[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez PrzemoC w 29 Mar 2010, 20:46

Jeżeli mam być szczery:
Upgread'y mi popsują klimat. IMO najlepsze wyjście to wyjście z SOC, czyli gdzieś schować
bodajże jedna ulepszoną wersję AK, komuś dać Abakana z lepszą celnością itp.
Mało pracy wymaga i bez zbędnych udziwnień.
Ewentualnie można zrobić coś na zasadzie mechaników z finalnej wersji DM:F
gdzie można było przez dialog zmienić kaliber w broni...
Nawet można by zostawić bez zmian liczbę unikatów z SOC. Lub zrobić dla każdej broni
alternatywę. Ale nie bez przesady.
W końcu to nie arsenal...
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez djcycu w 29 Mar 2010, 21:57

JA proponuję tylko otwarcie możliwości doczepiania tłumików i celowników tam gdzie jest to wyłączone w LTX. To by było super :) Tak samo też można jak pisze kolega PrzemoC. Kilka ulepszonych już pukawek dołożyć i było by super. Np taka snajperska Groza albo coś w tym stylu. Myślę że to najlepiej wprowadzi nastrój. Ulepszenia jak CS i CoP możecie darować :) Ja ich nie potrzebuję.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez Crisu w 29 Mar 2010, 22:37

Ulepszenia? Psucie klimatu powiadacie... Ja widzę to tak - jeśli ulepszenia zostaną wprowadzone to osoby, które uważają, że gra straci na "klimacie" (rzygam już tym słowem) to przecież wcale nie będą musiały używać tej opcji i o niej zwyczajnie zapomnieć, więc gdzie tu logika tych wszystkich narzekań... Nie pasuje - nie używaj, proste. ;)

Co do samych ulepszeń - nie są zbędne, ale i nie konieczne. Stalker z początkowych założeń miał być grą bardziej rozbudowaną pod względem RPG niż SoC'owy gniot, dlatego customizacja broni nie jest złym pomysłem. Cóż, w końcu Lost Alpha to wielkie przedsięwzięcie przygotowywane dla całego świata, nie tylko dla Stalker.pl, nie zapominajmy o tym i nie myślmy, że to my mamy ostateczne zdanie. ;)

Teraz słów kilka o "apgrejdzie" wszelakim. Jeśli opcja ulepszania jednak nie zostałaby wprowadzona to byłby jeden drobny i prosty pomysł, żadnych udziwnień. W grze z pewnością będą Stalkerzy, którzy trudnić będą się handlem. Czy to bronią, żarciem, czy też cholera wie jakim innym akwizytorstwem - handel. Każdy ma jakieś wtyki, a dla przykładu po wykonaniu kilku misji dla - powiedzmy - handlarza bronią dostawalibyśmy dodatkową opcję rozmowy, w której dogadalibyśmy się z nim co do ulepszenia broni. W sensie, oddalibyśmy mu wybraną przez nas broń z naszego ekwipunku na określoną ilość godzin w grze wskazując to, na czym nam zależy. Ot, wpychamy mu AK74 pytając czy nie zrobiłby czegoś z np. celnością. Bądź szybkostrzelnością, czy też samą mocą obalającą broni. Takiego AK (jak i całą resztę) moglibyśmy przerobić tylko raz, bez dodatkowych upgrade'ów. Po tych paru godzinach pojawiłaby się w PDA informacja, że broń czeka na odbiór. I teraz, mała fantazja - nie byłoby 100% pewności, że broń będzie "cała". Mam tu na myśli radosny powrót do handlarza z ucieszoną mordką, a tu nagle fail bo okazałoby się (losowo), że broń nie była podatna na modyfikacje i zwyczajnie została zniszczona w procesie ulepszania. Ucieszona mordka? W tym momencie zirytowana, ale w końcu wszyscy jesteśmy ludźmi...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez PrzemoC w 29 Mar 2010, 22:52

CrisuSPW napisał(a):nie zapominajmy o tym i nie myślmy, że to my mamy ostateczne zdanie. ;)

No, jak dla mnie to jest oczywiste.
CrisuSPW napisał(a):Nie pasuje - nie używaj, proste. ;)

Właśnie, że nie takie proste. Fajne było by zmienić w broni kaliber. Może dodać montaż
pod granatnik, lunetkę, czy dokupić możliwość założenia tłumika...
Boję się tylko, że, podobnie jak w CS, będzie możliwość takiej modyfikacji np.
że mi MP5 osiągami ZM-LR300 przebija. Wiesz chyba, o co chodzi. Przydatne...
...ale nie konieczne. :wink:
Ufam, że chłopaki zmajstrują coś porządnego i przemyślanego w tej kwestii.
trzymam za dez0wave kciuki, swoje zdanie przedstawiłem. Tyle ode mnie.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez djcycu w 30 Mar 2010, 00:18

Ja nie chcę tych modyfikacji bo jak przeczytałem ile chłopaki będą mieć przy tym roboty to strach... Wtedy znów się premiera przesunie na za rok i wogóle. Też myślę że coś ciekawego wymyślą :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez nuclear_twister w 30 Mar 2010, 04:35

A ja myślę sobie tak...
Ułożę to wg kolejności pomysłów pojawiających się w tym temacie.

1. Liczba Stalker'ów - myślę że ta setka by wystarczyła gdyby było to zrobione w taki oto sposób:
w kordonie jest np łącznie 20 kotów zaś w dalszych rejonach coraz mniej coraz bardziej doświadczonych Stalker'ów.
W momencie gdy któryś z doświadczonych ginie, któryś kot awansuje i przechodzi na inne miejsce zaś na jego miejsce spawn'owany jest nowy kot itp itd. W ten sposób byśmy nie musieli się obawiać że po długim freeplay'u zostaniemy tylko my i mutanty ale Zona nadal byłaby strefą niezbyt zaludnioną. Oczywiście taki spawn nie musi być natychmiastowy ale może być opóźniony o losowy odstęp czasu (np 1 do 5 minut).

2. Ucieczka autem przez Darkscape - myślę iż dobrym pomysłem byłaby taka akcja: zaczynamy oczywiście z helikopterem na ogonie, ale po pierwszym zakręcie (nie wiem jak dokładnie mapa wygląda) wojskowi zawracają, bo, jak wynika z ich rozmowy, ma zaraz nastąpić emisja. Długo by za nami nie lecieli, więc chyba nie byłoby aż tyle do oskryptowania. Co do tej emisji to tutaj mógłby być ustawiony skrypt mówiący o rozpoczęciu emisji w chwili przejścia do innego rejonu (jak to miało miejsce w CS) co umożliwiłoby swobodną eksploracje terenu bezpośrednio po ucieczce, jak również zgadzało by się z faktami (nadejście wspomnianej emisji). Dodatkowo na trasie (droga i okolice) mogłyby być pojedyncze mutanty albo jakieś małe grupki aby urozmaicić lokację tym co by chcieli ja zwiedzać na piechotę, ale by tez zbytnio nie utrudnić jej tym co by chcieli śmignąć przez nią autem.

3. Upgrady - moim zdaniem wystarczy jednopoziomowe menu upgrade'ów. Co przez to rozumiem... Otóż do wyboru mielibyśmy np zwiększenie szybkostrzelności, poprawienie celności, zmniejszenie odrzutu, same ulepszenia byłyby jednak zamienne tzn, że tak jak w CS gdy wybieramy jedno reszta już jest niemożliwa do wykonania, dzięki czemu broń nie byłaby wypasiona nie wiadomo jak, ale o te 10-15% i to w konkretnym kierunku. Do tego jeszcze powiedzmy ta zmiana kalibru.


Mam nadzieję, że mój post przysłuży się dobrze temu projektowi, gdyż nie mogę się również doczekać tej modyfikacji. Gdybym posiadał jakieś konkretne fundusze (mam zaledwie 6pln na koncie a jestem studentem :( ) to bym nimi chętnie obdarował team modderów za wytrwałość w próbie realizacji wszystkich przyjętych założeń. Również za czas jaki poświęcili na ten projekt i za to, że nie poddali się nawet jak ich grupa się rozsypała.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez utak3r w 30 Mar 2010, 09:13

Tak czytając Wasze pomysły, to najbardziej chyba mi przypada do gustu pomysł Crisa - jest niezły, a także...

PrzemoC napisał(a):Upgread'y mi popsują klimat.

:facepalm: :?:

...nie popsuje owego mitycznego klimatu.

Jednorazowy upgrade, związany z pozostawieniem broni u handlarza na kilka godzin (pomysł się sprawdza, w utAMKu zrobiłem w ten sposób naprawy broni), dodatkowo jeszcze ciekawy pomysł z losowymi zdarzeniami... to by nie tylko nie zepsuło "klimatu", a wręcz go wydatnie podniosło, IMO.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez PrzemoC w 30 Mar 2010, 17:32

utak3r napisał(a): PrzemoC napisał(a):Upgread'y mi popsują klimat.


:facepalm: :?:

...nie popsuje owego mitycznego klimatu.

Odnoszę wrażenie, że Ty mnie chyba nie lubisz. :P proszę, przeczytaj mojego posta
jeszcze raz i ze zrozumieniem. System Upgreadów a'la Clear Sky gdzie można z MP5 zrobić
broń przebijająca osiągami karabiny szturmowe jest raczej nierealny. Oczywiście, jestem
za tym, żeby możliwość modyfikacji była. Pomysł Crista jest atrakcyjny, i chętnie bym go ujrzał,
dodając ze jest osiągalny i łatwiejszy niż tworzenie setek odmian broni... ale udam w to,
że dez0wave coś wykombinuje. Zdecydowanie jestem za ulepszaniem - ale bez przesady...
Może się nawet premiera przesunąć, ale to jest poważna kwestia. Lepiej będzie, jeżeli
będzie rozwiązana jak należy.
A tak poza tematem, uniwersum Stalkera jest osadzone raczej w realiach post-apokaliptycznych,
niż mitycznych. Chyba, że przeoczyłem jakieś jednorożce. :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez Freeman w 31 Mar 2010, 20:58

Nieco z innej beczki, mianowicie - jestem ciekaw, jak będzie wyglądało poszukiwanie artefaktów w LA? Czy będą rozsiane po strefie jak w Shoc'u niczym grzyby, czy raczej będzie to wyglądało jak w CS/CoP ? czyli spawnowanie w momencie gdy mamy detektor... IMO poszukiwanie ich z detektorem zwiększa czas pobytu w zonie, a niewielka ilość artefaktów sprawia iż są wartościowe i pożądane przez każdego - tak jak złoto - jest cenne, bo jest go niewiele.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez djcycu w 31 Mar 2010, 21:01

Ja tam bym zostawił stare rozwiązanie bo mam sentyment :) Lepiej to wygladalo jak się "gadziny" huśtały nad ziemią :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez ViS w 31 Mar 2010, 21:17

Też mam trochę sentyment do rozwiązania z SoC, ale z drugiej strony szukanie ich z detektorem będzie wymagało więcej czasu i umiejętności a i ich cena również wzrośnie. Bo po te bezwartościowe w SoC to nawet ni się nie chce schylać. Z tego co Dez kiedyś pisał, to chyba raczej postawią na rozwiązanie bliższe z Clear Sky niż SoC.
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez BJ Blazkowicz w 31 Mar 2010, 21:42

Rozwiązanie z CS/CoP tez mi się bardziej podoba (choć raczej go nie będzie bo to wymagało by b. dużo pracy, modele etc.) gdzieś jednak wyczytałem że będą tak jak w CS i CoP "strefy anomalii" (tak jest to stary pomysł GSC) i raczej tylko tam będą artefakty....
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości