Witam wsiech
,
pytanie zawarte w temacie. Jak dodać całkowicie nowy dźwięk, taki aby występował w grze? Wiem, że trzeba odnaleźć skrypt odpowiadający za jego aktywowanie w odpowiednim czasie czy cosik, ale za cholerę nie mogę znaleźć pliku z takimi skryptami. No, znalazłem jeden,
game_levels_music.ltx w gamedata/config, ale odpowiada on tylko za dźwięki otoczenia, muzę z radia czy megafonu itp.
Pytanie moje umieszczę może na przykładzie:
a więc, jak każdy wie, gdy w ekwipunku np. zjadamy kiełbaskę czy popijamy wódę, to dźwięk towarzyszący tej czynności jest... nieco, nie "adekwatny" (gamedata/sound/interface/inv_slot.ogg). Chciałbym zamiast jednego dźwięku dla każdego żarełka, leków ppromiennych, apteczki i innych zażywanych rzeczy zrobić oddzielny dla każdego z nich. Na przykład dla kiełbachy dźwięk przeżuwania i połknięcia
, dla wódy - gul gul gul
, dla apteczki dźwięk rozrywanego pakietu medycznego, wstrzykiwania morfiny itp.
Jeśli ktoś się orientuje, jak to zrobić, to proszę o pomoc.