[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Skreedi w 23 Cze 2010, 21:51

Wygląda smakowicie. Wiedziałem, że mod będzie super jednak jest jeszcze lepszy niż tego oczekiwałem, do tego ta pogoda... mmmm... aż chce się grać. Ale niech robią chłopaki dopóki wszystkiego nie zoptymalizują i nie dokończą. Jeszcze pewnie coś poprawią... jeszcze niech dadzą więcej takich filmików i nic nie mówię :E
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 24 Cze 2010, 09:34

Dzizys jakie to wszystko ciemne, brzydkie i kanciaste. :( ...wiem ze psuja ogolna euforia dla mnie to graficznie jest tragedia.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez dorian w 24 Cze 2010, 10:30

impulse_101, jest ciemne, brzydkie i kanciaste, i takie powinno być. Stalker i Zona to nie wyglancowany na połysk Crysis. Mod zapowiada się bardzo dobrze. Z filmiku widać, że żołdaki normalnie po kulce padają, w końcu dziki i porośnięty krzaczorami i drzewami opuszczony Prypeć, ładna pogoda. Dla mnie osobiście to jeszcze trochę walającego się śmiecia i porzuconych rzeczy na ulicach powinno być (dziecięce zabawki, rowerki, walizki i w ogóle porozwalane rzeczy).
Zobaczymy co będzie dalej.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 24 Cze 2010, 13:11

dorian napisał(a):impulse_101, jest ciemne, brzydkie i kanciaste, i takie powinno być. Stalker i Zona to nie wyglancowany na połysk Crysis.


Rozumiem ze pixeloza na rozmytych teksturach dodaje uroku i klimatu lol W ogole to wyglada jakby filtrowania anizotropowego nie bylo, wszystko takie plaskie jak z kartonu powycinane. Czemu przytaczasz crysisa z slonecznym klimatem i lazurowa woda. W metro2033 jakos ladna grafika wcale nie psuje mrocznego klimatu :wink:
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 24 Cze 2010, 14:19

Trailer ten był, z tego co mi wiadomo, nagrywany na słabym komputerze, co widać od razu - mały fps oraz nie najwyższe ustawienia grafiki.

impulse_101 napisał(a):Rozumiem ze pixeloza na rozmytych teksturach dodaje uroku i klimatu lol

Możliwe, że mapa ta była skompilowana na poziomie "Draft", a nie "High". :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Monte Christo w 24 Cze 2010, 14:27

wszystko ładne i piękne, fakt!
najpiękniejsze jednak mapy nie uratują braku ich uzasadniania fabularnego... ja rozumiem, że stworzenie nowej fabuły to mission impossible i najlepszym wyjściem będzie lifting scenariusza SoCh. wiem też, że ekipa Deza udowodniła swoją wartość "Pribojem"... ale skoro fabuły w LA jeszcze nawet nie ruszyli to sobie poczekamy! przystosować nowe mapy do starego scenariusza to nie w kij pierdział! trzeba mieć trochę oleju w głowie żeby nie ograniczał się on do biegania za papierami czy pendrive'ami.
mimo wszystko wierzę, że jakoś to poskładają do kupy, co byśmy mieli z tego trochę radochy!
Nikt nie tańczy na trzeźwo - chyba, że oszalał...
Awatar użytkownika
Monte Christo
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 20 Sie 2008, 19:37
Ostatnio był: 30 Wrz 2013, 17:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez CrazyCat w 24 Cze 2010, 15:04

Coś mi się wydaje że prędzej zdążę zagrać w Stalkera 2 niż w tego LA. A zanim ten LA będzie po polskiemu (Biorąc pod uwagę pracę nad spolszczaniem Solijanki w takim tempie) to kto wie pewnie akurat będę pogrywał w Stalkera 3. Prawda taka moi mili że jak ekipa Dezowawe dalej będzie galopować niczym ślimak i premiera LA dalej będzie się przeciągać z miesiąca na miesiąc i z roku na rok to gdy w końcu wyjdzie to nikt już tego nie zauważy. Co nieliczni zagrają raz i odstawią na rzecz
przykładowego w/w Stalkera 2 lub 3. Lub nawet CS lub Zewu. Sorry towarzysze ale tak to widzę. Przynajmniej wiem że u mnie najprawdopodobniej tak właśnie będzie.

P.S. Ileż można czekać. Szacun ale powtórka z rozrywki jaką była ciągle przekładana premiera SoCh mnie nie jara.
Ostatnio edytowany przez CrazyCat 24 Cze 2010, 16:48, edytowano w sumie 2 razy
CrazyCat
Awatar użytkownika
CrazyCat
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 27 Maj 2010, 21:43
Ostatnio był: 27 Lip 2010, 01:03
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fenishi w 24 Cze 2010, 16:20

A ja po prostu myślę, że oni coś kombinują :P Na początku było mnóstwo wszystkiego - wciąż nowe filmiki etc., a nagle ze wszystkim mają komplikacje... siedzą cicho, a od czasu do czasu tylko coś tam nowego zaprezentują... nie, żebym w nich wątpił - wciąż trzymam za całą ekipę kciuki. Tylko trochę podejrzanie mi to wszystko wygląda - jakby coś im "nie pykło", i żeby się nie skompromitować to tłumaczą się tak a nie inaczej... ale to tylko moja opinia :wink:
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 24 Cze 2010, 16:45

Mam nadzieję, że fabuła nie będzie podobna do tej z Priboi, bo bieganie z jednego końca mapy na drugi za jakimiś papierami szybko mi się znudziło. Zgodzę się z autorem powyższego posta, że im dłużej będziemy czekać na tego moda, tym coraz więcej osób sobie odpuści bo im się znudzi czekanie (ja na razie jeszcze czekam i co dzień odwiedzam stronę moddb w nadziei, że będzie już podana data wydania, ale nie wiem ile jeszcze wytrzymam :wink: ) I nie zdziwię się wcale jak znajdzie się jakiś koleś, który wpadnie na forum moda i zwyzywa jego autorów tak jak pewna osoba z naszego forum twórców Lurka :E A takie ciągłe przekładanie premiery z miesiąca na miesiąc mam nadzieje, że nie świadczy o pewnym braku szacunku do graczy...

PS. Mógłby od czasu do czasu wpaść Barin na forum i rzucić garść nowych informacji :wink:

Tylko mnie nie zlinczujcie za powyższe słowa :E :E

Uwagi moderatora:

Z tym, że Ci od Lurka zasłużyli swoim niedbalstwem... - caleb59
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 24 Cze 2010, 17:22

dorian napisał(a):Dla mnie osobiście to jeszcze trochę walającego się śmiecia i porzuconych rzeczy na ulicach powinno być (dziecięce zabawki, rowerki, walizki i w ogóle porozwalane rzeczy).


I gra będzie się ładować pół godziny... Weź na przykład soliankę. Ważne by też nie przesadzili z anomaliami bo im ich więcej tym gorzej dla wydajności... W końcowym efekcie gra jest wywalana po kilku sekundach od wczytania levelu. Stąd były błędy które uzasadniono mi tym że ja mam złego kompa... No bez jaj, po emisji się upgrade`ował?! Niekiedy w pysk chce się strzelić komuś za ściemnianie :D Co do premiery to masakra... Ja myślałem że fabuła już ustawiona jest w jakimś stopniu... A skoro tak to ja walę ich fabułę... Znając życie zrobią to jak w Priboi Story i tak jak w Soliance że będziemy skakać po levelach i szukać w ciemno papierów i cuda wianków! Żadnego znacznika na mapie i to ma być zabawa? Mnie to osobiście wkurza bo jak gramy pełnym ciągiem to gra nabiera smaku a gdy stajemy co parę chwil w miejscu i błądzimy to dostajemy szału. Dla mnie taka gra to poprostu bezsens bo życie z komputera się nie składa. Wolę pograć te 10h i mieć miłe wspomnienia niż 10 tygodni i kląć na grę gdy o niej wspomnę... Jeśli się mylę i wstawią znaczniki to niech kroją materiały na nową fabułe a jeśli nie to ja wolę starą SoC`owską z dołożonymi wyciętymi momentami. I jak ujrzę 7 chimer lecących naraz na nas albo burera(y) ganiające po Kordonie to ich tam wyklnę... Arharze by się należało - ale to inna niewyżyta grupka. Za długo czekamy na porządnego moda aby był spierdzielony jakimiś przesadnymi udziwnieniami prawda? Przecież to gra... To ma bawić, to ma być możliwe do przejścia a nie ciężkie na fiksa pana a potem zamiast klimatu mamy do czynienia z siłami zbrojnymi rodowodem z Matrixa (miniguny, jakieś M16 z przeróżnymi artefaktowymi modyfikacjami). Mod to modyfikacja a nie naciągane ścierwo. Mało kto wie co to że ciągle to powtarzam? Do tego dostanie mi się za krytykę mutantów a nie powinno. Bo wg mnie gadam dobrze. To nie cyrk! To nie dodaje klimatu. Kiedy ściga nas 7 chimer to żaden klimat bo wszystkie są takie same a towarzysze broni jakieś 3m od nas sobie dalej grają i śpiewają przy ognisku... Na jakieś wytłumaczenie to nie zasługuje. Klimat drzemie w tajemniczości zony. Kiedy atakuje jeden mutant a w najbardziej strasznym momencie. Im ich więcej tym większe nerwy i niesmak. Oby to co piszę było ok w tym modzie...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 24 Cze 2010, 17:46

Akurat @djcycu w sprawie innych modów masz moje poparcie bo to prawda... Gównianka doskonałym tego przykładem - kicz ponad przeciętność i wszystkiego tam pełno...
Co do LA proponuje na razie nie snuć czarnych wizji rodem z najmroczniejszych horrorów póki nie zagramy sami...
Zona ma być wyludniona, myślę, że z mutantami nie będzie też szału bo głównym założeniem moda ma być klimat odosobnienia i pustki jaka panuje w Zonie...
Na szczęście dez0wave nie ulega tym pedalskim prośbom na moddb odnośnie dodatków (głupich IMO) i trwale dążą do celu wg. swojej starej koncepcji...
Weźcie pod uwagę też fakt, że ekipa nie jest za duża - właściwie tworzą sami wszystko od zera nie tak jak Gówniankowcy, którzy wrzucają co tylko się da i mieszają ze sobą bez sensu...
Trzeba też brać pod uwagę ewentualne trudności i zdarzenia losowe, które mogą przeszkodzić w aktualnych pracach nad modem...
Jedno jest pewne - w tym roku NAPEWNO nie ujrzymy moda, a dodatkowe jęczenie jaki to ciężki okres oczekiwania radzę zachować dla siebie zważywszy, że na moddb status moda nadal jest nieuaktualniony (TBD - To Be Determined - Do Ustalenia), więc proponuje za ten czas pograć w coś innego a najlepiej wyjść na świeże powietrze i cieszyć się nadchodzącym latem i wakacjami...
Rozumiem też rozterki co poniektórych w sprawie wątków co do wydania moda...
Myślę, że projekt został tak rozsławiony w światku Stalkera, że dez0wave naprawdę nie pozwoli sobie na faila i wydadzą tego moda ostatecznie dopracowanego i gotowego do gry...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 04 Paź 2024, 23:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 24 Cze 2010, 18:31

To prawda, u moderow jest ten problem ze potrafia sie zagalopowac z pomyslami i gra jest zrobiona bez wyczucia smaku. Ja rozumiem ze czlowiek sie narobi nad jakims fajnym dodatkiem a pozniej okazuje sie ze w ogole to do gry nie pasuje i trzeba by to usunac z wielkim bolem serca ...nie kazdy po kilkunastu godzinach pracy jest w stanie to zrobic. Co do balansowania parametrow tez latwo zgubic logike i pozniej zwykly ak-specnaz wystarczy na cale gre bo ma sile ognia niczym CKM lub (jak podano przyklad wyzej) stado chimer wyzera stalkerow w kordonie. Mysle ze lepiej trzymac sie sztywnie SoC i tylko go wzbogacac bajerami.
Odnosnie fabuly to uwazam ze nie ma co liczyc na lepszy misje niz idz->znajdz->wroc bo przy bardziej rozbudowanych misjach to jest straszna babranina i przy tak otwartym "alajfowym" swiecie jedno wielkie zbiorowisko bugow. Jedyna mozliwoscia jest jeszcze uzycie starych gotowych misji z wersji alfa. Jesli mialbym wybierac miedzy epicka historia rodem z holywoodu ale najezona bugami, a czysta rozgrywka z fabula na poziomie pacmana to wole to drugie :P
W ogole to zauwazylem ze z projektami typu Lost Alpha, Black mesa sourse i ogolnie takimi homemade game bywa tak ze 70%-80% gry jest robione w galopujacym tempie. Na necie zaraz pojawia sie ogromna liczba screenow a fani na sama mysl ze "juz prawie" gra skonczona dostaja zmazow nocnych :P A tu lipa, bo te ostatnie 20% jest najgorsze i od tych 20% zalezy czy dany projekt ujrzy światło dzienne. Trzymam kciuki za ekipe Dez. i mam nadzieje ze jakos przez to przebrna :wink:
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości