[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez juliuszka w 22 Mar 2010, 12:12

Czy ktoś zauważył, że rozpoczynając grę można iść do tyłu aż przejdzie się od razu do Prypeci ? Żeby potem wrócić trzeba niestety zdobyć karabin gaussa i dopiero przewodnik zaprowadzi nas do Janowa albo Zatonu.
juliuszka
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Mar 2010, 12:09
Ostatnio był: 02 Lis 2010, 15:58
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 22 Mar 2010, 17:13

Ale przechodząc w ten sposób do Prypeci masz intro (video) z nowej lokacji ? Bez tego raczej nie ma możliwości otrzymania misji. Tak przynajmniej jest w ARSie.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez NitroSoviet w 26 Mar 2010, 18:39

Tak odejdę od tematu, ale dojdę do schowków tak więc:
Wybieramy się do prypeci i do anomalii winorośl (pomiędzy 2 blokami koło szkoły i przedszkola) jak ktoś nie wie gdzie to jest to do stalkerów i powiedzieć żeby was tam zaprowadzili. Wchodzimy na sam szczyt i do otwartego balkonu.
Znajdziemy tam exo z udzwigem 180 kg xD normalnie Czołga mamy :)
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez kamilfgangsta w 27 Mar 2010, 21:44

Mam nie mały problem z tym modem. Rzeczy z ekwipunku przybierają wygląd różnych kawałków broni, części mutantów, proszę pomóżcie.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 27 Mar 2010, 22:01

To znaczy, że zainstalowałeś jeszcze jakiegoś moda, który podnienił plik 'ui_icon_equipment.dds' (gamedata/textures/ui/). W tym pliku są wszystkie ikony. Różne mody mają różny układ ikon w tym pliku lub tylko ikony nowych przedmiotów dodawanych do gry przez moda.
Wyciągnij ten plik ze SMRTERA i zamień ten zainstalowany. Jesli masz drugiego moda, który dodaje nowe przedmioty, musisz sobie sam dodać ikony do tego pliku.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez kamilfgangsta w 27 Mar 2010, 22:51

Nic nie dało, jak ktoś ma inną rade to mówcie proszę.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez frontier350 w 31 Mar 2010, 03:21

Jest kilka bugów w tym modzie:
1)w ostatniej misji - ewakuacja wywala do pulpitu aż miło(: - ale jak ktoś sie uprze i zapisuje stan co chwilę to skończy grę.
*****2) fałszywego flinta mozna zgłosić tylko do wolności ale juz/i/lub do Gonty nie - wycieczka do pulpitu i d..... (grałem specjalnie 2 razy i to samo(: przez co tracimy jeden achivment******prosił bym o naprawe w miare możliwości
3) misja jeden strzał ze wzgledu na podwyższony poziom trudności nie możliwa do wykonania npc sa atakowani przez monolit i uciekaja - sic!!!!, nawet jak zaliczymy ja połowicznie wywala do pulpitu przy rozmowei z półkownikiem i toże d......
4) PRZYDAŁO BY sie spolszczenie.
5) nowe bronie wypas najlepszy jest : mały pistolet maszynowy mp7a3 - małe a mocne zabijemy nim wszystko i szybko a w drugiej ręce swaróg:)))))
6) ktoś mógłby opisać i wymienic wszystkie dodatkowe achiVmenty(: - SORKI SĄ DWA I JUZ JE MAM :)))
pierwszy przynieś narzedia Kordanowi drugi wybij 2 obozy bandytów - powinno wystarczyć, a jak nie to trzeba jeszcze kilku dostrzelić.
7) generalnie mod super ale gra lubi sprawiać czasami niespodzianki trzeba sie cofać, wgrywac wczeniejsze stany gry.
8) mod "kompatybilny" z modami: "detector_fix - swaróg","full_upgrades_mod_1.0", "beginning_equipment_toolkits". spróbuje jeszcze jak skończe tym razem wrzucic samochody:))))
9) miotacz ognia juz jest dostepny po oddaniu strelokowi 3 dokumentów dostajemy poza achivmentem miotacz wygladający jak gauss :)

- - - - -
PEŁNA LISTA SKRYTEK I LOKALIZACJE :)


http://www.youtube.com/watch?v=pi92V3d1VZE

http://www.youtube.com/watch?v=8RuQ-LjR ... o_response

ORAZ WERSJA ZE WSKAZANIEM POSZEGÓLNYCH SKRYTEK NA MAPIE :

http://www.youtube.com/watch?v=LUOKrzA_N3w&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=XfMbSdaM96c

ble:) Mi pomogło a wam:]

Uwagi moderatora:

Fajnie, tylko nie double postuj - atikabubu
frontier350
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Mar 2010, 10:25
Ostatnio był: 31 Mar 2010, 03:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez NitroSoviet w 01 Kwi 2010, 12:35

mógłby mi ktoś pomóc bo mam bugtrapa:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....r. - zew prypeci\gamedata\scripts\outro_cond.script:148: attempt to index field 'snd' (a nil value)


stack trace:(tu jest puste pole)

Jak to wygląda:ano tak .Idę go garriego i mówię mu że chcę opuścić zonę czekam 15 sec i "Viva la" pulpit :facepalm: ,
darmowy bilet w jedną stronę;/ :(
PS.Ostatnie moje osiągnięcie to "Naznaczony przez Zone"
(robiłem temat w Pytania i odpowiedzi ale-"caleb59 i atikabubu" za mili nie byli i usunęli temat,;( niestety nie wiedziałem że tutaj niektórzy są tak złośliwi i niemili(chodzi mi o wyżej wymienionych moderatorów,bez obrazy) :(
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 01 Kwi 2010, 13:08

Zaktualizowany changelog 0.45 (data wydania wciąż nieznana)
Kod: Zaznacz wszystko
Weapons list:
- AK74 (mirrored mesh)
- AK74 SOPMOD with Collimator Sight
- Ak74u with Cobra Sight
- AK74u SOPMOD
- AK74 with Cobra Sight
- AK47
- AK47 with Cobra Sight
- AK47 with Cobra Sight and drum magazine
- AK113 Mongol (Bullpup)
- Arctic Warfare Magnum
- Benelli M3
- Benelli Super 90
- Benelli Super 90 silenced
- Benelli Super 90 scoped
- Cleric Beretta
- Bizon
- Colt 1911 Custom
- Cheytac M200
- Enfield L85 Tactical
- FN F2000 Tactical
- FN FAL
- FN FAL SOPMOD
- FN FAL C1
- FAMAS FN Prototype
- FN FNC
- FN FNC Reddot
- FN FNC Tactical
- FN SA85 with Collimator Sight
- FN SA85 with Collimator Sight and M203
- FN Scar with Frontgrip
- FN Scar with Collimator Sight
- FN Scar (Crysis)
- FN P90
- 43 rifle
- Glock 18
- HK G3
- HK 416
- HK 417
- HK G36c
- HK G36e
- HK G36e
- HK MP7a3
- HK USP Match
- HK UMP45
- HK XM8
- IMI Desert Eagle with Acog
- IMI Desert Eagle with silencers and PSO Scope
- IMI Micro Uzi
- Ingram Mac10
- KBP PP2000
- KBP PP2020
- Sniper KSVK
- M1000 Sniper MK
- M14
- M14 Sniper
- M14 Sniper SOPMOD
- M16
- M21 SOPMOD
- M4A1
- M4A1 Reddot
- M4A1 Tactical
- M82 Barret
- MP5a2
- Mossberg 590
- PKM with Cobra Sight
- SOPMOD PKM
- Protecta with Acog
- Remington 870
- Remington R700
- Tactical RPK with drum magazine
- Sako M95
- Sayga 12
- Shpagin PPSh-41
- Sig P220 Custom
- Sig P220 Custom (CS)
- Sig 550C
- Sig 551
- Sig 552
- Sig 556
- Steyr Aug
- Steyr Aug A3
- Tactical Steyr Aug
- Spas12 (extended)
- Tactical Spas12 (extended)
- Toz Hunter
- Toz sawed off ()
- XM177e2
- XR2
- 9A-91 Compact
- Moisin Nagant
- GP100 Revolver
- 2 Custom easily met
- Custom Beretta 92FS
- Custom AK74
- Custom L85
- Custom PKM
- Custom Desert Eagle
- Custom USP
- Custom Walther
- CZ52
- Tokarev TT33
- MP40
- AK74 (Metro) * new *
- VSK (Metro) * new *
- Various unique AKs * new *

(I'm almost sure that I've forgotten ^ ^)

Grenades:
- Monolith grenade
- Molotov Cocktail
- Mininuke
- Explosive gas canisters

Items:
- Mineral water * new *
- * New * Schokoloade
- * * New beer
- * New * sleeping tablets
- Coffee * new *

Artifacts:
- Spike * new *
- * New * Frisbee

Gameplay and other changes:
- New level Predbannik
- 2 new factions
- The dynamic anomalies in all levels
- Mutantenspawns gebalanced better (less Giants and chimeras)
- Night vision devices and flashlight batteries need now
- The cure is lying on the floor of stalkers rewarded with a few rubles
- NPCs are better armed (some with former Uniques)
- You can hardly find any ammunition (if you watch the found weapons not unload, even where the need is established)
- Helmet view in the cutscenes
- By default, HUD masks
- New artifacts (old gebalanced new)
- Various new types of ammunition
- Distributes all new stash space (and much more stash space)
- More variety in the outfits of NPCs
- Significantly more beds
- Much more choice in the Scopes (crosshair texture)
- Dealers now sell all scopes (because of the Scopebug)
- Various new night vision devices
- Stalker give talks in reference to a few of the hiding places
- One can find references to Stashbox PDAs
- Changed contents of stash space Vanilla
- A few new quests and existing modified
- AI Pack of bacteria built with (NPCs use their rifle butts in the melee, etc)
- New compass
- Many of the weapons distributed from 0:41 to NPCs * new *
- Actor is tired now, starts to blink on and can fall asleep because of tiredness * new *
- Actor gets real hunger * new *
- Actor must now drink * new *
- * (Old) Zombies revised and made into serious opponents * new
- New "Nimble-Style" Dealer in the Janov Station * new
- * New * new distributors in Predbannik
- * New * new technicians in Predbannik
- * New * new Medik in Predbannik

(Again, I certainly forgot something)

Fixes:
- Mod on the current 1602 patch / update backward ()
- Ironsight fixes
- Fixed a bug that led some to crash if you spoke with Grouse
- Fixed a bug of this led the two of the new Achievements were not awarded (Monolith Killer and True Soldier)

What I so intend:
- Hide all the new toolkit
- * Distribute material for Nitro on the finished level *
- * New Installation Procedure * distributors ready
- Add maybe a few quests and * new * Installation Procedure completed

What to do:
- Extensions lot all.spawn
- A lot of writing lyrics (item descriptions, quest dialogs, etc.)
- (Unfortunately still) a lot of weapons Align
- Balance suits better
- Leave Various upgrades / Upgrade strands

Kilka nowych screenów
ImageImageImageImageImage

PS. nitro, niestety nikt dotąd nie raportował tego błędu i jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to zamiana tego skryptu na oryginalny(nie wiem co jest w modowanym skrypcie, nie mam moda). Zrób kopię skryptu z moda i zamień go tym wypakowanym z gry (1.6.0.1)
http://www.speedyshare.com/files/217207 ... ond.script
Ostatnio edytowany przez lukass, 01 Kwi 2010, 14:38, edytowano w sumie 1 raz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez NitroSoviet w 01 Kwi 2010, 14:13

powiem tyle:Jesteś wielki, o dziwo zadziałało ;P thank you very more.
Co do screenów:piękne i piękne.
Zapowiada się bardzo przyjemna gierka/mod jak kto woli ;) .
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez wiewiur551 w 02 Kwi 2010, 00:58

"IMI Desert Eagle with Acog" - nie ma to jak Prima Aprilis :D
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 02 Kwi 2010, 09:30

wiewiur551 napisał(a):"IMI Desert Eagle with Acog" - nie ma to jak Prima Aprilis :D

niekoniecznie...

Image
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 2 gości