[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez djcycu w 01 Mar 2010, 23:48

No to nieżle... Szykować się może kolejne utrudnienie z oswietleniem w tunelach... Myślę że ta bateria zdoła wytrzymać jakieś 5 "Stalkerowskich" godzin :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez barin w 02 Mar 2010, 02:04

Bez cytatów ponieważ post byłby za długi :)

1. Wymagania LA - nieznacznie większe od podstawki (większe mapy, skrypty)

2. Mutanty - jeszcze nie wiem, ale na pewno postaramy się to wszystko jakoś zbalansować tak żeby nie było zoo jak w innych modach; burery jak najbardziej pasują do podziemi

3. Będzie można dodać własną muzykę do pda, ale to już we własnym zakresie, wystarczy przekonwertować do ogg, skomentować poprawnie w sdk i dodać informacje do pliku ltx (nazwa utworu, autor). Nie możemy dodać do LA muzyki komercyjnej, poza tym, zwiększyłoby to wielkość moda no i nie każdy ma ten sam gust. Więc dostępne będzie kilka utworów "stalkerowych"

4. "tetris śmierdzi i w ogóle po co te wszyskie badziewne gry" - takie komentarze pojawiały się dosyć często (głównie na innych forach), nie wiem dlaczego bo przecież jest to OPCJONALNY element, czyli nie ma żadnego przymusu by z tych gier korzystać. Dlaczego powstały ? Gdy powstała pierwsza działająca wersja komputera i możliwość rozmowy przez pda, zauważyliśmy że sam tekst to za mało, czytanie samego tekstu byłoby po prostu nudne; klocki w tetrisie zwiększają prędkość spadania z każdym levelem

5. "dlaczego w niektórych plikach wideo nadal widzę kordon z cienia czarnobyla?" - ponieważ łatwiej jest przetestować dany element w środowisku, o którym wiesz, że działa. Generalnie nie chce załadować wszystkiego do LA i tam testować bo na przykład pojawi się jakiś błąd, który będzie wynikiem na przykład wadliwie działającej ai mapy, log z błędem będzie pusty a ja przez miesiąc będę zastanawiać się nad przyczyną błędu podczas gdy po miesiącu Dez przyśle ponownie skompilowane mapy i nagle okaże się że błąd zniknie sam bo w ogóle nie był to błąd związany ze skryptami

6. "a ja czekam na starego stalkera" - owszem LA przywróci pewne elementy ze starych wersji stalkera, jak na przykłąd mapy, fabułę itd, ale tylko do pewnego stopnia, dodaliśmy również własne pomysły

7. hud - będzie posiadał mniej elementów, właściwie tylko minimapę, pasek zdrowia, wytrzymałości i latarki (który będzie pojawiać się tylko, gdy z latarki korzystacie); obecnie latarka starcza na 2:30 h choć raczej na pewno to zmienie (5 h wydaje się być "w sam raz"); dostępne są baterie (alkaliczne ! :) )
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez utak3r w 02 Mar 2010, 13:12

A baterie będzie można ładować? np. w elektro? Czy tylko kupować? Ogólnie dobry pomysł z nimi, znów podnosi stopień realizmu, czyli to, co lubię najbardziej :)
Działaj, barin , działaj - najbardziej w LA liczę właśnie na Twoją robotę :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez barin w 02 Mar 2010, 13:28

utak3r napisał(a):A baterie będzie można ładować? np. w elektro? Czy tylko kupować? Ogólnie dobry pomysł z nimi, znów podnosi stopień realizmu, czyli to, co lubię najbardziej :)
Działaj, barin , działaj - najbardziej w LA liczę właśnie na Twoją robotę :)


Ciekawy pomysł, choć myślę że to trochę za dużo, kolejny przedmiot w plecaku. Poza tym, łatwiej jest po prostu znaleźć nowe baterie w stashach, jako loot albo kupić u handlarzy.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez Michu w 03 Mar 2010, 15:40

A może czym słabsza bateria tym gorzej owa latareczka będzie nam oświetlać drogę? ;)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez barin w 03 Mar 2010, 16:39

Michu napisał(a):A może czym słabsza bateria tym gorzej owa latareczka będzie nam oświetlać drogę? ;)


Tak dobry pomysł, prawdę mówiąc już jakiś czas temu myślałem nad tym. Jeśli da radę i będę miał troche czasu to zobaczymy.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez atikabubu w 07 Mar 2010, 13:26

Skrin nowy ;)

Image
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez ViS w 07 Mar 2010, 16:11

Bywały już lepsze skriny, ale nie będę wybrzydzał :wink:
Co to w ogóle za level??? Mnie tak trochę zalatuje Darkscape, ale pewien nie jestem :?: :?:
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez PrzemoC w 08 Mar 2010, 00:29

Kurde, czytam ten temat od wakacji i napalam się na LA coraz bardziej.
Jednak coś mnie gryzie. Mianowicie... Czy to całe "Darkscape" to to
na prawo od Kordonu i pod Doliną Mroku, gdzie niby w SoC mapa jest
wyraźna, ale poziomu nie ma?
Chyba jakaś ucieczka samochodem miała tam być, o ile się orientuję.
I czy w jakiejś Alphie ( bo mam większość) mogę ten poziom zobaczyć?
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez Przemek77 w 08 Mar 2010, 11:00

Darkscape to mapka znajdująca się pierwotnie pomiędzy Dark Valley a Kordonem. Na mapie Zony widac jej pozostałości jako taką "zakrzywioną" drogę łączącą tunel w Kordonie na wschód od parkingu i bramę w Mrocznej Dolinie.
Pierwotnie miało byc tak, że po misji w laboratorium w Mrocznej Dolinie gdy pojawia się wojsko uciekamy samochodem przed śmigłowcem właśnie przez mapę Darkscape. Z chwilą wywalenia pojazdów, "udupiono" też mapkę, choć jej ślady możemy znaleźć na mapie Zony jak i w plikach z gry.
Normalnie jak wiadomo jesteśmy informowani, że wyjście z Doliny obstawiło wojsko a ucieczka jest możliwa przez bramę, i od razu znajdujemy się w Kordonie.
Darkscape o ile mi wiadomo NIE MA w żadnej z dostępnych alf i bet. Dez0wave zrobiło ją od nowa.
No ale pewnie nie wszystkie bety "wypłynęły" i może być tak, że jeszcze nie raz nas życie zaskoczy...
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez atikabubu w 12 Mar 2010, 22:09

Czym się różnią koncepty od map w grze? Ano zobaczcie tu ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - LIPIEC 2010

Postprzez ViS w 12 Mar 2010, 23:59

Hehehhee, według mnie, to koncept Lenina wymiata :E
A te rysunki to są autorstwa Dez0wave, czy może od GSC :?: :?:
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości