Jak zmienić statystyki mutantów i ceny przedmiotów ?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Jak zmienić statystyki mutantów i ceny przedmiotów ?

Postprzez Fligerfaust w 18 Kwi 2010, 17:04

Mam takie pytanie jak zmienić te rzeczy.
Gra jest za łatwa i chciałbym żeby pijawki były niemal kuloodporne.
Interesuje mnie także zmiana obrażeń zadawanych przez anomalie i promieniowanie oraz podniesienie cen przedmiotów.
Fligerfaust


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: Jak zmienić statystyki mutantów i ceny przedmiotów ?

Postprzez Wheeljack w 18 Kwi 2010, 18:38

Po 1 jeśli chcesz to zrobić sam to zapoznaj się z tym tematem.
Po 2 jeżeli chcesz dość fajnego moda na urozmaicenie rozgrywki podniesienie poziomu trudności i niemal niezniszczalne pijawki to ten mod jest w sam raz dla cb.

Jeżeli wybrałeś punkt 1 to zapoznaj się jeszcze z tym tematem.
----------------------
Edycja przedmiotów.
Otwórz plik "items"(gamedata\configs\misc)
i tam masz (np.) cuś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
[medkit]:booster
$spawn             = "food and drugs\medkit"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_low.ogf
inv_name         = st_medkit
inv_name_short      = st_medkit
description         = st_medkit_descr
inv_weight         = 0.1

inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 6
inv_grid_y         = 14
cost            = 250

boost_time            = 10.0
boost_health_restore   = 0.01
boost_radiation_restore   = 0.0
boost_bleeding_restore   = 0.005

use_sound         = interface\inv_medkit


gdzie:
inv_weight - waga
cost - koszt
boost_time = 10.0 - czas działania( w tym wypadku 10s)
boost_health_restore = 0.01 - szybkość leczenia
boost_radiation_restore = 0.0 - szybkość zbicia napromieniowania
boost_bleeding_restore = 0.005 - szybkość leczenia ran

mogą zdarzyć się linijki:
Kod: Zaznacz wszystko
;boost_telepat_immunity
;boost_chemburn_immunity
;boost_radiation_immunity
;boost_wound_immunity


gdzie:

boost_telepat_immunity - ochrona przed telepatią(pole pioniczne)
boost_chemburn_immunity - ochrona przed chemikaliami
boost_radiation_immunity - ochrona przed radiacją
boost_wound_immunity - ochrona przed zadrapaniem

oczywiście im mniejsze parametry tym dany przedmiot mniej chroni.

--------------------------------

Teraz mutanty:
otwierasz plik m_(nazwa mutanta) (gamedata\configs\creatures)
nazwy:
burer to burer :D
boar to dzik
flesh to mięsacz
chimera ...
dog to pies
snork ...
controler ...
poltergeist ...
stalker_zombie ...
pseudo_dog to nibypies
phantom to nibypies(odmiana psioniczna)
giant to nibyolbrzym
blodsucker to pijawa :)

otwierasz odpowiadający ci plik i widzisz:
Kod: Zaznacz wszystko
Health       
MinSpeed             
MaxSpeed             
going_speed

gdzie:
Health - "ilość" życia
MinSpeed - minimalna szybkość poruszania się
MaxSpeed - maxymalna szybkość paruszania się
going_speed - szybkość ruchu(kiedy sobie idzie :D)

dalej:
Kod: Zaznacz wszystko
WEAK PROFILE

to "pofil" słabej pijawki to co pod spodem do NORMAL PROFILE tyczy się słabej, to co po normalnej, a to co po STRONG PROFILE silnej

teraz od czego "niszczy" :E się dany mutant
Kod: Zaznacz wszystko
burn_immunity           = 0.1
strike_immunity        = 1.1
shock_immunity         = 0.1
wound_immunity         = 0.1
radiation_immunity      = 0.0
telepatic_immunity       = 0.0
chemical_burn_immunity  = 0.1
explosion_immunity       = 0.2
fire_wound_immunity      = 0.2

gdzie:
burn_immunity = 0.1 - ochrona przed ogniem
strike_immunity = 1.1 - ochrona przed uderzeniem
shock_immunity = 0.1 - ochrona przed elektrycznością
wound_immunity = 0.1 - ochrona przed zadrapaniem(nóż)
radiation_immunity = 0.0 - ochrona przed promieniowaniem
telepatic_immunity = 0.0 - ochrona przed telepatią
chemical_burn_immunity = 0.1 - ochrona przed oparzeniami chemicznymi
explosion_immunity = 0.2 - ochrona przed eksplozją\wybuchem
fire_wound_immunity = 0.2 - ochrona przed ogniem


Kod: Zaznacz wszystko
;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
; anim      | time[0..1] | hit_power | impulse | impulse_dir (x,y,z)  | Field of hit_test  (left,right, top, bottom) |  Test Dist
;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;Left hand Strike
stand_attack_0 =      0.30,   0.8,     50,        3.5, 2.0, 0.5,        -1.0, 1.0, -1.0, 1.0,             2.5
;Both hands Strike
stand_attack_1 =      0.30,   0.8,     50,        0.0, 2.0, 4.0,        -0.8, 0.8, -1.2, 1.2,             2.5
;Right hand Strike
stand_attack_2 =      0.30,   0.8,     50,        -4.0, 2.5, 0.50,      -1.0, 1.0, -1.0, 1.0,             2.5
;Right hand Strike
vampire_2   =          0.60,   0.8,      50,        0.0, 2.5, 4.50,     -1.2, 1.2, -1.2, 1.2,            2 ;4.5
;Right hand Strike

stand_run_attack_left_0  = 0.30,   0.8,       50,        3.5, 2.0, 0.5,     -1.0, 1.0, -1.0, 1.0,     2.5
stand_run_attack_right_0 = 0.30,   0.8,       50,        3.5, 2.0, 0.5,     -1.0, 1.0, -1.0, 1.0,     2.5

to odnosi się do obrażeń, ale nie grzebałem w tym więc nic ci tu nie pomogę. :wink:



Jeżeli walnąłem jakiegoś baboka to mnie poprawić. :)
Ostatnio edytowany przez Wheeljack 18 Kwi 2010, 19:12, edytowano w sumie 2 razy

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gulash90.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Jak zmienić statystyki mutantów i ceny przedmiotów ?

Postprzez Fligerfaust w 18 Kwi 2010, 19:08

Wielkie dzięki :)
Fligerfaust


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości