić lub doprowadzić do rozpaczy, słowami nauczyciel przenosi na uczniów swą wiedzę, słowami mówca porywa słuchaczy, decyduje o ich sądach i rozstrzygnięciach. -Freud.
Awatar użytkownika
Kuballa44
Beta Tester

Posty: 452
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 08:21
Ostatnio był: 27 Lut 2022, 17:22
Miejscowość: Prawie że Koszalin.
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 297

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 29 Cze 2010, 15:01

Kuballa44 napisał(a):No cóz, skoro tak każdy daje swoją wizję... To ja mam jedno marzenie związane z LA.
Otóż, ten atak mutantów, pokazany w tym trailerze... Wprowadzić w życie.
Misję ustalić na początek nocy, taką "szarówkę", z klimatycznym mrokiem.
Dać nam jakiś 10 towarzyszy.... Jesli to możliwe, to zamontować jakąś stałą broń na murach, można to umiejscowić nawet w Magazynach Wojskowych...
I przeprowadzić atak hordy mutantów. Parę pijawek, dwa kontrolery nasyłające zombi, burera jakiegoś, sporo szczurów, dzików i mięsaczy.
Jakos to ciekawie uzasadnić i byłby bardzo emocjonujący quest, takie odparcie ataku mutantów po zmroku...


Mogliby jeszcze dodac szperacze swiecace po krzaczorach dla spotegowania efektu i mgle ...mysle ze cos takie pasowaloby tez do bunkru w janatrze, szperacze na dachu + CKM a znad jeziora nadbiegaly by mutanty. Cos podobnego bylo w CS rownierz wlasnie na jantarowskiej siedzibie naukowcow tylko ze to bylo zazwyczaj kilka zombiakow ktorym opor stawialo 4-5 stalkerow z zwyklymi AK w rekach ...wiec bez jakiegos szalu :P
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 29 Cze 2010, 20:56

Przeglądam temat w miarę regularnie i prawdę mówiąc nie mam ochoty odpowiadać wciąż na te same pytania. Data premiery nie jest znana, co do ilości mutantów i stalkerów już się wypowiadałem kilkakrotnie. Prace nad modem trwają nieprzerwanie choć raczej wolno ze względu na brak czasu/chęci/inne ^%#$0#^%$@ niezależne pierdoły.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość