[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 09 Lut 2010, 11:24

Może 18 leveli (czy coś koło tego) postawionych na nowo? W Solyance mapa ATP zajmuje 500 mega...
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez yozue w 09 Lut 2010, 11:35

W soljance - 29 map, fakt Dez połączył część map ze sobą.
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 09 Lut 2010, 15:52

dorian napisał(a):Jak już robią takie cuda np. z tym kompami, nawiasem mówiąc fajnie będzie w nich pogrzebać, to niech też zrobią działające wskaźniki paliwa, prędkościomierz i co tam jeszcze na desce rozdzielczej samochodu, bo takie, ot wklepane na ekran przy wsiadaniu to ... :(.


Myślisz, że ktoś dla twoich fanaberii będzie edytował silnik, by obsługiwał takie rzeczy? IMO to niepotrzebny duperel, wystarczy odpowiednio zrobiony HUD na ekranie i wsio. Poza tym nie autami S.T.A.L.K.E.R. żyje...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 09 Lut 2010, 17:48

O ile się nie mylę to zrobili zegar a'la NFS... na jakimś filmiku było widać...
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 09 Lut 2010, 19:34

Najlepiej to całkiem ten "samochodowy" hud wypierniczyć bo po kiego to? Niby po tylu latach coś MUSI działać? Niekoniecznie więc nikomu nic się nie stanie kiedy nie będzie wskazówek. Jak dla mnie pojazdy to i tak już za wiele. Niech to będzie opuszczona zona a nie zmotoryzowane pole bitwy...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wiewiórka69 w 09 Lut 2010, 23:59

Wiem mnie też to zbytnio nie cieszy..dlatego znamy już odpowiedz dlaczego twórcy gry usunęli samochody z gry, moim zdanie gra totalnie się nie nadaje do jazdy pojazdem, a np.dlatego że małe mapy są a samochody nie nadają się do jazdy po tylu latach nie używania ich.
A mam pytanie takie, jaka ma wyglądać ogólnie nowa fabuła? bo nic na ten temat nie wiem..

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 10 Lut 2010, 00:12

Nowa fabuła? Nie ma żadnej nowej fabuły.... jest oryginalna, nieco usprawniona i trochę rozbudowana - ale cudów nie oczekuj.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 10 Lut 2010, 01:07

Nie wiem, skąd utak3r masz takie informacje. Wolę poczekać na info oficjalne.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 10 Lut 2010, 17:32

Kowek??... chyba przespałeś ostatni miesiąc :P To info oficjalne przecież.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 10 Lut 2010, 17:54

Ja tylko widziałem "może zmodyfikowana fabuła, może całkowicie nowa". Nie widziałem tekstu "na 100% zmodyfikowana fabuła z Cienia". Poza tym, dodanie nowych lokacji wręcz wymaga nowej fabuły, a raczej dodaniu wielu nowych wątków do oryginalnej.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 10 Lut 2010, 18:56

BJ Blazkowicz napisał(a):0_0 Czyli jednak nasze PDA będzie o wiele bardziej zaawansowane niż można by przypuszczać... W większości innych modów zmiana PDA polegała na dodaniu nowej teksturki albo funkcji... A tu widać że Dez0wave odmieniło doszczętnie ten niezbędny w zonie przyrząd... Przy tym "zaawansowane" modyfikacje PDA w ABC czy Soliance wydają się zabawą w piaskownicy.


Zdjęcie na moddb dotyczyło komputerów w grze, ale pda również zostało wyposarzone w nowe funkcje.

mateszew napisał(a):a ten tetris to na serio?


Tak, podobnie jak puzzle i pasjans.

dorian napisał(a):Tja, a deski rozdzielczej w aucie jak należy ni ma:(.
Jak już robią takie cuda np. z tym kompami, nawiasem mówiąc fajnie będzie w nich pogrzebać, to niech też zrobią działające wskaźniki paliwa, prędkościomierz i co tam jeszcze na desce rozdzielczej samochodu, bo takie, ot wklepane na ekran przy wsiadaniu to ...


Nie jest to wersja finalna huda, cały kod odpowiedzialny za to wszystko działa a tekstury na hudzie to drobny szczegół który może być łatwo zmieniony, szczegół który zostawiamy na później, mamy bardziej istotne rzeczy do zrobienia.

yozue napisał(a):Mnie ciekawi co zajmuje w tym modzie 3GB. Jak wiadomo Soljanka zajmuje ok. 1.6-2 GB, zależy czym pakujemy, a ona chyba jak na razie jednym z największych (jak nie największym) modów.


Aktualnie LA zajmuje ~1.6GB po spakowaniu 7zipem, po rozpakowaniu ~ 5.2GB. Stoleyanka to mergy mod czyli mix wszystkiego co było dostępne w czasie gdy "zlepiali" tego moda dlatego tyle "waży" poza tym nie chciało im się usuwać zbędnych plików (przynajmniej w pierwszej wersji)

djcycu napisał(a):Jak dla mnie pojazdy to i tak już za wiele. Niech to będzie opuszczona zona a nie zmotoryzowane pole bitwy...


Wiewiórka napisał(a):Wiem mnie też to zbytnio nie cieszy..dlatego znamy już odpowiedz dlaczego twórcy gry usunęli samochody z gry, moim zdanie gra totalnie się nie nadaje do jazdy pojazdem, a np.dlatego że małe mapy są a samochody nie nadają się do jazdy po tylu latach nie używania ich.


Tak rozumując, to bronie też nie powinny działać po tylu latach ? Myśle, że jednak ktoś sprowadza nowe bronie do strefy. Skoro tak, to czemu nie sprowadzać samochodów ? Jeśli kupujesz samochód od handlarza, to znaczy, że samochód ten w jakimś stopniu działa, poza tym nie jest to tak jak w innych modach gdzie po prostu znajdujesz działające samochody wszędzie, działające i z pełnym bakiem, jakby po prostu na Ciebie czekały. Przypomne tylko, że samochody są opcjonalne, dostępne tylko u handlarzy za opłatą, więc NIE musisz ich używać. Poza tym mapy w LA są w większości przypadków większe od tych z podstawki.

Moim zdaniem tłumaczenie, że samochody są nieprzydatne bo mapy są zamałe, bo są anomalie itd. jest bezpodstawne, przed wysłaniem gry do THQ w 2006 roku, mapy były większe i gra zawierała wszystko co możecie podziwiać w Cieniu Czarnobyla, Czystym Niebie i Zewie Prypeci, to dopiero po "interwencji" Deana Sharpa właściwie wszystko zaczęło być zbędne w tej grze. Skoro do tej pory GSC przywróciło 90% starych pomysłow, wcale nie zdziwię się jeśli kiedyś, kto wie może już nawet w Stalker 2, powrócą samochody (to oczywiście tylko moje przypuszczenia)

xKoweKx napisał(a):Ja tylko widziałem "może zmodyfikowana fabuła, może całkowicie nowa". Nie widziałem tekstu "na 100% zmodyfikowana fabuła z Cienia". Poza tym, dodanie nowych lokacji wręcz wymaga nowej fabuły, a raczej dodaniu wielu nowych wątków do oryginalnej.


To już właściwie zdecydowane - brak czasu i chęci = stara fabuła wzbogacona o nowe wątki i na pewno bez ratowania Nimble'a po raz n-ty :)
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 10 Lut 2010, 19:12

No, co jak co ale na barina można zawsze liczyć ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość