Problem

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Problem

Postprzez Olo526 w 27 Cze 2010, 11:07

Witam jestem nowym urzytkownikiem tego forum ale mam mały problem ze Stalkerem clear sky v 1,5,05 gdyż uruchamiam gierke gram chwile i wywala mnie z niej. Myślę że przez moda którego wgrałem coś się stało. Gre przeszedłem 2 razy teraz chciałem się pobawić w nieśmiertelnika i nawalać w bandytów :( tylko teraz się zrąbało i lipa z nawalanki. Jeśli chodzi o konfiguracje kompa to posiadam procesor Intel Pentium 4 3 Ghz, 1Gb ramu, Karta graficzna Ati radeon 2400 HD Pro 512 Mb.
Olo526
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Cze 2010, 10:52
Ostatnio był: 02 Lip 2010, 12:47
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem

Postprzez lukass w 27 Cze 2010, 11:45

Musisz podać log błędu. To klucz do rozwiązania problemu.
Instrukcję, jak go zdobyc znajdziesz nad swoim postem.
Napisz również jaki mod zainstalowałeś.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Problem

Postprzez Olo526 w 27 Cze 2010, 12:24

Jeśli chodzi o mod to jest ten który w gamedata -> configs->creatures->actor zmieniało się liczby aby mieć nieśmiertelność czy coś w tym stylu. a jeśli chodzi o log błędu to nie wiem czy chodzi o ten zapis [error][ 1450] : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi. nie znam się za bardzo wieć sory może mi pomożecie aby się ogarnąć w tym
-----------------
A właśnie przed chwilą odpaliłem stalkera i wyskoczył bug 001B:7814500A MSVCR80.dll, strncmp()
001B:0054D87A xrCore.dll, IReaderBase<IReader>::r() i teraz się tak zastanawiam bo przed tym modem wszystko dobrze chodziło. Może ktoś zna jakiś działający mod albo trainer na wersje 1,5,05 aby zrobić masakre małą bo tylko niśmiertelność przydałaby mi się.

Uwagi moderatora:

Edytuj swoje posty i nie pisz bez sensu jednego pod drugim... - caleb59
Olo526
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Cze 2010, 10:52
Ostatnio był: 02 Lip 2010, 12:47
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Problem

Postprzez Proteanin w 27 Cze 2010, 22:54

nie wiem czy poprawnie zrozumiałem ale to oznacza że jakby to napisać nie masz jakiegoś pliku bo zasoby w Komputerach lub LT (laptopach) to nic innego jak pliki (źródła określonych danych twórczych aplikacji dostępowych) Spróbuj przeinstalować grę lub usunąć moda a następnie sprawdzić czy mod nie podmienia plików gry też tak miałem coś wkleiłem i mod podmienił jakiś plik z gry i musiałem Reinstalować Powodzenia
Поздравления и один для членов свободы казаков и обязанности "Будь ты сожжен вместе с теми, кто поддерживает тебя. Да здравствует свобода!
Jeżeli jesteś stalkerem przeżuć się na Wolność Jeżeli jesteś w powinności to wypij redbulla a potem na 2 piętrze w swojej bazie, rozpędź się i wyskocz z obrusem zawiązanym na szyi z okna. Bardzo był bym ci wdzięczny.
Proteanin
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Cze 2010, 00:37
Ostatnio był: 26 Lip 2010, 21:59
Miejscowość: Polkowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: Problem

Postprzez Olo526 w 28 Cze 2010, 14:24

Zrobiłem reinstal i oczywiście śmiga i nie wywala. Jeśli ten mod podmienia jakieś pliki to jak można to naprawić?
Olo526
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Cze 2010, 10:52
Ostatnio był: 02 Lip 2010, 12:47
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Problem

Postprzez Proteanin w 28 Cze 2010, 16:45

nie graj w tego moda lub spisz pliki gry gdzieś a potem sprawdź co dostało się lub jak wklejasz to pojawia się takie coś co się pyta czy zamienić pliki wtedy sprawdź co to za pliki i będziesz wiedział co zrobić przynajmniej ja wiedziałem
Поздравления и один для членов свободы казаков и обязанности "Будь ты сожжен вместе с теми, кто поддерживает тебя. Да здравствует свобода!
Jeżeli jesteś stalkerem przeżuć się na Wolność Jeżeli jesteś w powinności to wypij redbulla a potem na 2 piętrze w swojej bazie, rozpędź się i wyskocz z obrusem zawiązanym na szyi z okna. Bardzo był bym ci wdzięczny.
Proteanin
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Cze 2010, 00:37
Ostatnio był: 26 Lip 2010, 21:59
Miejscowość: Polkowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: Problem

Postprzez Bambosz107 w 28 Cze 2010, 20:13

A może napisz nam, jaki to jest mod? I podaj loga błędu.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: Problem

Postprzez Olo526 w 02 Lip 2010, 12:47

Na temat modu pisałem powyżej ale jeszcze raz przeczytam jest to mod w którym zmieniamy paramatry na 0 aby mieć nieskończone życie plik ten nazywa się actor.ltx Ściągłem go gotowego gdyż w zainstalowanej grze tego pliku wogóle nie miałem przez ten plik dodawało mi dużo większą szybkość biegania i podnoczenia, nieśmiertelność oraz bardzo wysoki skok.
a to jego zasoby z notatnika:
:

[by Kosa53 Poland]
[actor_terrain]
255,255,000,255

[actor]:common_ph_friction_params_on_npc_death
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "actor"
$ed_icon = ed\ed_actor
$player = on
$prefetch = 16
cform = skeleton
class = S_ACTOR
money = 9999;
rank = 9;
script_binding = bind_stalker.actor_init
visual = actors\stalker_hero\stalker_hero_1.ogf
destroyed_vis_name = dynamics\Dead_Body\skelet_crash

player_hud_section = actor_hud

terrain = actor_terrain

max_item_mass = 3500 ;5000
jump_speed = 13.
crouch_coef = 0.30 ;0.45
climb_coef = 0.7
run_coef = 4.0 ;4.1
sprint_koef = 5.9 ;6.6
run_back_coef = 1.8
walk_back_coef = 0.8
air_control_param = 0.1
walk_accel = 18.1 ;17

;đŕäčóń â ęîňđîě íŕä ďđĺäěĺňŕěč âűâîä˙ňń˙ čő íŕçâŕíč˙
pickup_info_radius = 5 ;3
feel_grenade_radius = 10.0 ;đŕńńňî˙íčĺ (â ěĺňđŕő) íŕ ęîňîđîě ŕęňĺđ ÷óâńňâóĺň ăđŕíŕňó (ëţáóţ)
feel_grenade_time = 0.5 ;âđĺě˙ ăđŕíŕňű (ńĺę) ďîńëĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ÷óâńňâóĺň ăđŕíŕňó

ef_creature_type = 17 ; option for evaluation functions

; attach params
attachable_items = device_torch,attachable_item,hand_radio

ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0
ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35
ph_box1_center = 0.0, 0.75, 0.0
ph_box1_size = 0.35, 0.75, 0.35
ph_box2_center = 0.0, 0.6, 0.0
ph_box2_size = 0.35, 0.6, 0.35
stalker_restrictor_radius = .55;0.55;0.75;0.9
stalker_small_restrictor_radius = .55;
medium_monster_restrictor_radius = 0.1
ph_crash_speed_min = 14
ph_crash_speed_max = 30
ph_collision_damage_factor = 1.0
ph_mass = 80

weapon_bone0 = bip01_r_finger1
weapon_bone1 = bip01_l_finger1
weapon_bone2 = bip01_r_finger11

damage = actor_damage

hit_probability_gd_novice = 0.0
hit_probability_gd_stalker = 0.0
hit_probability_gd_veteran = 0.0
hit_probability_gd_master = 0.0

hit_sounds = actor_hit_snds
;actor condition

immunities_sect = actor_immunities_gd_novice
condition_sect = actor_condition

heavy_breath_snd = actor\breath_1 ;çâóę ň˙ćĺëîăî äűőŕíč˙ ďđč óńňŕëîńňč
heavy_blood_snd = affects\heartbeat; heart\8
heavy_danger_snd = affects\heartbeat

material = creatures\actor
camera_height_factor = 0.92 ;0.85


;äčńďĺđńč˙ ńňđĺëüáű ń ó÷ĺňîě őîäüáű č áĺăŕ
disp_base = 2.0 ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) đŕçëĺňŕ ďóëü, ęîăäŕ ŕęňĺđ ńňîčň íŕ ěĺńňĺ
disp_aim = 0.04
disp_vel_factor = 2.0 ;íŕ ńęîëüęî óâĺëč÷čňń˙ äčńďĺđńč˙ ďđč ńęđîńňč â 10 ě/ń (íĺ îá˙çŕňĺëüíî ďđč áĺăĺ)
disp_accel_factor = 0.0 ;ĺůĺ íŕ ńęîëüęî óâĺëč÷čňń˙, ĺńëč ŕęňĺđ áĺćčň (+ ńęîđîńňü)
disp_crouch_factor = -0.5 ;óěĺíüřĺíčĺ ĺńëč ŕęňĺđ ńčäčň
disp_crouch_no_acc_factor = -0.8 ;óěĺíüřĺíčĺ ĺńëč ŕęňĺđ ńčäčň + no acceleration
disp_jump_factor = 2.0

missile_throw_offset = 0.3, 0.5, 0.5

body_remove_time = 60000 ;âđĺě˙ óíč÷ňîćĺíč˙ ňđóďŕ (ń ó÷ĺňîě TimeFactor)

sleep_time_factor = 1000 ;400 ;âî ńęîëüęî đŕç âđĺě˙ čäĺň áűńňđĺĺ, ęîăäŕ ŕęňĺđ ńďčň
max_sleep_hours = 12
;species of monster
species = actor


;---STEP MANAGER------------------------------------------------------
LegsCount = 2
step_params = stalker_step_manager
foot_bones = stalker_foot_bones

memory_update_time = 100

; visibility parameters
DynamicObjectsCount = 32
min_view_distance = 1.0 ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčńčěîńňč îň óăëŕ
max_view_distance = 1.0 ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčńčěîńňč îň óăëŕ
visibility_threshold = 1.0 ; çíŕ÷ĺíčĺ, ďđč äîńňčćĺíčč ńóěěîé ęîňîđîăî îáúĺęň ń÷čňŕĺňń˙ âčäčěűě
always_visible_distance = 1.0
time_quant = 0.005
decrease_value = 0.1 ; çíŕ÷ĺíčĺ, íŕ ęîňîđîĺ óěĺíüřŕĺňń˙ âĺń, ĺńëč îáúĺęň ďîďŕë â ôđóńňóě, íî îňń¸ęń˙ ďî ęŕęčě-ňî ďđč÷číŕě
velocity_factor = 0.5
luminocity_factor = 0.5;0 ; ôŕęňîđ îńâĺůĺíč˙ (ňîëüęî äë˙ Ŕęň¸đŕ)
transparency_threshold = 0.4 ; 0.25
still_visible_time = 5000 ; âđĺě˙, ęîňîđîĺ îáúĺęň âń¸ ĺů¸ ń÷čňŕĺňń˙ âčäčěűě, äŕćĺ ĺńëč îí óćĺ íĺ âî ôđóńňóěĺ

[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity = 0.0 ;0.0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0.0 ;0.0
shock_immunity = 0.0 ;0.0
wound_immunity = 0.0 ;0.0
radiation_immunity = 0.0 ;0.0
telepatic_immunity = 0.0 ;0.0
chemical_burn_immunity = 0.0 ;0.0
explosion_immunity = 0.0 ;0.0
fire_wound_immunity = 0.0


[actor_immunities_gd_stalker]
burn_immunity = 0.0 ;0.0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0.0 ;0.0
shock_immunity = 0.0 ;0.0
wound_immunity = 0.0 ;0.0
radiation_immunity = 0.0 ;0.0
telepatic_immunity = 0.0 ;0.0
chemical_burn_immunity = 0.0 ;0.0
explosion_immunity = 0.0 ;0.0
fire_wound_immunity = 0.0 ;0.0

[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity = 0.0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0.0
shock_immunity = 0.0
wound_immunity = 0.0
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 0.0
chemical_burn_immunity = 0.0
explosion_immunity = 0.0
fire_wound_immunity = 0.0

[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity = 0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0
shock_immunity = 0
wound_immunity = 0
radiation_immunity = 0
telepatic_immunity = 0
chemical_burn_immunity = 0
explosion_immunity = 0
fire_wound_immunity = 0

[actor_condition]
satiety_v = 0.0000015 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ ńűňîńňč ńî âđĺěĺíĺě
radiation_v = 0.001 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ đŕäčŕöčč
satiety_power_v = 0.0 ;óâĺëč÷ĺíčĺ ńčëű ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_health_v = 0.0 ;óâĺëč÷ĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_critical = 0.0 ;ęđčňč÷ĺńęîĺ çíŕ÷ĺíč˙ ńűňîńňč (â ďđîöĺíňŕő îň 0..1) ęîăäŕ çäîđîâüĺ íŕ÷čŕíŕĺň óěĺíüřŕňüń˙
radiation_health_v = 0.0 ;óěĺíüřĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč âîçäĺéńňâčč đŕäčŕöčč
morale_v = 0.1 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ ěîđŕëč
psy_health_v = 0.1 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ psy-çäîđîâü˙
alcohol_v = -0.0003
health_hit_part = 0.0 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ çäîđîâü˙
power_hit_part = 0.0000001 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ ńčëű
max_power_leak_speed = 0.0 ;íŕęîďëĺíčĺ óńňŕëîńňč (ěŕęń ăđŕíčöŕ, äî ęîňîđîé âîńńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ ńčëŕ) â ńĺęóíäó čăđîâîăî âđĺěĺíč
max_walk_weight = 5000

bleeding_v = 0.002 ;0.0005 ;ďîňĺđ˙ ęđîâč ďđč íîěčíŕëüíîé đŕíĺ â ńĺęóíäó

wound_incarnation_v = 0.0001 ;0.003 ;ńęîđîńňü çŕćčâëĺíč˙ đŕíű
min_wound_size = 0.0256 ;ěčíčěŕëüíűé đŕçěĺđ đŕíű, ďîńëĺ ęîňîđîăî îíŕ ń÷čňŕĺňń˙ çŕćčâřĺé

;--when actor in sleep
satiety_v_sleep = 0.00001
radiation_v_sleep = 0.0003
satiety_power_v_sleep = 0.0001
satiety_health_v_sleep = 0.00001
radiation_health_v_sleep = 0.001
morale_v_sleep = 0.0
psy_health_v_sleep = 0.0

alcohol_v_sleep = -0.0005

bleeding_v_sleep = 0.0
wound_incarnation_v_sleep = 0.0
max_power_leak_speed_sleep = -0.00001;
health_restore_v = 0.0003

;;;;;;;;
;actor_condition only

jump_power = 0 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
jump_weight_power = 0 ;0.045 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_jump_k = 5;10 ;10 ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč ďđűćîę ń âĺńîě (óěíîćŕĺňń˙ íŕ jump_weight_power)

stand_power = -0.005
walk_power = 0.00001 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
walk_weight_power = 0.00005; ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_walk_k = 5;9 ;10 ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč íîřč (óěíîćŕĺňń˙ íŕ walk_weight_power)
accel_k = 3;5 ;ęîýôôčöčĺíň íŕ áĺă (óěíîćŕĺňń˙ walk_power, walk_weight_power)
sprint_k = 75;150;185;180;200; ;ęîýôôčöčĺíň íŕ "sprint" áĺă (óěíîćŕĺňń˙ walk_power, walk_weight_power)

; őđîěîňŕ
limping_health_begin = 0 ;ďîđîă çäîđîâü˙ ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íŕ÷číŕĺň őđîěŕňü
limping_health_end = 0 ;ďîđîă çäîđîâü˙ áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ďĺđĺńňŕĺň őđîěŕňü
limping_power_begin = 0 ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íŕ÷číŕĺň őđîěŕňü
limping_power_end = 0 ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ďĺđĺńňŕĺň őđîěŕňü
use_limping_state = on

cant_walk_power_begin = 0.0 ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íĺ ěîćĺň äâčăŕňüń˙
cant_walk_power_end = 0.0 ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ńěîćĺň äâčăŕňüń˙

cant_sprint_power_begin = 0.0 ;ďîđîă ńčëű ěĺíüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ íĺ ěîćĺň áĺćŕňü â ńďđčíňĺ
cant_sprint_power_end = 0.0 ;ďîđîă ńčëű áîëüřĺ ęîňîđîăî ŕęňĺđ ńěîćĺň áĺćŕňü â ńďđčíňĺ

can_sleep_callback = dream.can_sleep_callback
sleep_video_name_callback = dream.sleep_video_name_callback

radio_zone_max_power = 0.166 ;ďđĺäĺëű çîí äë˙ äŕň÷čęîâ č äë˙ číâĺíňŕđ˙ (% çŕůčň áđîíčęîâ)
fire_zone_max_power = 0.166
acid_zone_max_power = 0.166
psi_zone_max_power = 0.166
electra_zone_max_power = 0.166

[actor_damage]
;bone_name = <hit_scale>,<fwd_damage_anim_index>,<wound_scale>
;<hit_scale> - ęîýôô. čçěĺíĺíč˙ őčňŕ (óěĺíüřĺíč˙ çäîđîâü˙)
;<wound_scale> - ęîýôô. čçěĺíĺíč˙ âĺëč÷číű îňęđűňîé đŕíű
;-1 - íĺň ŕíčěŕöčé, ÷ĺňíűé íîěĺđ - ńďĺđĺäč, íĺ÷ĺňíűé íîěĺđ - ńçŕäč, ÓĘŔÇŰÂŔĹŇŃß ŇÎËÜĘÎ ĎĹĐĹÄÍČÉ!!! ÇŔÄÍČÉ ÍŔ ŔÂŇÎĚŔŇĹ
default = 1.0, -1, 1.0

bip01_pelvis = 1.0, 10, 1.5
bip01_spine = 1.0, 10, 1.5
bip01_spine1 = 1.0, 0, 1.5
bip01_spine2 = 1.0, 0, 1.5
bip01_neck = 1.0, 0, 1.5
bip01_head = 1.0, 0, 1.5
eyelid_1 = 1.0, 0, 2.0
eye_left = 1.0, 0, 2.0
eye_right = 1.0, 0, 2.0
jaw_1 = 1.0, 0, 2.0

bip01_l_clavicle = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_upperarm = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_forearm = 1.0, 4, 1.5
bip01_l_hand = 1.0, 4, 0.5
bip01_l_finger0 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger01 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger02 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger1 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger11 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger12 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger2 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger21 = 0.0, 4, 0.0
bip01_l_finger22 = 0.0, 4, 0.0

bip01_r_clavicle = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_upperarm = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_forearm = 1.0, 2, 1.5
bip01_r_hand = 1.0, 2, 0.0
bip01_r_finger0 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger01 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger02 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger1 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger11 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger12 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger2 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger21 = 0.0, 2, 0.0
bip01_r_finger22 = 0.0, 2, 0.0

bip01_l_thigh = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_calf = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_foot = 1.0, 8, 1.5
bip01_l_toe0 = 1.0, 8, 1.5
bip01_r_thigh = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_calf = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_foot = 1.0, 6, 1.5
bip01_r_toe0 = 1.0, 6, 1.5

[actor_animation]
;óăëű äâîđîňŕ íîă ŕęňĺđŕ âî âđĺě˙ ńňđĺéôîâ (â ăđŕäóńŕő)
fwd_l_strafe_yaw = 45
back_l_strafe_yaw = 45
fwd_r_strafe_yaw = 45
back_r_strafe_yaw = 45
l_strafe_yaw = 0
r_strafe_yaw = 0


[actor_hit_snds]
burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
shock =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
wound =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
radiation =monsters\biting\def_0; actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4
telepatic =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
fire_wound =actor\bullet_hit_1,actor\bullet_hit_2,actor\bullet_hit_3,actor\bullet_hit_4
; actor\pain_1,actor\pain_3,actor\pain_4,actor\pain_5,actor\pain_6,actor\pain_7,actor\pain_8
chemical_burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4
explosion =affects\tinnitus3a
wound_2 =actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4
physic_strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

[actor_hud]
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_01

position = -0.044000,-0.156000,0.100000
orientation = -0.500000,1.000000,-2.000000


ancor_0 = lead_gun ;r_hand
ancor_1 = l_hand

[actor_hud_01]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_01
[actor_hud_02]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_02
[actor_hud_03]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_03
[actor_hud_04]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_04
[actor_hud_05]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_05
[actor_hud_06]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_06
[actor_hud_07]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_07
[actor_hud_exo]:actor_hud
visual = dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_exo

[tttmp]
;îďčńŕíčĺ đŕńďîçíŕâŕĺěűő äĺňĺęňîđîě çîí
zone_class_1 = zone_mosquito_bald
zone_sound_1_ = detectors\DA-2_beep1

zone_freq_1 = 0.1, 40 ; min,max

zone_class_2 = zone_mincer
zone_sound_2_ = detectors\DA-2_beep1
zone_freq_2 = 0.1, 20

zone_class_3 = zone_radioactive
zone_sound_3_ = detectors\geiger_1
zone_sound_3_1 = detectors\geiger_2
zone_sound_3_2 = detectors\geiger_3
zone_sound_3_3 = detectors\geiger_4
zone_sound_3_4 = detectors\geiger_5
zone_sound_3_5 = detectors\geiger_6
zone_sound_3_6 = detectors\geiger_1
zone_sound_3_7 = detectors\geiger_1
zone_sound_3_8 = detectors\geiger_1
zone_freq_3 = 0.1,20

zone_class_4 = zone_gravi_zone
zone_sound_4_ = detectors\DA-2_beep1
zone_freq_4 = 0.5, 30

zone_class_5 = zone_field_radioactive
zone_sound_5_ = detectors\geiger_1
zone_sound_5_1 = detectors\geiger_2
zone_sound_5_2 = detectors\geiger_3
zone_sound_5_3 = detectors\geiger_4
zone_sound_5_4 = detectors\geiger_5
zone_sound_5_5 = detectors\geiger_6
zone_sound_5_6 = detectors\geiger_1
zone_sound_5_7 = detectors\geiger_1
zone_sound_5_8 = detectors\geiger_1
zone_freq_5 = 0.1,20

zone_class_6 = zone_mine_electric
zone_sound_6_ = detectors\DA-2_beep1
zone_freq_6 = 0.1, 40 ; min,max

Podobno jest kompatybilna ze wszystkimi wersjami Stalkera
Olo526
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Cze 2010, 10:52
Ostatnio był: 02 Lip 2010, 12:47
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości