Q: Czy tworzycie LA na silniku CoP?
A: Nie.
Q: Czy użyjecie czegoś z CoP?
A: Może kila modeli, texkstur etc.
Q: Co z fabułą? Jest gotowa?
A: Not fully, and it's not yet in game.
Q: Co możesz o niej powiedźieć?
A: To sekret. Krótko - jest o pierwszej wyprawie Strieloka do centrum Zony.
Q: Czy nie możecie nic więcej powiedzieć o waszej fabule?
A: Nie. Nie powiemy nic przewydaniem moda.
Q: Potrzebujecie beta testerów?
A: Nie.
Q: Nie umiem tworzyć modów, ale chcę wam pomóc, co mogę zrobić?
A: Możecie nas wspomóc pieniędzmi. Każdy kto to zrobi będzie mógł wysłać nam opis postaci z imieniem, krótką historię i listę ekwipunku, a my zamieścimy ją w LA. Zostanie też wymieniony w creditsach. Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz do nas PW lub E-maila.
Q: Chciałbym zobaczyć swoje zadanie w LA, czy mógłbyś...?
A: Pewnie, możesz je sam stworzyć po wydaniu moda. Jeśli myślisz że masz bardzo dobry pomysł i MUSIMY o nim usłyszeć, napisz do nas PW.
Q: Czy dodacie jakieś sekrety?
A: Tak. Jeśli grałeś w Priboi Story, wiesz że lubimy sekrety.
Q: Co z fizyką?
A: Będzie "bardziej realistyczna" z ragdollem wyciętym z alph.
Q: Będziemy mogli zabijać ptaki?
A: Tak.
Q: Czy hud rąk będą taki jak w orginalnym SoC?
A: Jeszcze nie wiemy. Chcemy zrobić je bardziej podobne do poprzednich modeli. can make misstakes
Q: Czy zmienicie ogień?
A: Nie.
Q: Czy zmienicie całą mapę?
A: Tak, oczywiście. Ale nie mówmy o tym przed premierą.
Q: Czy zostawicie jakiś poziom z vanilli?
A: Nie.
Q: Czy dodacie możliwość spania? Jeśli tak to jako śpiwór w ekwipunku?
A: Będą śpiwory, as its really fast, convenient way, and more realistic than a button. Będą też miejsca w których można spać tak jak w CoP.
Q: Czy dodacie "Panoramic Mod by Argus"?
A: Nie sądzę. Ale jestem pewien, że któś go później doda.
Q: Czy dodacie możliwość rozmowy przez PDA jak w alphie 1935?
A: Nie wiem, ale zróbmy z tego niespodziankę.
Q: Dodacie nowe bronie?
A: Tak. Będą 3 nowe - P90, PKM i Mosin stworzone przez Gosuke, i 3 inne, pistolety.
Q: Będą wojny frakcji?
A: Nie.
Q: Dodacie jakieś nowe frakcje?
A: Mrocznych stalkerów, są wymagani do fabuły.
Q: Dodacie system ulepszeń taki jak W CS?
A: Jakiś podobny.
Q: Będą detektory do szukania artefaktów
A: Tak, ale będą tylko pomocą w strefach anomalii.
Q: Ile mod będzie "ważył"?
A: Około 5-6 GB.. Jeśli go spakujemy, będzie o wiele mniejszy, nie potrzebujemy wielu tekstur z SoC więc je usunęliśmy (Kilka miesięcy temu mod ważył 8-9GB)
Q: Podczas jakiej pory roku będzie rozgrywać się gra?
A: Jesienią.
Q: Jak będą wyglądały rośliny?
A: Tak jak na starych screenach. Green, but the dried levels will contain dried grass, and even if some map has some areas where trees are dead, then grass will be dry around them.
Q: If some new builds appear in the network what will you do?
A: Each build destroys us a little bit, but we spent too much time on the game to simply give up.
Q: Dodacie szczury?
A: Tak.
Q: Przywrócicie stare mutany?
A: Tak, ale tylko te, które zostały w plikach gry.
Q: Na jakim patchu mod będzie działał?
A: SoC WW 1.0004
Q: Będą patrole wojska?
A: Close to the edge of the Zone - yes.
Q: Will you make yellow karlito?
A: We tried, but it looked more lol than cool. Don't think so...
Q: What weapon TTX should be waiting for?
A: Ballistic will be close to the real one. But you shouldn't wait for hardcore, because 99% of players want to have fun. Seems it'll be advanced weapons from Priboi Story, but there will be several addons for LA surely after the release.
Q: Będą emisje? Jeśli tak, to jak będą wyglądały?
A: Będą losowe emisje. Będziecie musieli ukryć się przed nimi w specjalnych miejscach, które będą zanznaczone na mapie gdy emisja się zacznie. Nie będą dawały stu procentowej ochrony ale będzie wam łatwiej przetrwać. NPC też będą się chować jeśli znajdą kryjówkę. Jśli nie, będą biegać spanikowani albo zaatakują inną kryjówkę. Ptaki spadną na ziemię (tak jak w Priboy Story), anomalie oszaleją i będą atakować obazy... Pod ziemią też będą emisje nazwane przez nas "podziemne emisje". Nic więcej nie możemy powiedzieć.
Q: Który HUD będzie w finalnej wersji?
A: HUD jest zmieniany cały czas. Nie możemy powiedzieć, który wybierzemy. Ale będzie możliwość wybory naszego HUDa i bety.
Q: NPC będą omijać anomalie?
A: Użyjemy stref anomalii, które były starym pomysłem GSC. Przywrócili je w Czystym Niebie. Użyjemy bardzo podobnej metody. NPC będą próbowali je omijać, ale każdy popełnia błęd, więc jest bardzo możliwe że jakiś stalker wejdzie w anomalię i zginie.
Q: Will npc-s avoid hitting dynamic objects?
A: All dynamic spawned object is visible for AI, but why should they e.g. go around a wooden box? They will simply toss it away, like you would do. The dynamic objects are not heavy, so they wont block AI movement (except some doors ).
Q: Będą zmienione dll z Zenobian moda?
A: Nie.
Q: Dodacie wycięte animacje?
A: Tak, ale tylko te które będą pasowały do gameplaya i wyglądały dobrze.
Q: Zostawicie Sida?
A: Tak, oczywiście.
Q: Która paczka tekstur zostanie użyta w LA?
A: Użyjemy tylko innych tekstur do map, które ważą teraz ok 1GB. Użyjemy jeszcze tekstur broni i mutantów ze starych bet, ale to wszystko. Gracz będzie mógł użyć swojej ulubionej paczki tekstu. Nie chcemy nikogo zmuszać do używania naszej. (also with this step, we can spare a lot of unneded GB)
Q: Co z pogodą?
A: Użyjemy tekstur nieba ze starych buildów i nieużytych w SoC. Użytkownik będzie mógł wybrać pogodę podczas instalacji, lub w grze za pomocą komendy sv_setweather. Będzie kilka wersji. (2003,2004,SWO). Wersja z 2004 r. będzie używać statycznych tekstur. Wersja z 2004 będzie używać cylklu 24H. SWO będzie używać renderów DX9. To będzie specjalna wersja SWO stworzona dla LA.
Q: Których tekstur broni użyjecie?
A: Użyjemy tych ze starych buildów i naszych własnych.
Q: Co z rosyjską wersją LA?
A: Jeden z członków z naszego teamu jest z Ukrainy i zna rosyjski, ) Zrobi wersję rosyjską przed wydaniem moda.
Q: Co z grafiką?
A: Statyczne oświetlenie będzie rozszerzone, ale nie za bardzo. Dynamiczne nie będzie zmienione. Użyjemy pogody z SWO dla DX9. Dla DX8 użyjemy starych cyklów pogodowych.
Q: Użyjecie Dead City z Alphy 1935?
A: Nie. Użyjemy własną mapę tworzoną od kwietnia 2008 do września 2009. Wstawimy trochę easter eggów.
Q: Którą wersję wysypiska zobaczymy w LA?
A: We are using 1935 garbage objects as base, but we had to fix geometry bugs, and added more custom stuff, like vehicle junkyard, more vegetation and many others.
Q: Dodacie jakieś nowe mapy, których nigdy nie było w stalkerze?
A: Będzie jedna mapa niespodzianka, jeśli zdołamy ją zrobić.
Q: Radar map contains forested areas and the garbage hills too?
A: Both. Check our latest screens on Moddb site.
Q: Którą wersję Jantaru użyjecie?
A: Tą z alphy 1935 z wieloma zmianami. Poprawiona geomatria, dodana woda, nowe rośliny, dodane bunkry i wiele więcej.
Q: Co z Darkscape?
A: Jedna z naszych najlepszych map. Jest ogromna, może nawet za duża, ale silnik łatwo ją udźwignie. Właśnie ją wypełniamy. Zawiera wielką kopalnię, kilka wiosek, przystanek autobusowy, i bardzo długie dorgi.
Q: Power Plant jest dużą mapą, czy ją zmniejszyliście?
A: Jest jedną z największych lokacji z wieloma zmianami. Jesteśmy pewni, że gracze ją polubią.
Q: Będziemy mogli dolączać do frakcji?
A: Nie mogę nic o tym powiedzieć. Dalej pracujemy nad fabułą.
Q: Dodacie samochody?
A: Tak. Trzeba będzie kupić je u handlarzy. Zapomnij o losowo zrespawnowanych pojazdach w grze. Jest to raczej nierealistyczne. Jeśli byłby tam jakiś działający samochód bandyci by go zabrali.
Q: Dodacie paliwo do samochodów?
A: Tak. Dodaliśmy je bardzo dawno pracując nad priboy story.
Q: Dodacie bazy frakcji?
A: Jesteśmy w trakcie. Wielu stalkerów będzie spać w starych budynkach... dolina mroku Zawierać bazę monolitu i bandytów. Nie mogę więcej powiedzieć.
Q: Will you return weapon shaking, like in Clear Sky?
A: To niemożliwe bez edycji silnika. Ale kto wie...
Q: Co z dźwiękami?
A: Użyjemy wiele niewykorzystanych i wyciętych dźwięków. Będą tworzyć oldschoolową atmosferę w świecie stalkera.
Q: Co z menu głównym? Dodacie nowe?
A: Będzie takie jak w buildzie z 2005 roku ze zmianami, ale możesz zobaczyć je na naszym ostatnim wideo lub na moddb.com
Q: Zmienicie celownik w broniach na okrągły?
A: Tak. Ale jeśli ktoś nie będzie chciał go używać, zostawimy też standardowy.
dezodor napisał(a):We need voice actors!
who we need:
- has good voice (if you smoke and over 20 then possibly good or just have a good deep tone voice) for soldiers
- can record the voice in good quality without much noise (no laundry or train in the background :D)
- can simulate a bit rus accent (or if you are ukrainien or russian its more perfect)
- trustworthy (no info leak on forums about the storyline)
Shaockgun napisał(a):Mod... wyjdzie. Ale będzie wyglądał podobnie jak Soljanka lub Priboi. Po XX pathach, począwszy od tych poprawiających główne błędy i niedoróby do tych np. zmieniających jakąś tekturę trawy. Jednak wypuszczona wersja będzie betą, kontynuującą błędy innych modów, czy też Priboia - mutanty i NPCe nie będą wykrywały wstawionych przez Dez0wave nowych obiektów, będą spróbowały forsować je gapieniem się lub sprintem w miejscu.
Nowe obiekty nie będą nadal poddawane prawom oświetlenia, drabiny będą tylko na pokaz itp. Drzewa i jakieś pojazdy będą nadal odlatywały kilka metrów w tył po wbiegnięciu w nie lub eksplodowały po muśnięciu płotku lub dżewa.
Podobnie jak w PS napis "99 % new gameplay!" sprawdzi się... ale po jakimś czasie pomyślimy sobie "ej no, ja już tu byłem i szukałem podobnych dokumentów/ zabjałem podobnego mutka/NPCa".
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości