[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 31 Gru 2009, 19:16

Czy mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytania? Bo nie mogę grać.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 603
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 21:17
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez acarp7 w 31 Gru 2009, 21:47

to są różne wersje?
zrobiłem wszystko według instrukcji na pierwszej stronie, gram na patchu 1.0004 wgrałem fixa i te dwie dodatkowe bronie wstawione przez twórcę moda i wszytko działa, tylko jestem zmuszony grać przy oświetleniu statycznym, ponieważ przy innych wyskakuje mi ten error z pixel shaderem 1.1 przy włączaniu gry
jeżeli brakuje tych dwóch wpisów to powinienem pobrać oddzielnie arsenal moda i uzupełnić gamedatę? czy istnieje jakiś inny sposób?
acarp7
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Gru 2009, 16:49
Ostatnio był: 31 Gru 2009, 21:47
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez fifiasek15 w 03 Sty 2010, 14:52

Mógłby ktoś wsadzić najnowszą łatkę do wersji 1.0.04 na jakiś inny serwer bez limitów. Chodzi o to że mam grupowe IP i jeżeli ktoś w promieniu 3 KM coś ściąga ja nie mogę. Błagam o pomoc bo mod fajny a grać ez łatki nie chcę.
Image
Image
Awatar użytkownika
fifiasek15
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 28 Paź 2008, 19:31
Ostatnio był: 01 Kwi 2010, 14:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez El Diablo w 04 Sty 2010, 23:49

Udało się!! :D Lek na czarny ekran w połączeniu w wczytaniem save zaraz po filmiku rozwiązało sprawę i gramy dalej!! Dzięki zainteresowanym na wsparcie!:) :wódka:
Image
Awatar użytkownika
El Diablo
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 09 Gru 2008, 22:17
Ostatnio był: 05 Paź 2021, 14:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 53

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 06 Sty 2010, 08:39

Ech, kolejny problem... O co chodzi? Po wczytaniu zapisanej gry albo uruchomieniu nowej, gra "normalnie" działa przez jakieś 10-20 sekund a potem się zatrzymuje.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 603
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 21:17
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez atikabubu w 06 Sty 2010, 08:57

Zatrzymuję w sensie stopklatka czy wywala do pulpitu? W drugim wypadku podaj loga.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 06 Sty 2010, 09:05

czysta stopklatka...
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 603
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 21:17
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Pijawa w 08 Sty 2010, 01:46

echhh ściągnąłem sobie dziś tego moda i jak to u sidora idę robić pierwszą misję tą z flashem , bandytów wytłukłem co do jednego i zero zaliczenia misji :( sierota z pendrivem siedzi z łapami na karku i ani myśli pena oddać (misję robiłem kilka razy wszyscy bandyci zabici i nic :mad: ). mieliście coś takiego? niezaliczenie wykończenia bandytów powoduje że nie dostajemy od wilka innych ciekawych misji (zarżnięcia świniaka nie liczę). po przejściu przez most też zero zaliczenia co skutkuje brakiem fagasa broniącego się przed psami które się za nim zawlokły. to jest w tym modzie normalne czy tylko u mnie jest coś takiego?
i jeszcze jedno jak pozmieniam w plikach parametry broni to nie działają mi sejwy i trzeba grę rozpoczynać od nowa.
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 08 Sty 2010, 15:56

W ostateczności zarżnij Żwawego i sam się obsłuż (zabierz pena w jego ciała)
Ostatnio edytowany przez Zari, 08 Sty 2010, 17:34, edytowano w sumie 1 raz
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 603
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 21:17
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Pijawa w 08 Sty 2010, 16:55

Kahitan napisał(a):W ostateczności zarżnij Żwawego i sam się obsłuż (zabierz pena w jego ciała)

"Ech, kolejny problem... O co chodzi? Po wczytaniu zapisanej gry albo uruchomieniu nowej, gra "normalnie" działa przez jakieś 10-20 sekund a potem się zatrzymuje."

CZY JA DOCZEKAM SIĘ ODPOWIEDZI???
p.s: sorry za te litery ale czekam już pół tygodnia i nikt nawet nie śmie się odezwać.


a modyfikowałeś jakieś pliki po zrobieniu sejwa? bo miałem podobnie, po odpaleniu save gra strasznie się cieła i stopowała. a mój problem już rozwiązany wgrałem innego patcha do 1.0004 i teraz wszystko jest ok pozostały tylko jajowate celowniki (nie chce mi sie zmieniac tekstur). a patcha wgrales i ustawiłeś stronicowanie na 4096? mi to pomogło.

Takie pytanie mam. Który plik w tym modzie odpowiada za sprzęt z którym się budzimy u Sidorowa? Bo ten arduch mi się jakoś nie widzi.
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez utak3r w 09 Sty 2010, 02:49

Nie znam tego moda... a wyposażenie masz od razu, czy po rozmowie? Jeśli po rozmowie, to zapewne będzie to w pliku escape_dialog.script (szukaj czegoś w stylu dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in") ). Natomiast, jeżeli masz to natychmiast.... to w środku pliku all.spawn.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 26 Sty 2010, 23:53

Po dość długim "niegraniu" w to, wróciłem do Ultimate'a.I nie było by to aż takie nadzwyczajne, gdyby nie fakt, że postanowiłem go nieco wzbogacić i połączyłem z lekka z modem extreme graphic.

ImageImageImage

Było buro i ponuro, to trochę słoneczka teraz :

ImageImageImage

Gram z plikiem user.itx z moda extreme graphic, do tego wgrałem jedynie foldery shaders, textures i plik particles.xr, tekstury gleby, betonu/asfaltu, budynków i giwer wyglądają jednak lepiej IMO.
Polecam też wgrać folder sound z extreme graphic = lepsze dźwięki broni, jej wyjmowania i chowania itp.
Po wgraniu moda do moda znikają spluwy jak się wejdzie do ekwipunku. Żeby tego uniknąć wgrać oryginalny plik ui_icon_equipment z folderu textures>ui z Ultimate'a.
W folderze shaders zmieniłem też depth of field z wart. 200 na 800, żeby było dalej widać.
I jest teraz ładnie, a nawet bardzo ładnie.

ImageImageImage

Żeby było ciekawiej wgrałem też sobie tego moda :
Triggerhappy (0.3)

i przygrzanie ze spluwy wygląda tak :

ImageImageImage

Teraz widać, że giwery coś znaczą.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości