Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez specPL w 12 Cze 2010, 18:16

czy istnieje do S:ZP coś podobnego do Arsenal Moda?
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Nyguz w 12 Cze 2010, 20:00

A czy istnieje mod dodający do ZEWU PRYPECI, widok maski z tpp? Jak stroi przy helikopterze podczas filmiku, to żeby miał maskę/hełm.. :wink:
CPU: i7 7700 GPU: Gigabyte RTX2060 Super RAM: 16GB DDR4 PSU: Be-Quiet 750W
Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Awatar użytkownika
Nyguz
Weteran

Posty: 646
Dołączenie: 26 Mar 2010, 13:52
Ostatnio był: 25 Cze 2021, 00:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 112

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Wheeljack w 12 Cze 2010, 20:38

viewtopic.php?f=77&t=6991 szukaj na drugi raz. ;)
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Nyguz w 12 Cze 2010, 20:50

Apropo. Przepraszam, ale nie mogłem znaleźć... Szukałem kolejnego moda do ZEWU, poprawiającego grafikę... Bo strasznie zjechana jest, a gram na maksymalnych w dx9. Otórz, czy istnieje mod poprawiający tekstury i ogólnie grafę??
CPU: i7 7700 GPU: Gigabyte RTX2060 Super RAM: 16GB DDR4 PSU: Be-Quiet 750W
Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Awatar użytkownika
Nyguz
Weteran

Posty: 646
Dołączenie: 26 Mar 2010, 13:52
Ostatnio był: 25 Cze 2021, 00:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 112

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez caleb59 w 12 Cze 2010, 21:01

Też było: viewtopic.php?f=77&t=8660 oraz viewtopic.php?f=77&t=7584 - radze się obudzić...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 17 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Nyguz w 12 Cze 2010, 21:25

Jezu.. Aż tak słąby jestem w szukaniu ;o ??? Postaram się dokłądniej szukać. Przepraszam. Dzięki wielkie :D
CPU: i7 7700 GPU: Gigabyte RTX2060 Super RAM: 16GB DDR4 PSU: Be-Quiet 750W
Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Awatar użytkownika
Nyguz
Weteran

Posty: 646
Dołączenie: 26 Mar 2010, 13:52
Ostatnio był: 25 Cze 2021, 00:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 112

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez impulse_101 w 13 Cze 2010, 15:06

lukass napisał(a):A probowałeś nadpisać main_menu Atmosfeara tym samym plikiem z Władcy Zony?
Skrypt atmosfeara różni się głównie(a może tylko) funkcjami stereowania pogodą i czasem, które są we Władcy.


Tak sprawdzalem, wiadomo po co sobie robic niepotrzebna robote. Tylko ze tam w [AtmosFear] jest dodany fallout do rozgrywki (od niego sa wlasnie te dwa pliki) i kiedy nadpisze tym plikiem z Wladcy to w momecie gdy w jest emisja/opad (no ten fallout) to gra sie zawiesza.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez putin555 w 15 Cze 2010, 19:53

Pytanko jak zmodyfikować żeby grant dymny w modzie był granatem zapalającym poniżej plik z granatami

:

[grenade_gd-05]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
grenade_remove_time = 60000
detonation_threshold_hit= 200
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\grenades\gd-05"
$prefetch = 128
class = G_F1_S
cform = skeleton
visual = dynamics\weapons\wpn_grenades\wpn_gd5.ogf
inv_name = st_grenade_smoke
inv_name_short = st_grenade_smoke
inv_weight = 0.63 ;.1
description = st_grenade_smoke_descr
ef_weapon_type = 4
default_to_ruck = false
sprint_allowed = true
control_inertion_factor = 1
;---DOF-------------------------------------------------------------------------
zoom_dof = 0.5, 1.0, 180
reload_dof = 0.0, 0.5, 5, 1.7
;-------------------------------------------------------------------------------

inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 19
inv_grid_y = 3

kill_msg_x = 240
kill_msg_y = 123
kill_msg_width = 14
kill_msg_height = 23

animation_slot = 7
single_handed = 1

slot = 3
hud = grenade_gd-05_hud
force_min = 10 ; ~30% îò ìàêñèìóìà
force_const = 25;20
force_max = 30
force_grow_speed = 15;2 ;30

destroy_time = 2500;3500

cost = 300

;-------------------------------------------------------------------------------
blast = 0
blast_r = 0
blast_impulse = 0
;delete
blast_impulse_factor = 0


frags = 0
frags_r = 0
frag_hit = 0
frag_hit_impulse = 0

hit_type_blast = strike
hit_type_frag = fire_wound

up_throw_factor = 10
;-------------------------------------------------------------------------------


explode_particles = explosions\explosion_dym


light_color = 0.9,0.6,0.5
light_range = 2.0
light_time = 2.85

;òðàññû îò îñêîëêîâ
fragment_speed = 50
explode_duration = 12 ;ïîäîëæèòåëüíîñòü âçðûâà (ñ)

;çâóêè
snd_explode = weapons\grenade_gd05
snd_checkout = weapons\generic_checkout, 1.0, 0.4

attach_position_offset = -0.053,-0.089,0.0
attach_angle_offset = 0,0,0
attach_bone_name =

// should be deleted after update
bone_name = bip01_r_hand
position_offset = 0.0,0.0,0.0
angle_offset = 1.570790,1.570790,3.92699


throw_point = 0.4, 0.3, 0.1
throw_dir = 0,0,1
wm_size = 0.1

wallmark_section =explosion_marks

[grenade_gd-05_hud]:hud_base
fire_point = 0,0,0
fire_bone = wpn_body


attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\weapons\wpn_grenades\wpn_gd5_hud.ogf

hands_position = -0.044000,-0.156000,0.100000
hands_orientation = -0.500000,1.000000,-2.000000
hands_position_16x9 = -0.044000,-0.156000,0.100000
hands_orientation_16x9 = -0.500000,1.000000,-2.000000


item_position = -0.001215,0.005992,0.000966
item_orientation = -359.925262,-2.224621,-7.030276


aim_hud_offset_pos = 0,0,0
aim_hud_offset_rot = 0,0,0
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0

lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0

anm_hide = f1_holster
anm_show = f1_draw
anm_idle = f1_idle
anm_bore = f1_idle_bore
anm_idle_moving = f1_idle_moving
anm_idle_sprint = f1_idle_sprint

anm_throw_begin = f1_throw_begin
anm_throw_idle = f1_throw_idle
anm_throw = f1_throw


throw_point = 0.0,0.4,0.3
throw_dir = 0,0,1


[device_flashlight]:grenade_gd-05
$spawn = "weapons\grenades\device_flashlight"
visual = dynamics\devices\light_torch
description = st_flashlight_descr
explode_particles = weapons\wg-hit-ground
inv_weight = 0.08
inv_name = st_flashlight
inv_name_short = st_flashlight

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 18
inv_grid_y = 22

cost = 50
slot = 3
hud = device_flashlight_hud
force = 20 ; ~30% îò ìàêñèìóìà
force_const = 20
force_max = 40
force_grow_speed = 1
blast = 0
blast_r = 0.0
blast_impulse = 0
;delete
blast_impulse_factor = 0

frags = 0
frags_r = 0
frag_hit = 0
frag_hit_impulse = 0
wm_size = 0.05
hit_type_blast = shock
hit_type_frag = shock
snd_explode = weapons\really_no_sound
snd_checkout = weapons\really_no_sound
destroy_time = 500
lights_enabled = true
light_color = 1.0,1.0,1.0,0.2
light_range = 40
light_time = 100
explode_duration = 60
detonation_threshold_hit= 1
light_trace_bone = lights_bone

range = 300
range_r2 = 300
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 15
omni_range_r2 = 17
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1
color_animator = empty
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 360
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 3.5
guide_bone = lights_bone

[device_flashlight_hud]:hud_base
fire_point = 0,-3,-2
fire_bone = lights_bone
attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\devices\light_torch

hands_position = -0.021000,-0.160000,0.002500
hands_orientation = -0.500000,1.000000,1.149999
hands_position_16x9 = 0.033000,-0.189500,0.039000
hands_orientation_16x9 = 2.349998,2.749999,2.849998


item_position = 0.003164,-0.002989,0.000906
item_orientation = 90,-184.681427,-545.486328 ;175.276352,-184.681427,-545.486328


aim_hud_offset_pos = 0,0,0
aim_hud_offset_rot = 0,0,0
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0

lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0

anm_hide = f1_holster
anm_show = f1_draw
anm_idle = f1_idle
anm_bore = f1_idle_bore
anm_idle_moving = f1_idle_moving
anm_idle_sprint = f1_idle_sprint

anm_throw_begin = dev_bolt_shoot_start
anm_throw_idle = dev_bolt_shoot_idle
anm_throw = dev_bolt_shoot_end


throw_point = 0.0,0.4,0.3
throw_dir = 0,0,1


Poczytałem i coś tam wymyśliłem wygląda to tak

:

[grenade_gd-05]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
grenade_remove_time = 60000
detonation_threshold_hit= 200
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\grenades\gd-05"
$prefetch = 128
class = G_F1_S
cform = skeleton
visual = dynamics\weapons\wpn_grenades\wpn_gd5.ogf
inv_name = st_grenade_smoke
inv_name_short = st_grenade_smoke
inv_weight = 0.63 ;.1
description = st_grenade_smoke_descr
ef_weapon_type = 4
default_to_ruck = false
sprint_allowed = true
control_inertion_factor = 1
;---DOF-------------------------------------------------------------------------
zoom_dof = 0.5, 1.0, 180
reload_dof = 0.0, 0.5, 5, 1.7
;-------------------------------------------------------------------------------

inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 19
inv_grid_y = 3

kill_msg_x = 240
kill_msg_y = 123
kill_msg_width = 14
kill_msg_height = 23

animation_slot = 7
single_handed = 1

slot = 3
hud = grenade_gd-05_hud
force_min = 10 ; ~30% îò ìàêñèìóìà
force_const = 25;20
force_max = 30
force_grow_speed = 15;2 ;30

destroy_time = 2500;3500

cost = 300

;-------------------------------------------------------------------------------
blast = 1.85
blast_r = 10
blast_impulse = 250
blast_impulse_factor = 0.85


frags = 10
frags_r = 24.0
frag_hit = 0.65
frag_hit_impulse = 130

hit_type_blast = burn
hit_type_frag = fire_wound

up_throw_factor = 1.0
;-------------------------------------------------------------------------------


explode_particles = explosions\explosion_barrel


light_color = 1.9,1.4,0.5
light_range = 14.0
light_time = 0.85

;òðàññû îò îñêîëêîâ
fragment_speed = 50
explode_duration = 12 ;ïîäîëæèòåëüíîñòü âçðûâà (ñ)

;çâóêè
snd_explode = weapons\grenade_gd05
snd_checkout = weapons\generic_checkout, 1.0, 0.4

attach_position_offset = -0.053,-0.089,0.0
attach_angle_offset = 0,0,0
attach_bone_name =

// should be deleted after update
bone_name = bip01_r_hand
position_offset = 0.0,0.0,0.0
angle_offset = 1.570790,1.570790,3.92699


throw_point = 0.4, 0.3, 0.1
throw_dir = 0,0,1
wm_size = 0.1

wallmark_section =explosion_marks

[grenade_gd-05_hud]:hud_base
fire_point = 0,0,0
fire_bone = wpn_body


attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\weapons\wpn_grenades\wpn_gd5_hud.ogf

hands_position = -0.044000,-0.156000,0.100000
hands_orientation = -0.500000,1.000000,-2.000000
hands_position_16x9 = -0.044000,-0.156000,0.100000
hands_orientation_16x9 = -0.500000,1.000000,-2.000000


item_position = -0.001215,0.005992,0.000966
item_orientation = -359.925262,-2.224621,-7.030276


aim_hud_offset_pos = 0,0,0
aim_hud_offset_rot = 0,0,0
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0

lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0

anm_hide = f1_holster
anm_show = f1_draw
anm_idle = f1_idle
anm_bore = f1_idle_bore
anm_idle_moving = f1_idle_moving
anm_idle_sprint = f1_idle_sprint

anm_throw_begin = f1_throw_begin
anm_throw_idle = f1_throw_idle
anm_throw = f1_throw


throw_point = 0.0,0.4,0.3
throw_dir = 0,0,1


[device_flashlight]:grenade_gd-05
$spawn = "weapons\grenades\device_flashlight"
visual = dynamics\devices\dev_drink_stalker\dev_drink_stalker
description = st_energy_drink_descr

inv_weight = 0.08
inv_name = st_flashlight
inv_name_short = st_flashlight

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 18
inv_grid_y = 22

cost = 50
slot = 3
hud = device_flashlight_hud
force_min = 10 ; ~30% îò ìàêñèìóìà
force_const = 25;20
force_max = 30
force_grow_speed = 15;2 ;30

blast = 1.55
blast_r = 15.0
blast_impulse = 100
;delete
blast_impulse_factor = 1.25

frags = 15
frags_r = 15
frag_hit = 1.5
frag_hit_impulse = 100
wm_size = 0.05
hit_type_blast = radiation
hit_type_frag = radiation

explode_particles = explosions\explosion_mobiltank

snd_explode = weapons\gen_grenshoot
snd_checkout = weapons\really_no_sound
destroy_time = 2500
lights_enabled = true
light_color = 1.0,1.0,1.0,0.2
light_range = 60
light_time = 120
explode_duration = 60
detonation_threshold_hit= 1
light_trace_bone = lights_bone

range = 300
range_r2 = 300
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 15
omni_range_r2 = 17
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1
color_animator = empty
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 360
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 3.5
guide_bone = lights_bone

[device_flashlight_hud]:hud_base
fire_point = 0,-3,-2
fire_bone = lights_bone
attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\devices\dev_drink_stalker\dev_drink_stalker

hands_position = -0.021000,-0.160000,0.002500
hands_orientation = -0.500000,1.000000,1.149999
hands_position_16x9 = 0.033000,-0.189500,0.039000
hands_orientation_16x9 = 2.349998,2.749999,2.849998


item_position = 0.003164,-0.002989,0.000906
item_orientation = 90,-184.681427,-545.486328 ;175.276352,-184.681427,-545.486328


aim_hud_offset_pos = 0,0,0
aim_hud_offset_rot = 0,0,0
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0

lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0

anm_hide = f1_holster
anm_show = f1_draw
anm_idle = f1_idle
anm_bore = f1_idle_bore
anm_idle_moving = f1_idle_moving
anm_idle_sprint = f1_idle_sprint

anm_throw_begin = dev_bolt_shoot_start
anm_throw_idle = dev_bolt_shoot_idle
anm_throw = dev_bolt_shoot_end


throw_point = 0.0,0.4,0.3
throw_dir = 0,0,1


Jeden jest zapalający a drugi radioaktywny :)

Jedyne niedociągnięcie przy radioaktywnym to wykorzystałem za wzór napój stalker z nieco zmieniona texturką.

No i cały czas pozostaje problem wyciągania granatów jak mamy ich więcej niż 2 rodzaje to musimy spooro naklepać w "Y" ktoś coś poradzi ?
Ostatnio edytowany przez putin555, 18 Cze 2010, 14:38, edytowano w sumie 1 raz
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Wesker w 16 Cze 2010, 11:47

Czy mógłby ktoś zrobić takiego modzika, po którym NPC (i mutanty) spawnowaliby się w większej odległości od gracza? Chodzi mi o to, żeby pojawiali się już przy około 200 metrach, a znikali przy 300 i więcej. Liczę na odzew.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez squerol w 23 Cze 2010, 09:15

Czy jest mod albo coś (np. jakieś zmiany w plikach) żeby był widok TPP ??? Wiem, że trzeba tam coś wpisać w user.lxt, ale wtedy nie da się normalnie strzelać, a ja tak bym chciał (bo np. w S:SoC wkleiłem to samo co w S:CoP i można było normalnie strzelać) Lepiej by mi się grało widząc moją postać i również normalnie nią celując i strzelając..... Bardzo proszę o pomoc !!!! :wódka:
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Wheeljack w 23 Cze 2010, 10:46

[ciach!]

Uwagi moderatora:

Regulamin pkt 7 - caleb59
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez squerol w 23 Cze 2010, 11:05

@Wheeljack - To g*wno daje! Już to mam ! Ja chcę aby postać strzelała tam, gdzie ma celownik, a nie tam gdzie było nacelowane w widoku fpp !

Uwagi moderatora:

Spokojniej facet... Nie flooduj tak tymi wykrzyknikami... - caleb59
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości