[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 11 Kwi 2010, 15:58

Ściągnij spolszczenie do Dima's Mod. viewtopic.php?f=49&t=4563
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Tweester w 11 Kwi 2010, 16:04

Niestety wszystkie linki do spolszczenia są martwe.
Tweester
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 15:41
Ostatnio był: 11 Kwi 2010, 17:38
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 11 Kwi 2010, 16:45

spróbuj może spolszczenia z DMF z mojego postu viewtopic.php?p=91204#p91204
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 11 Kwi 2010, 20:59

Wie ktoś co jest przyczyną wywalenia do windy? Zaraz po wykonaniu misji z przyniesieniem walizki z bazy wojskowej w kordonie...

FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [esc2_most_guard_2_walk] in inaccessible for object [bar_stalker_respawn_355836]
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez qcyk0015 w 16 Kwi 2010, 21:07

Witam wszystkich. Mam taki dziwny problem, mam oryginalnego Stalkera, skopiowałem pliki z gamedaty, fixa oraz całą resztę uważnie i dokładnie ale w grze nie zmieniło się zupełnie nic, wygląda tak jak stary Stalker. To dziwna sprawa bo po instalacji tego wszystkiego powinno chociaż jakiś komunikat o błędach itp. wyświetlić, to by wiadomo było co zrobić dalej a tak to nie mam pojęcia. Ma ktoś jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez atikabubu w 16 Kwi 2010, 21:09

A edytowałeś fsgame.ltx?
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez qcyk0015 w 16 Kwi 2010, 21:44

Tak. Zrobiłem wszystko co było zalecane i nic.
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 17 Kwi 2010, 09:49

qcyk0015 :
..skopiowałem pliki z gamedaty, fixa oraz całą resztę uważnie i dokładnie ale w grze nie zmieniło się zupełnie nic, wygląda tak jak stary Stalker.


A masz w folderze głównym gry folder gamedata w ogóle i dopiero w nim skopiowane pliki? Bo jak je skopiujesz luzem z tej "gejmdejty" moda, a nie będzie folderu gamedata w grze, to zmian nie budziet. No i chyba nową grę trzeba zacząć.. :|
P.S.I przed wszystkimi zabiegami pacza 1.0004 do gry wgrać polecam.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez qcyk0015 w 17 Kwi 2010, 10:06

Mam skopiowane wszystkie pliki z gamedaty w modzie do folderu z grą. Mam zainstalowane patcha 1.0005. W folderze z grą nie ma folderu gamedata.
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 17 Kwi 2010, 10:18

To już wiadomo co masz nie tak. Nie masz folderu gamedata w grze. Czyli źle wgrywasz moda. Ten folder musi być i dopiero w nim pliki moda. I teraz tak :
- skopiuj ten folder w całości z moda do gry, a nie tylko same pliki z niego.
- albo, utwórz w grze folder gamedata i skopiuj do niego pliki z gamedata moda.
I będzie git.
Może ci też po wgraniu moda nie odpalać gra z nim. Jak masz spolszczenie do OL od Xtyro to wywal plik localization.itx. Zresztą, najlepiej poczytaj mojego 2 posta z pierwszej strony tego tematu. Pisałem, co i jak.
Mam nadzieję, że ci pomogłem. :D
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez qcyk0015 w 17 Kwi 2010, 16:35

Wszystko już gra pięknie, dzięki dorian :D

Edit: jeszcze sprawa z lektorem, jak przywrócić jego tłumaczenie do moda?
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 17 Kwi 2010, 17:31

Jak chcesz mieć p. Uttę default, to musisz wyrzucić odpowiednie dla danej lokacji pliki z folderu gamedata/sounds/characters voice/scenario/escape - tu dla Kordonu..jeśli chcesz mieć te, co były bez moda. To samo, jeśli chodzi np. o Bar itp. Jest tego trochę i każdy z plików odpowiada za gadki z moda. Ale ostrożnie tu z tym..,chociaż ja osobiście usunąłem z tego folderu chyba wsio..i Mr'a Utta miałem.
A jest świetny. :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości