Umieszczanie gotowych map w grze

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Umieszczanie gotowych map w grze

Postprzez Przemek77 w 23 Lut 2010, 07:41

ściągnąłem niedawno kilka mapek z alfy 1935 przystosowanych do Cienia Czarnobyla (odpalane w SoC z *.bat jako osobne mapy bez możliwości przejścia na inne). Chciałbym choć jedną z nich użyć w swoim modzie jednak nie wiem jak taka mapke zaimplementować do gry. Chodzi mi o:

- dokładną strukturę mapy - jakie pliki są niezbędne, czy coś gdzieś wpisać, uwzględnić etc.

- levelchangery - jak umieścic punkty zmiany poziomu - to znaczy w jakich konkretnych plikach one są, jakie parametry trzeba podać i tak dalej

- anomalie - czy da się rozmieścić anomalie NIE z poziomu edytora? jeśli nie to jak taka gotową już mapę otworzyć w edytorze xray-sdk?

Oraz inne potrzebne sprawy, które mogłem pominąć.

Ewentualnie prosiłbym o link do jakichś tutoriali (moga być w jęz. rosyjskim lub angielskim), które opisują to, o czym piszę powyżej.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: Umieszczanie gotowych map w grze

Postprzez portals w 23 Lut 2010, 08:21

Poczytaj to:
http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... _Compiling
http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... p_Creating
http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... _all.spawn
http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... l_Changers


levelchangery - jak umieścic punkty zmiany poziomu - to znaczy w jakich konkretnych plikach one są, jakie parametry trzeba podać i tak dalej

W sprawnie i w jedynym pliki(przeczytasz w tutkach)
Cały podkatalog poziomu w folderze level(prawdopodobnie masz tą paczkę którą zrobiłem ja)

anomalie - czy da się rozmieścić anomalie NIE z poziomu edytora? jeśli nie to jak taka gotową już mapę otworzyć w edytorze xray-sdk?

Anomalnie z tego co wiem dodaję się w spawnie.

Ja próbowałem też dodać mapę ale do ZP,bez skutecznie ale zawsze mogę spróbować ci jakoś pomóż.

Musisz pamiętać też o teksturach podłoża najprościej będziesz jak skopiujesz je z mojego packa.

Będziesz miał problem z mapami innymi niż Dead city bo są prawdopodobnie skompilowane jako mapy MP.
Na tej stronie znajdziesz jak je skompilować jako SP i stworzyć do nich skrypty AI
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: Umieszczanie gotowych map w grze

Postprzez Przemek77 w 23 Lut 2010, 09:38

Chce dodać DeadCity - więc jak rozumiem odpada kompilacja AI etc...

Czyli wystarczyłoby dodać level changery (np. z military na deadcity i vice versa), anomalie, skrzynki, NPC, mutanty i byłoby OK?
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: Umieszczanie gotowych map w grze

Postprzez portals w 23 Lut 2010, 16:43

Raczej tak ale problem jest z dodaniem level changera.
AI na DeadCity jest raczej mało rozbudowane i NPC będę chodzić bez celu.
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości