[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Dawid0ss w 02 Mar 2010, 19:04

To by się zgadzało. Ja ten mod odstawiłem po około 60 minutach gry. Zbytnio ułatwił rozgrywkę.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez 24maniek666666 w 04 Mar 2010, 14:56

gdy wgrałem ten mod napisy juz nie są po polsku głos tak,jak temu zaradzic aby było normalnie w całości pl ???
24maniek666666
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 04 Lut 2010, 14:03
Ostatnio był: 04 Mar 2010, 14:56
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Dawid0ss w 04 Mar 2010, 15:00

Trzeba bodajże usunąć plik localization.ltx znajdujący się w modzie, ale i tak niektóre opisy przedmiotów będziesz miał po angielsku.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bartolomeo w 04 Mar 2010, 22:32

remek napisał(a):Witam ,gram w moda 0.41 i jest ok ale mam problem ,znalazłem 6 kombinezonów (pancerzy) próby założenia ich ?a majora kończą się wywaleniem na pulpit,tylko pancerz z arki Noego (wojskowy) działa prawidłowo.Proszę o poradę.


lukass napisał(a):hmm.. nie zauważyłem tutaj, ani na gsc, żeby ktoś raportował taki błąd. Najlepiej, jakbyś dał loga (Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs/nazwa_pliku.log - od linijki FATAL ERROR), może ktoś wpadnie na rozwiąznie, ewentualnie można zapytać autora bezpośrednio na gsc.


Też mam taki problem. Znalazłem taki kombinezon:

Image.

Gdy próbuje go założyć wywala mnie do pulpitu. Z innymi znalezionymi kombinezonami nie mam problemów, tylko z tym.

Log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_reposit?ry\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'hud_dolg_s'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


Innych modów nie instalowałem, tylko w już zainstalowanym SMARTER zmieniłem parę danych u handlarza żebym mógł kupować amunicję do różnych nowych snajperek.
bartolomeo
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 23 Lis 2008, 20:05
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 16:17
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez LordDino w 05 Mar 2010, 01:31

To masz jakąś dziwną akcje bo to akurat jest pancerz z podstawki i to wojskowych który dostajesz ze friko więc błędy nie powinny się z nim pojawiać żadne.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bartolomeo w 05 Mar 2010, 04:38

LordDino napisał(a):To masz jakąś dziwną akcje bo to akurat jest pancerz z podstawki i to wojskowych który dostajesz ze friko więc błędy nie powinny się z nim pojawiać żadne.


Nie zrozumiałeś. Nie chodzi mi o kombinezon Bułat, ale o ten w dolnym prawym rogu obrazka co wygląda jak SEVA w kolorach Powinności. Przecież napisałem, że nie mogę go ubrać. I nie wydaje mi się aby kombinezon z podstawki nazywał się " dlog_scientific_outfit_name ".
bartolomeo
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 23 Lis 2008, 20:05
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 16:17
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 05 Mar 2010, 07:46

Jednak musiałeś grzbnąć coś więcej niż przewidywałeś, celowo czy przypadkiem... bez znaczenia. Wyraźnie brakuje pliku lub odpowiedniego wpisu w pliku. Sam raczej nie zniknął. A może to wina patcha 02, jeśli takowy masz ?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Tomek401 w 06 Mar 2010, 16:58

Ja na najnowszym spawnerze zrobiłem misję z chimerą i odblokował się łowca mutantów poszedłem się przespać by mi coś do skryty w Janowie włożyli myślałem o ammo do 5,5 calówki (m82) lecz zamiast tego podczas snu włączył się filmik zakończenia cienia kiedy dołączamy do świadomości x czyt z. Jak mam to rozumieć. Czy są jeszcze takie zdarzenia czy to wybryk.
Awatar użytkownika
Tomek401
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Lut 2010, 21:10
Ostatnio był: 16 Wrz 2011, 17:03
Miejscowość: Kalisz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez LordDino w 06 Mar 2010, 23:33

To był sen to się czasem zdarza. A ammo jakie dostajesz to 3 rodzaje ruska, nato i ta do Vintoreza i Vala.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Tomek401 w 07 Mar 2010, 20:11

To ktoś nieźle z tymi snami wymyślił. :D
Awatar użytkownika
Tomek401
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Lut 2010, 21:10
Ostatnio był: 16 Wrz 2011, 17:03
Miejscowość: Kalisz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bartolomeo w 08 Mar 2010, 00:37

I właśnie doszedłem do wniosku, że instalacja tego mada była błędem. Przejście przez tunele okazało się niemożliwe dla mojej ekipy. Zaraz przy trzeciej bramie wszyscy zostali wyeliminowani przez mutanty których nie powinno tam być. Zaraz na początku pojawił sie Burer razem ze snorkami, potem było już tylko gorzej, 3 pijawki + 10 snorków + szczury, ale jeszcze dałem radę ich przeprowadzić, ale podczas otwierania trzeciej bramy wyskoczyło na nas kilka kotów, szczury, snorki oraz .......................Nibyolbrzym!?!?!?!?!?!?!?. Jak wiadomo w tym modzie koty i Nibyolbrzym mają podrasowaną odporność(koty wytrzymują kilka trafień w głowę ze snajperki lol). Sam jestem w stanie to przejść, ale nikt z mojej ekipy nie przeżył. O co tu chodzi, przecież to jest zwykły idiotyzm tak "nasrać" tymi mutantami. Jakbym miał przechodzić tunele sam to była by to nawet niezła zabawa, ale nie z tymi trzema zdechlakami co zgodzili się ze mną pójść. Czy koś z was też miał taką inwazję mutantów w tunelach?????????????????
bartolomeo
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 23 Lis 2008, 20:05
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 16:17
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez LordDino w 08 Mar 2010, 09:11

Nie widzę problemu wyprzedzasz ekipę sam zaczynasz tłuc bandę wrzucasz 3 granaty koledzy dochodzą albo cofasz się pod ich ogień zaporowy i po balu. Według mnie właśnie po to są mody żeby się pomęczyć, a nie jak na podstawce z palcem w duszy latać. Poza tym tu masz takie pukawki, że większość mutantów nie skoczy.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość