Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Young_Fido w 27 Sty 2010, 17:53

poproszę o moda na nowe kombinezony np. egzo powinności itp

Uwagi moderatora:

A na przyszłość polecam zapoznanie się choć by z jednym tematem na forum. To, o co prosisz było już miliardy kwadrylionów razy.
Awatar użytkownika
Young_Fido
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 17 Sty 2010, 22:20
Ostatnio był: 09 Mar 2011, 17:08
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez lukass w 27 Sty 2010, 18:36

Proszę, masz do wyboru:
- Outfit Mod - Zbroje i nie tylko - viewtopic.php?f=77&t=6375
- Restores Mod - Walcz w ubranku ulubionej frakcji - viewtopic.php?f=77&t=6331
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez M.R.O.K. w 01 Lut 2010, 10:24

Co zrobic aby ten desert eagle i to mp5 działało w zewie?
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

[Prośba]Wydzielenie kilku rzeczy

Postprzez Raven112 w 01 Lut 2010, 21:09

Prosiłbym o wydzielenie kilku rzeczy z następujących modów:

Outfit Mod / Restores Mod:
-kombinezony i hełmy (żeby dało się kupić/znaleźć i założyć)

ARS Mod (jak da radę)
-zniszczalne oświetlenie
-śpiwór
-krwistość

Będę pracował nad pewną kompilacją i te rzeczy (między innymi) by się przydały. NIE WYMAGAM aby to wszystko było w jednej paczce - dawać tyle ile chcecie :P . Dla wykonawcy 30 litrów wódki :wódka: :wódka: :wódka: :wódka: :wódka: :wódka: :D

Naturalnie przy kompilacji (kiedy już będzie) nie zapomnę o prawach autorskich :wink: .
To była długa noc
i mówił ktoś, że księżyc prószy bielą
na zimne pole i nic w przód nie ma więcej
nad znów to samo.
Awatar użytkownika
Raven112
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2023, 19:22
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Skaner podczerwieni i ramki w lornetce...

Postprzez Paffciozzo w 01 Lut 2010, 23:26

Witam, chcę zrobić moda, który zmieniałby działanie skanera podczerwieni w hełmie taktycznym. Otóż chciałbym zrobić coś takiego, że zamiast zwiększenia detekcji wrogów na radarze (który i tak usunąłem) działał w taki sam sposób jak zoom z lornetki czyli brał stalkerów oraz mutanty w ramki bez konieczności przyciskania jakiegokolwiek przycisku i bez zooma oczywiście. Po prostu instalujemy w hełmie skaner, zakładamy go, chodzimy po zonie i skaner zaznacza nam żywe organizmy. Wiem, że trzeba pogrzebać w zawartość pliku gamedata\configs\misc\outfit_upgrades\helm_tactic.ltx tylko nie wiem co tam wpisać i właśnie tego chciałbym się dowiedzieć.

Druga sprawa. W którym pliku (proszę o jego dokładną lokalizację tak jak to zrobiłem z lokalizacją pliku hełmu taktycznego) można zmienić kolory ramek w lornetce, celownikach i jeśli ktoś pomoże w pierwszej sprawie to w skanerze podczerwieni. Chodzi mi o to, że gdy namierzymy wrogiego stalkera ramki są koloru czerwonego, gdy neutralnego są koloru żółtego, gdy mutanta (nie jestem pewny) ale chyba koloru białego, a chciałbym by w tych przypadkach wszystkie były koloru szarego tak jak w czasie identyfikacji stalkera\mutanta.

EDIT:

Co do sprawy drugiej, to już sobie poradziłem. Nie jest to może najlepsze rozwiązanie ale daje rade. Otóż należy skopiować następujący plik: "Unpacked files/textures/ui/ui_enemy_frame.dds" i skopiować go do folderu z taką samą lokalizacją z jaką go wyjęliśmy tyle, że zamiast "unpacked files" to "gamedata" (To dla mniej kumatych. Pozostali chyba wiedzą jak się instaluje modyfikacje :wink:" i już skopiowany plik otwieramy edytorem graficznym (Ja na ten przykład używam programu GIMP) po otwarciu widzimy ramkę koloru białego. Zmieniamy jej kolor na jakiś inny najlepiej ciemny tak by nie było widać różnicy w grze miedzy zaznaczeniem żywego organizmu, a wykryciem czy jest on wrogiem, neutralnym, przyjacielem lub mutantem. Jak już wspomniałem, nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale przynajmniej prostsza alternatywa dopóki, ktoś nie znajdzie pliku odpowiedzialnego za zmienianie się kolorów ramek. Ja za cholerę nie mogłem znaleźć, używałem nawet programu lookdisk stosując różne frazy by przeszukać zawartość plików tekstowych i nic, może szukałem pod złymi hasłami, ale dałem sobie spokój i spróbowałem edycji tekstury. Jak to powiedział Striełok w zakończeniu Cienia Czarnobyla "Nie wiem czy postąpiłem właściwe, pewnie nigdy się nie dowiem, ale udało mi się i z tego chyba powinienem się cieszyć", A ja idę oblać mój sukces :E :wódka:
Ostatnio edytowany przez Paffciozzo 08 Lut 2010, 17:31, edytowano w sumie 2 razy
Paffciozzo
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 01 Lut 2010, 23:02
Ostatnio był: 22 Mar 2010, 23:42
Miejscowość: C.E.J.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez szpako94 w 05 Lut 2010, 15:17

Witam chciałem dowiedzieć się czy dało by się zrobić MODA w którym od początku gry zaczynamy przygodę razem ze swoimi 2 kompanami :?: którzy zostali nam przydzieleni i możemy im rozdawać rozkazy lub po prost są z nami dla towarzystwa? Mam jeszcze jedną kwestie czy można by ich było w mundury ZSRR ubrać? Jeśli tak to było by super:) Serdecznie dziękuje
szpako94
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 05 Lut 2010, 14:58
Ostatnio był: 21 Mar 2010, 21:25
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez marakus w 06 Lut 2010, 13:40

Co prawda założyłem w tej sprawie osobny temat, ale zapytam jeszcze tutaj. Czy jest szansa, by uruchomić działo Gaussa w laboratorium? Fajnie byłoby móc walnąć z niego choćby jeden raz, a może nawet kilka i popsuć trochę ten kulochwyt za ścianą. Może ktoś zrobiłby takiego moda?
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez lukass w 06 Lut 2010, 14:06

To działo było penie modelowane razem z budynkiem. Taki mod wymagałby dużej ingerencji w robienie/przerabianie modelu i animacje..... ale po co ? Żeby strzelić w ścianę ?
To jest niemal pewne, że nikt tego nie zrobi.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez marakus w 06 Lut 2010, 15:48

No trudno, szkoda, że konstruktorzy nie wymyślili, że np trzeba sobie tym gaussem wyjarać wyjście z laboratorium.
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Wheeljack w 06 Lut 2010, 17:24

Czy jest mod na nie wykluczanie się ulepszeń i na to żeby każdy mechanik ulepszał wszystkie bronie i kombinezony no i oczywiście bez narzędzi.
Ostatnio edytowany przez Wheeljack, 24 Lip 2010, 14:41, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez lukass w 06 Lut 2010, 18:07

Wheeljack napisał(a):a dałoby rade zrobić moda na nie wykluczanie się ulepszeń

viewtopic.php?f=77&t=7580
żeby każdy mechanik ulepszał wszystkie bronie i kombinezony no i oczywiście bez danych

ulepszanie bez narzędzi u wszystkich mechaników - http://stalker.filefront.com/file/Full_ ... ols;109575
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez ZłyLudek w 07 Lut 2010, 01:23

Aż mnie zdziwiło, że nikt jeszcze nie wpadł na pomysł pupilka!
Kto by nie chciał przemierzać zony, ze swoim własnym, łaszącym się nibypsem, gadającym kontrolerem, mistrzem yodą czy w końcu tresowanym nibyolbrzymem :)?
Może się zagalopowałem z tymi kolegami, ale miłe by było posiadanie chodź jednego wilczka, niczym Noe w swojej barce:)
Aha...i jeszcze dodać im god-mode gdy ktoś je powali, to znaczy że wpruł jakiś głupi stalker (musiałby być mutant "pozytywnym charakterem", więc stalker z wrogiej frakcji) magazynek w pieska, a on by leżał unieruchomiony, ale żywy:)

Ale mam wyobraźnię XD
ZłyLudek
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Lut 2010, 20:41
Ostatnio był: 10 Lip 2010, 01:06
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości