Gamestar GER [zapowiedz + fotki + video]

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez Touchdown w 04 Cze 2006, 10:45

Fajnie. Jak nie ma zadnego materialu, to wszyscy smeca, ze nie ma materialu. A jak jest material, to tez wszyscy niezadowoleni, bo jakosc zla.

Caly trailer jest w dx9, bo cala prezentacja na E3 byla w dx9, tu nie ma zadnego spisku, ze GSC pokazuja dx9 tylko w zamknietych pomieszczeniach.

Troche mi sie nie podoba wspomniane blyskawiczne przeladowanie broni (a moze mi sie tylko wydaje, ze jest za szybkie). Widac, ze sa teraz trzy wskazniki w inventory, a nie cztery. Poprzednio byly wskazniki zdrowia, jedzenia, wytrzymalosci i napromieniowania. Teraz na bank jest zdrowie, drugi to chyba pancerz, ale nie da sie rozpoznac symbolu, a trzeci - napromieniowanie. Nie wiem, czy ktos to jeszcze zauwazyl (ja poczatkowo nie, ale ktos na o-l o tym wspomnial i faktycznie), ale pod mapa jest taki maly wskaznik. Kiedys to byl Online Contacts (cokolwiek to mialo byc). W kazdym razie jest to licznik pozostalych przy zyciu wrogów (!). Juz mialem wykrzyczec odpowiednie przy takich odkryciach haslo Awruk Cam, ale wtedy rzucilem okiem na drugi filmik Behind the Game (walka na wzgórzu). Gdy jeden z trzech wrogich zolnierzy zginal, liczba przy Online Contacts spadla z 5 do 4. Hmm, byc moze to liczba spostrzezonych wrogów, lub cos w tym rodzaju.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez Wazkez w 04 Cze 2006, 10:51

S.T.4.L.K.3.R. napisał(a): Mozliwosc niszczenia zarówek? - To bylo juz w Hitmanie 2 w 2002 r.

Red Faction 2001r. :P
Intel Core 2 Duo E4300@ 3.0GHz 1.4V| Asus P5KC | 2x1 GB DDR2 (PC2 6400)dual |Gigabyte GF8800 GT 512MB| HDD:Samsung SP2504(250GB) | Chieftec 450W |755DFX
Awatar użytkownika
Wazkez
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 08 Lis 2005, 15:54
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 23:26
Miejscowość: Bytom
Kozaki: 0

Postprzez Organic Shadow w 04 Cze 2006, 11:02

Tez mam wrazenie, ze przeladowywanie broni odbywa sie zbyt szybko [zamka tak szybko by nie zatrzasnal w warunkach zagrozenia + przy ewentualnych uszkodzeniach broni]. Moment w którym stalker schodzi po schodach jest chyba najciekawszy jak dla mnie ;)
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ponio11 w 04 Cze 2006, 11:09

Dla mnie najciekawsze momenty trailera sa wewnatrz budynkow, z zewnatrz nie wyglada to juz tak pieknie moze to przez slaba jakosc :? :P .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Postprzez Touchdown w 04 Cze 2006, 11:20

Co do reloadingu, sprawdzilem we wczesniejszych trailerach (konkretnie w Behind the Game 3; scenka prezentujaca przechodzenie kul przez drewniana podloge) i ta spluwa (chyba AK-47, nie znam sie na tym) dwa lata temu miala taki sam czas przeladowania, wiec przynajmniej nie zostal on skrócony. Inna sprawa, ze odrzut broni jest zdecydowanie mniej naturalny w nowym filmiku; bron niby sie podnosi do góry przy strzale, ale chocby w Behind the Game 3 byl to naprawde porzadny odrzut (diabli wiedza, czy realistyczny, ale fajny).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez LPKorn3324 w 04 Cze 2006, 12:19

wiecie co mnie najbardziej martwi? tak 2 raz obejrzalem te video i zwrócilem uwage na bardzo wazny element- pamietacie jak miala wygladac sprawa ekwipunku? Plecak do 40 kg stuffu i jedna bron ciezsza (karabin, rpg itp) oraz jedna lekka czyli jakis pistolet ... czyli 1 + 1 i koniec. Bardzo mi sie to podobalo bo w koncu nie zmieniam bronbi jak rekawiczek co z kolei wymusza rozwage w wyborzy tymczasem spójrzcie co mamy w trailerze. Chyba z 5 broni w plecaku i zmienianie jak sie chce :/ ! Nie wiem czy zrobiono to tylko na potrzeby video bo w koncu wypadalo zaprezentowac ludziom na e3 spory arsenal ale jezeli to ma byc normalnie to bardzo zle.
Nie chce wymyslac teorii spiskowych Touchdown ale mnie nie przekonuje to, ze na zewnatrz jest dx9. Sa momenty gdzie sie zgodze ok np tam gdzie jest artefakt bo jakby nie patrzec efekt drgajacego powietrza tam jest sek w tym, ze on juz chyba jest wraz z dx8.1 :). Ponadto na ostatnich zdjeciach bodajze od stalker-world.com.ua mielismy napakowane rozmycia i blooma, to samo na tym lipnym kalendarzu, wreszcie fotka z e3 z tym stalkerem na tle elektrowni równiez bloom jak byk. Pytam sie teraz gdzie on jest na tym trailerze??? Bo nie chce mi sie wierzyc, ze jeden z efektów, który najbardziej dzis rzuca sie w oczy i najchetniej jest pokazywany z nowych grach (wraz z hdrem) zostal na prezentacji dla prasy na e3 zwyczajnei wylaczony, nie kupuje tego. [/url]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Organic Shadow w 04 Cze 2006, 12:56

Zapomnialem o tym wczesniej napisac :P Tez dla mnie to jest cos nie tak, jezeli w plecaku mieszcza sie [o ile dobrze pamietam] 3 ciezkie karabiny + reszta ekwipunku. Nawet w tak leciwej grze jak Mafia, bylo to ograniczone. A co do stwierdzenia czy jest to dx 8.1 czy 9 to wedlug mnie jest za slaba jakosc trailera, zeby miec 100% pewnosc [mowa o terenie otwartym].
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ThaiWarrior w 04 Cze 2006, 13:08

A moze nasz stalker na pokazowym filmiku mial na sobie ..egzoszkielet??.Pamietacie taki pancerz z bety MP , gdzie po bokach mial wsporniki i male hudrauliki? Jak gralem to brakowalo mi wlasnie tego, ze przy tym egzoszkielecie mozna bylo nosic tylko jeden karabi i jeden pistolet. Kiedys w Focus'ie byl artykul o takim pancerzu prototypowym opracowanym przez hameryke, i mogl on zabierac 200kg sprzetu. Moze takie cos dziala w STALKERze??. A wracajac do DX9 na zewnatrz w prezentowanym filmiku, czy efekt soft shadows jest mozliwy do zrobienia na dx8.1?? w pewnym momecie jak stalker przechodzi kolo takich skrzyn/betonowych blokow/kontenerow jest blyskawica ktora zuca miekki cien czegos na ta powierzchnie.
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez limak122 w 04 Cze 2006, 13:20

O tych cieniach miedzy wagonami(?) pisalem juz, ale nikt nie zasugerowal co to moze byc. :P
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Fan w 04 Cze 2006, 13:43

kowek napisał(a):Czego byscie bezemnie nie oberzeli drodzy forumowicze :) :D :twisted: :twisted:

Kowek bez przesady, ale mysle ze POCHWALA sie nalezy ;)
LPKorn3324 napisał(a):... ta czesc od walki bloodsuckera jest chyba identyczna jak material z gameland award nie uwazacie?

Tak dokladnie, ale podoba mi sie, fajnie go zrobili, twardy sqrwy*yn :D
Wedlug mnie trailer jest sredni, widzialem lepsze, no ale nie narzekam w koncu cos nowego.
Co do renderu na zewnatrz, jak Limak slusznie zauwazyl, dynamic shadow, mysle ze to dx9.0.
LPKorn3324 napisał(a): Ponadto na ostatnich zdjeciach bodajze od stalker-world.com.ua mielismy napakowane rozmycia i blooma, to samo na tym lipnym kalendarzu, wreszcie fotka z e3 z tym stalkerem na tle elektrowni równiez bloom jak byk. Pytam sie teraz gdzie on jest na tym trailerze??? Bo nie chce mi sie wierzyc, ze jeden z efektów, który najbardziej dzis rzuca sie w oczy i najchetniej jest pokazywany z nowych grach (wraz z hdrem) zostal na prezentacji dla prasy na e3 zwyczajnei wylaczony, nie kupuje tego. [/url]

Zgadza sie, tez to zauwazylem , ale poczekajmy na trailer o lepszej jakosci.
Zauwazylem cos nowego, czego nie bylo wczesniej na innych trailerach, mianowicie ikonka w dolnym-lewym rogu. Wydaje mi sie, ze jest to poziom halasu Stalkera [cos jak w Splinter Cell]. Sa tam 2 wskazniki, z lewej i prawej strony, 1 to chyba poziom halasu, a drugi stan zmeczenia [tak mi sie wydaje].
1.40min zmiana na bieganie/chodzenie .
AM2 Athlon 64 3500+ Orleans + AC FREEZER 64 PRO
DFI Infinity NF SLI-M2/G
GEIL 2x512MB 533Mhz 4-4-4-12 Dual DDR
GALAXY 7900GS 1.2ns 540/1500 ZALMAN
MAXTOR Diamond Max10 200GB,SEAGATE Barracuda7 40GB
Creative SB X-FI Extreme Music + Logitech Z-5500 ; )
IIYAMA CRT 21" and Samsung LCD 37" ; )
TOPOWER SPW-400W and BIG TOWER
3DMark03:?k | 3DMark05:?k | 3DMark06:?k
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 04 Cze 2006, 14:01

W ogóle to plecak ulegl rozbudowie (z 8x7 pól zrobilo sie 10x7). Zauwazcie jednak, ze tuz nad nim jest napis Weight (waga), czyli napewno ma ona znaczenie; o ile w scenie ze zdobyciem artefaktu jest tam jakas wartosc (zapewne nieduza, bo równiez rzeczy za wiele tam nie ma), to w nastepnych, gdzie gosc nosi wiecej broni, jest "cos" napisane na czerwono... czyli ma za duzo smieci w plecaku (chociaz z drugiej strony w scenie na schodach nie jest juz in red). Mozliwe, ze jest wlasnie tak jak zasugerowal LPKorn3324, ze mozliwosci gracza sa na prezentacji przedefiniowane (ot np. niesmiertelnosc, wiec czemu nie inventory).

Ja stawiam, ze to jednak dx9 (ale moge sie oczywiscie mylic). Heat Haze faktycznie jest równiez w dx8, ale dynamiczne cienie (wagony) juz nie bardzo, tak samo jak dynamiczne oswietlenie (koncówka sceny w deszczu; strzaly zolnierza oswietlaja i rzucaja dynamiczny cien strzelca). Bloom jest juz w dx8, HDR w dx9. Skoro to dx8, to równie dobrze móglby byc zwykly bloom... a nie ma.

Fan, prawie. Na lewo od ikonki stalkera jest poziom halasu, na prawo stopien widocznosci (scena zmiany pory dnia), a pod nia - wytrzymalosc. Tzn. ja tak wlasnie obstawiam.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez KoweK w 04 Cze 2006, 14:24

Na zewnatrz jest Directx9 wg mnie na 100%. Jest Soft Shadows oraz drgania powietrza. W tunelach (?) pierwsza scena pokazywala takie krecace sie lampy i bylo widac swietnej jakosci cienie. Jedyna fizyka to bylo jak rozwalil jedna lampe na górze, dosc efektownie to wygladalo ale bez fajerwerek i do tego wszystkie lampki ladnie sie chwialy dzieki czemu pomieszczenie ladnie wygladalo z tymi dynamicznymi cieniami :). A co do rozgrywki bylo widac ze to byly "cheaty". Bylo God Mode oraz Unlimited Ammo. Tak mi sie chociaz wydaje. A te szybkie przeladowywanie to moze po prostu elementy RPG?? Jezeli jest cos takiego jak Sila , Celnosc to moze i jest szybkosc przeladowania :?: . Efekty z niebem byly troche slabe wygladalo to jak zlepione screeny chociaz bylo widac ze to byl przyspieszony cykl bo "camera sie ruszala". W ostaniej scenie co Stalker rozwala lampke i inni Stalkerzy schodza na dól .....ta scena wyglada genialnie! Tutaj gra cieni i swiatla wyglada wprost genialnie i super. Na koniec chce powiedziec ze Touchdown ma racje. Jak nie ma video narzekacie, jak jest tez narzekacie!

P.S. Nie chce byc jakis tam ale...nalezy mi sie pochwala 8) i jeszcze mego filma na stalkerzone wzieliscie :D


EDIT: Co do ekwipunka. Gosc mial chyba z 5/6 sztuk ciezkiej broni! A na moim screenie widac ze ma nawet bazzoke. I do tego wszystkie upgrade do broni! Luneta, tlumik i jeszcze granatnik... Mi sie ten upgrade nawet podobal ;D
p.s.2 : Chcielibyscie kiedys "skan" stron ze S.T.A.L.K.E.R.'em ??
Załączniki
snapshot20060604141510.jpg
dynamic shadows
(34.79 KiB) Ściągnięto 93 razy
snapshot20060604141230.jpg
Screen z ekwipunkiem
(28.42 KiB) Ściągnięto 106 razy
Ostatnio edytowany przez KoweK, 04 Cze 2006, 14:30, edytowano w sumie 1 raz
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość