[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Petek w 02 Mar 2010, 23:19

Powiem tyle- jeszcze nigdy żaden Stalker nie sprawił mi tyle radości co ten mod ;D :wódka: <też miałem pijawe na drabinie ;D>
Petek
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 27 Lut 2010, 16:00
Ostatnio był: 06 Maj 2010, 14:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 03 Mar 2010, 20:59

For all Stalkers with FileFront download problem !

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. DOWNLOAD:
http://www.megaupload.com/?d=8UTIU3EK

Add On 1 - Mosin Nagant + Ruger GP 100:
http://www.megaupload.com/?d=AU5EE8QZ

Add On 2 - KAR 98 + BAR 1918:
http://www.megaupload.com/?d=AU5EE8QZ

Screenshots:
http://img691.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=ai2.jpg



Next step: S.T.A.L.K.E.R. L.E.G.E.N.D.A.R.Y.
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez SpRiTeo w 04 Mar 2010, 14:58

Mam, problem z tym modem, pobrałem go ( link na pierwszej stronie ), wrzuciłem do folderu folder gamedata, następnie fix pod 1.0005. Zaczynam grę i nic się nie dzieje, menu takie same, no to nic myślę, zaczynam nową grę, a tam lipa, zainstalowały się chyba tylko niektóre mody. Jakiś na pogodę, bo gdy wychodzę jest mocno fioletowo, i chyba na lepszy dźwięk broni. Reszta chyba się nie wiedzieć czemu nie wgrała, Naznaczony to ciągle naznaczony z tą samą minką ( w OL 2.2 chyba się zmieniała ) ogólnie, nic wielkiego się nie dzieje. Stalkerzy tak samo nudnie ubrani i uzbrojeni ( kurtki, obrzyny itp. ) a grę startuję mając jedynie Pm od Wilka tak jak na czystej grze, wie ktoś może o co chodzi ?
Awatar użytkownika
SpRiTeo
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 24 Sty 2010, 21:24
Ostatnio był: 25 Lut 2011, 18:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dealero w 04 Mar 2010, 18:16

Ściągnąłem przed chwilą mod Oblivition Lost 2.2. Chciałbym, żeby tylko polepszyła się grafa bez zmiany rozgrywki i innych ułatwień. Jakie muszę skopoiować foldery?
dealero
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Mar 2010, 22:45
Ostatnio był: 31 Paź 2014, 20:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez kamilfgangsta w 04 Mar 2010, 22:10

Wypakuj obliwiona do stalkera a potem usuń wszystko z gamedaty ale oprócz textures.
Ja tak zrobiłem za ABC Inferno i mi działało.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Earebrin w 06 Mar 2010, 15:02

Witam, mam króciutką sprawę.

Ultimate jest dość "ciemny". Bardzo fajnie, ale za ciemny i za często jak na mój gust leje. Poza tym wrogowie/sojusznicy zauważają przeciwników ze zbyt dużej odległości (np. zza wzgórza) i stoją z wyciągniętą bronią jak kołki. Da się to jakoś zmienić?

Przede wszystkim tą jasność, a właściwie jej brak, bo to uniemożliwia właściwie grę podczas dnia (chyba że się wyciemni pokój), a poza tym tą odległość z jakiej reagują NPC na przeciwników. Bo to takie trochę nierealistyczne. fajnie jest jak cię zobaczą ze 100, 150 metrów, ale nie zanim Ty zobaczysz ich lornetką ;)

Gmerałem troszkę po configach, ale nie znam się na tym za bardzo, dlatego liczę na Waszą pomoc :D


Jeśli chodzi o samego moda, to jest wspaniały - wreszcie walka bardzo wymagająca, zabójcze bronie, bezpardonowa rozgrywka i walka o życie. AI fajne, super latarka, dużo mniej oświetla, o wiele bardziej klimatyczna :D Do tego niewidzialne anomalie i zawodne detektory, śmierć na każdym kroku. Miodzio :)

Pozdrawiam,
Earebrin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Lut 2010, 19:38
Ostatnio był: 20 Maj 2010, 23:00
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Tawarish Kozłow w 06 Mar 2010, 15:09

Przykro,praktycznie nikt z nas nie umie modyfikować AI prawda? :wink:
Chce OICW w wersji ASG AEG!

Jeśli też chesz taką replike wklej to do podpisu a może nasze modły zostaną wysłuchane!
Tawarish Kozłow
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 28 Paź 2009, 15:05
Ostatnio był: 30 Kwi 2012, 16:51
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 06 Mar 2010, 17:42

Gram już po raz drugi, tym razem jako najemnik. Doszedłem do dziczy i przy próbie rozmowy z jednym z najemników (chyba trader u najemników) wyskakuje coś takiego:
FATAL ERROR

[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : bar_svoboda_volkodav_start

Ok, wiem, że czegoś gdzieś brakuje, chcę tylko wiedzieć czego i gdzie, oraz jak to naprawić.

--------

Earebrin, co do pogody to spróbuj pogrzebać w plikach weather_deafult.ltx i weather_deafult2.ltx. Tam spróbuj zmienić pogodę deszczową na słoneczną. Wystarczy zamiast
Kod: Zaznacz wszystko
env_ambient   =   ambient_env_rain

wpisać np
Kod: Zaznacz wszystko
env_ambient   =   ambient_env_0

zmienić textruę nieba - sky_texture
oraz natężenie deszczu na 0 w linijce rain_density.
Niestety nie wiem, które linijki odpowiadają za natężenie światła słonecznego. Też chciałbym to wiedzieć, bo rzeczywiście w dzień bywa tak ciemno jak nocą (no prawie:))
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Earebrin w 06 Mar 2010, 19:24

Dzięki. Trochę to pomogło, tzn dalej pada (sic!) ale aura jest jakaś badziej pogodna - nie zmieniałem tekstur nieba, ale jest ciut jaśniej. Właśnie to by było najlepsze - zwiększenie globalnego natężenia światła. Choć trochę, bo w nocy nic nie widać (i super) ale już od szarówki przed wschodem widoczność powinna się poprawiać, a tak nie jest.

Co do tych NPC, to są niby pliki config dla każdego, ale się na tym nie znam...
np. plik m_bandit i tam takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
;-------VISIBILITY----------------------------------------------------
eye_fov                  = 180   
eye_range               = 80   
min_view_distance_danger    = 0.2            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙
max_view_distance_danger    = 1.0            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙  îň óăëŕ
min_view_distance_free      = 0.1            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčńčěîńňč îň óăëŕ
max_view_distance_free       = 0.8            ; ęîýôôčöčĺíň, ęîňîđűé ěíîćčňń˙ íŕ eye_range, â çŕâčóăëŕ
visibility_threshold       = 20.0            ; çíŕ÷ĺíčĺ, ďđč äîńňčćĺíčč ńóěěîé ęîňîđîăî îáúĺęň always_visible_distance_danger    = 0.9
always_visible_distance_free    = 0.2
time_quant               = 0.05
decrease_value            = 0.1            ; çíŕ÷ĺíčĺ, íŕ ęîňîđîĺ óěĺíüřŕĺňń˙ âĺń, ĺńëč îáúĺęň ďîďŕë â ôđóńňóě, íî îňń¸ęń˙ ďî ęŕęčě-ňî ďđč÷číŕě
velocity_factor              = 0.5
transparency_threshold       = 0.6
;---------------------------------------------------------------------
ignore_monster_threshold = 0.0   ;0.6   ;0.8
max_ignore_distance       = 15.0


Czy to może być któryś z tych parametrów? Nie chcę grzebać na oślep, bo da to pewnie marne skutki, nie wiem jakiego efektu się spodziewać, a krzaczki zamiast komentarzy niewiele pomagają w zrozumieniu ;) (usunąłem część z nich, żeby się ładnie miesciły w ramce. Czytelne jest jedynie eye_range - czyżby to?? a eye_fov? )


Natomiast pliki pogodowe to czarna magia. Jakiś modder mógłby rzucić okiem?



//edit: - Przy shaderach "best" w pliku SkyGRAPHICS_options w sekcji Screen Space Ambient Occlusion zmieniłem #define CONT_COEF float z (0.2) na (1.0), pomogło. Można się jeszcze pobawić z innymi opcjami, ale ja nie wiem za bardzo co robią :) Tu pomogły czytelne komentarze twórców. Pozdrawiam.
Earebrin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Lut 2010, 19:38
Ostatnio był: 20 Maj 2010, 23:00
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Desert22 w 07 Mar 2010, 20:03

Bardzo fajny modzik , czas ladowania skrocony 2x ,powinno byc ograniczenie do max 1 wspolnika i zmiejszona ilosc potworkow bo co chwila chimera na mnie leci xD
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez DanieloZ w 07 Mar 2010, 21:37

Ma ktoś pojęcie co zrobić z takim błędem?



Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 342
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'aem_arny'
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Przemek77 w 08 Mar 2010, 08:01

Ten mod to jakaś pomyłka.
Kolejna robota w rodzaju "nawrzucać do STALKERa co się tylko da".
U mnie nie działa spiwór i nie wczytują się save'y.
Dałem sobie spokój.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości