[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 07 Cze 2010, 18:35

Skasuj ten skrypt - rx_knife z katalogu gamedata/scripts i powinno być w porządku... chyba.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Lotnik w 07 Cze 2010, 19:52

Mod jest ciekawy i fajnie zrobiny ale mam kłopot (kolega kilka stron wcześniej o tym mówił), mianowicie problem z interakcją z otoczeniem, drzwi się nie otwierają, nie moge spać i przejść z Zatonu do Jupitera. Problem występuje w wersji 1.5 ale i w 1.45 sie pojawił po wgraniu updateu do spolszczenia. Ktoś wie jak to naprawić :+: ?
Lotnik
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:01
Ostatnio był: 07 Cze 2010, 19:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 07 Cze 2010, 20:49

swirekster napisał(a): [error]Description : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\rx_knife.script:106: attempt to index field '?' (a nil value)
Co do braku pamięci to grałem zaraz po uruchomieniu komputera, mam 2 giga ramu.


No i pomyliłem się. 2 giga to dzisiaj nie zbyt wiele, u mnie SGM zajmuje 2-2,5 giga teraz na koniec gry. Jak lukass wcześniej pisał wywal skrypt i nie powinno być z tego powodu kłopotu. Tego dodatku na AI nie używam bo jak oddział alfy rzucił się na mnie z nożami w ręku to wymiękłem.
Lotnik napisał(a):Mod jest ciekawy i fajnie zrobiny ale mam kłopot (kolega kilka stron wcześniej o tym mówił), mianowicie problem z interakcją z otoczeniem, drzwi się nie otwierają, nie moge spać i przejść z Zatonu do Jupitera. Problem występuje w wersji 1.5 ale i w 1.45 sie pojawił po wgraniu updateu do spolszczenia. Ktoś wie jak to naprawić :+: ?


Cofnij się kilka sejwów wstecz. Na przyszłość jak dorzucacie jakiekolwiek pliki.xml(oprócz tych z text), skrypty itp trzeba zacząć nową grę aby zmiany prawidłowo się załadowały.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 08 Cze 2010, 15:16

Mógłby ktoś wrzucić spawnera do wersji 1.45.
Mam pytanie gdzie zwiększyć punktację za zbicie kogokolwiek i za wykonane misje.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 08 Cze 2010, 16:01

Mógłby ktoś wrzucić spawnera do wersji 1.45.

A ten z 1.5 nie działa?
Mam pytanie gdzie zwiększyć punktację za zbicie kogokolwiek i za wykonane misje.

gamedata\configs\mod_parameters\mod_params.ltx
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 08 Cze 2010, 20:23

Lukass próbowałem wywala mi że jest błąd w ui.
Dzięki za informację , jutro zainstaluję i wrzucę błąd.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 08 Cze 2010, 21:20

czeresniaczek1 napisał(a):Lukass próbowałem wywala mi że jest błąd w ui.
Dzięki za informację , jutro zainstaluję i wrzucę błąd.


Coś źle zrobiłeś ten spawner działa od wersji 1.3 praktycznie bez zmian. Czekaj ten błąd to nie
ui/ui_spawn_dlg ?
Jeżeli tak to źle zainstalowałeś spawnera, najpierw SGM, potem spolszczenie, a na końcu spawner.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Messiah w 08 Cze 2010, 21:38

Ja tak zrobiłem i u mnie też nihooia :P
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bezimienny w 08 Cze 2010, 21:56

Witam mam buga w momencie jak wykonując pierwszą misje u sułtana zabijam bandytów i podchodze do szefa oddziału na statku który mieliśmy zaatakować, jak próbuje z nim porozmawiać to jest bug, to log:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...all of pripyat\gamedata\scripts\dialogs_zaton.script:264: attempt to index global 'ui_extra_elements' (a nil value)


stack trace:
Image
A to mój komp :)
-ASUS P5K Pro
-Intel core 2 duo E8400 4Ghz ( Mugen)
-Ati radeon sapphire HD4870
-4GB ram 800mhz
-chieftec 560W
-Aero cool-Aero engine
Awatar użytkownika
Bezimienny
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 06 Paź 2007, 15:27
Ostatnio był: 10 Mar 2015, 00:26
Miejscowość: Torzym
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 08 Cze 2010, 22:24

Bezimienny, bład wyraźnie ma związek z bonusowymi mp3'kami. NIe zmieniałeś przypadkiem nazw utworów albo nazw katalogów w modzie?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bezimienny w 08 Cze 2010, 22:40

Nic, skopiowałem i zacząłem grać.
Image
A to mój komp :)
-ASUS P5K Pro
-Intel core 2 duo E8400 4Ghz ( Mugen)
-Ati radeon sapphire HD4870
-4GB ram 800mhz
-chieftec 560W
-Aero cool-Aero engine
Awatar użytkownika
Bezimienny
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 06 Paź 2007, 15:27
Ostatnio był: 10 Mar 2015, 00:26
Miejscowość: Torzym
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 08 Cze 2010, 22:48

Messiah napisał(a):Ja tak zrobiłem i u mnie też nihooia :P

Daj loga z błędu.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości