[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Freeman w 13 Lis 2009, 21:54

Na poziom trudności w tym modzie wpływ ma wiele czynników, są to np. statystyki broni oraz configi amunicji.
Jeżeli chcesz to zmieniać to czeka Cię trochę roboty. Znajdź plik weapons.ltx
( lokalizacja: gamedata\config\weapons), otwórz notatnikiem i przejdź do sekcji AMUNITION, poniżej znajdują się ustawienia amunicji, musisz edytować każdy rodzaj.
Przykład (amunicja z Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.)
Kod: Zaznacz wszystko
[ammo_9x18_fmj]:ammo_base  ----> amunicja do PM

znajdź wpisy:
Kod: Zaznacz wszystko
k_dist         = 1
k_disp         = 3
k_hit         = 2
k_impulse      = 0.2
k_pierce      = 1
impair         = 1
buck_shot      = 1
tracer         = off
wm_size            = 0.05


I zmień na poniższe.
Powyżej znajduje się podrasowana amunicja, poniżej amunicja z oryginału:

Kod: Zaznacz wszystko
k_dist         = 1
k_disp         = 3
k_hit         = 1
k_impulse      = 1
k_pierce      = 1
impair         = 1
buck_shot      = 1
tracer         = off
wm_size         = 0.05


I tak dla każdego rodzaju. Niektóre sekcje amunicji są nowe, Tobie pozostawiam ustawienie ich właściwych statystyk.
Podane przykłady nie ilustrują w pełni tych zmian, wziąłem pierwszy lepszy wpis ale zapewniam Cię ze te wpisy znacznie się różnią dla pozostałych amunicji.

Dodatkowo musisz edytować pliki broni (gamedata\config\weapons), poniżej przykład:
Plik w_abakan.ltx

Przejdź do sekcji ; ttc - wiersz:
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power               = 0.78   

To siła rażenia broni, w oryginale ten parametr dla w_abakan.ltx wynosił:
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power               = 0.36, 0.40, 0.43, 0.46



wpis hit_power = 0.78 oznacza 78% obrażenia podczas otrzymania strzału
Ustawienia weź z oryginału z pliku\plików o tej samej nazwie.
Pisz w sprawie pytań.
P.S. Bender - chyba mam Déjà vu, znów napisałeś 1 posta - co się stało z pozostałymi?
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Bender w 13 Lis 2009, 22:35

Posty z naszej rozmowy zostały usunięte ;/ xD Myślalem że z poziomem będzie tragicznie ale narazie sobie radze.
lece na Agroprom i zobaczymy ;d
Image
Image
Awatar użytkownika
Bender
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 10 Lis 2009, 22:16
Ostatnio był: 26 Lis 2009, 10:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez molo9 w 15 Lis 2009, 00:46

:

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2900.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33444 files cached, 6127Kb memory used.
Init FileSystem 5.992885 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1969216 K], reserved[30960 K], committed[96912 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9242 K], process heap[788 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2590 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 8.16.11.9107
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1890 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=3
load time=68 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
error is common.h(194): warning X3083: Truncating 4-vector to size 1
common.h(392): error X3004: undeclared identifier 'FADE_DIST'

Can't compile shader dumb

Witam -kurcze niemogę wystartować tego moda, wgrałem wersję 1.004 fix do tej wersij terz wgrany ,wyrzuciłem plik lokalization i lipa ,nawet nieruszy odrazu robi się ciemny ekran imuszę robić reset,wrzuciłem całego loga może coś poradzićie,aha mam win7 i zadiabła niemogę zapisać w właściwościach skrótu do gry noprefetch bo mi system niepozwala może to jest przyczyna?

Długie logi taguj w spoiler. - Czaro16
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Bender w 15 Lis 2009, 13:07

Messiah napisał(a):Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.

Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)

Co tera ? :D

Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0

lokalizatjon.ltx usunąłem :P


To samo ;d
Image
Image
Awatar użytkownika
Bender
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 10 Lis 2009, 22:16
Ostatnio był: 26 Lis 2009, 10:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez molo9 w 15 Lis 2009, 16:34

Witam. No modzik wygląda ładnie, ale co parę minut (przy sejwach) wywala mnie do pulpitu - zapis robię w menu. Oto log błędu:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : _out_of_memory
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 359
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 4125 K


I jeszcze jedno. Nie wiecie może czemu po każdym zapisie gry mam jakiś czerwony napis (coś o transmutacjach i jakieś inne badziewie)? - nie znam angielskiego. Doszedłem do Wysypiska i tak lekko licząc to 15 razy mnie wysypało na pulpit.

EDIT:
I nowy bugtrap - w trakcie wczytywania nowej gry.

FATAL ERROR

[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 132
[error]Description : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )


Poprawiłem Twojego posta, gdyż nie dało się go czytać. - Czaro16
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 16 Lis 2009, 09:24

..co parę minut (przy sejwach) wywala mnie do pulpitu


Nie wiem ile masz ramu no i mod wymaga dość mocnego sprzętu, ale tu wychodzi też na to i wywala ci w logu, że masz za mało pamięci i pewnie chodzi głównie o pamięć wirtualną. Ten mod wymaga ustawienia pliku stronicowania na 4092 MB, spójrz na pierwszego posta w temacie : Set "4092" Virtual Memory!". Ja u siebie mam 4 GB ramu i jak nie miałem ustawionej pamięci wirtualnej też na 4 GB jak życzy sobie autor moda to też mi się sypało do windy.
Powinno pomóc, przy założeniu że resztę dobrze wgrałeś.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez TheFallen w 16 Lis 2009, 15:39

Witam :). Pisze z zapytaniem i prosba. Czy jest taka opcja, aby ktos ustawil spowrotem normalny poziom trudnosci?
Ja sie nie znam na przerabianiu plikow, wiec prosilbym o gotowe :(.
Z gory dzieki :).

P.S Sorki za bledy jak cos i za brak polskich liter :P
Pozdrawiam!
Image
TheFallen
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lis 2009, 15:35
Ostatnio był: 29 Kwi 2011, 12:27
Miejscowość: Gdynia/Чернобыль
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez molo9 w 16 Lis 2009, 16:46

dorian napisał(a):
..co parę minut (przy sejwach) wywala mnie do pulpitu


Nie wiem ile masz ramu no i mod wymaga dość mocnego sprzętu, ale tu wychodzi też na to i wywala ci w logu, że masz za mało pamięci i pewnie chodzi głównie o pamięć wirtualną. Ten mod wymaga ustawienia pliku stronicowania na 4092 MB, spójrz na pierwszego posta w temacie : Set "4092" Virtual Memory!". Ja u siebie mam 4 GB ramu i jak nie miałem ustawionej pamięci wirtualnej też na 4 GB jak życzy sobie autor moda to też mi się sypało do windy.
Powinno pomóc, przy założeniu że resztę dobrze wgrałeś.


Witam ,dorian a mógłbyś mi powiedzieć gdzie tą pamięć wirtualną się ustawia ,co do pamięci też mam 4GB,
procek AMD Athlon II X2 245 Procesor 2.90 GHz ,Karta GeForce GTS 250-512mb pamięci-powinno starczyć chyba co?
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Crisu w 16 Lis 2009, 16:49

"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Messiah w 16 Lis 2009, 16:51

Mi na 3x gorszym laptopie ze zintegrowaną graf. chodzi super, więc nie wiem co masz za cuda :D

(imo ramu mam 3 gb)
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 16 Lis 2009, 19:41

mógłbyś mi powiedzieć gdzie tą pamięć wirtualną się ustawia


W XP, Vista i Wndows 7 :
TAK :

Ustawiasz na sztywno po 4 GB rozmiar początkowy i maksymalny.

Przeczytaj też TO:
:+:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Normandia w 16 Lis 2009, 23:39

Mam w kompie 2 GB ramu i nie miałem przywitałem pulpitu, nie licząc tego co sam popsułem, więc nie wiem skąd u was nagle takie wymagania
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości