Shaockgun napisał(a):Otóż zamiast statycznych ikonek przedmiotów w eqwipunku fajnie byłoby obejrzeć animację obracającej się wokół własnej osi miniaturki itemu.
Shaockgun napisał(a):Prócz tego fajnym pomysłem wydaje się być umieszczanie magazynków i amunicji wszelakiej na pasie, aby jej używać.
ViS napisał(a):Jeśli fizyka jazdy samochodem miałby być taka jak w Alpha 1154, to jestem za tym, żeby całą Darkscape przejechać samochodem w "drugą i pierwszą stronę" (jakby powiedział Walduś Kiepski)
barin napisał(a):Co do tej całej ucieczki ... no nie wiem, Dez jest za tym żeby to przywrócić, ale ja jakoś tego nie widzę. Musiałbym ogłupić helikopter żeby za szybko nie zabił gracza, a to by mogło dziwnie wyglądać. Poza tym nie lubie w grach, gdy jestem zmyszony do zrobienia czegoś na czas ("na szybko") itp.
BJ Blazkowicz napisał(a):obrotowe ikonki to złoty graal modderów
Przemek77 napisał(a):Ja myślę, że po prostu po wyjściu z labu dostajemy komunikat, że wojsko obstawiło przejście do wysipiska i jedyna droga prowadzi przez "darkscape" i już.
utak3r napisał(a):[Przemek77 napisał(a):Ja myślę, że po prostu po wyjściu z labu dostajemy komunikat, że wojsko obstawiło przejście do wysipiska i jedyna droga prowadzi przez "darkscape" i już.
Można by nawet dać jakieś auto w krzakach - kto chce, voila, niech jedzie, kto nie, niech zasuwa na piechotę.
Przemek77 napisał(a):utak3r napisał(a):Można by nawet dać jakieś auto w krzakach - kto chce, voila, niech jedzie, kto nie, niech zasuwa na piechotę.
Tylko, że wtedy helikopter całkiem straciłby rację bytu :]
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości