[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez EMusnork w 26 Paź 2009, 19:59

A ja mam taki problem bo pobrałem z file frontu i błąd mam ze zły format archiwom lub ze uszkodzone nie wiem czemu tak jest zna knoś innego linka?
EMusnork
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 12 Kwi 2009, 18:20
Ostatnio był: 17 Lut 2011, 00:03
Miejscowość: Targanice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 26 Paź 2009, 22:09

Witam.
Mam problem z celownikami. Są one w kształcie jajka. Wstawiłem te celowniki dla normalnego monitora i nic. W gamedata\textures\wpn są okrągłe a w grze nie. Mam zwykły monitor 4:3.
Co do tego pobierania z filefronta to tragedia. Udało mi się pobrać za piątym razem. Zobacz na poprzedniej stronie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wlodekbx w 27 Paź 2009, 14:27

Witam czy ktoś próbował grać OL Ultmate ze spolszczeniem do OL 2,2. Czy to jest możliwe? Albo może jest jakaś inna możliwość sposzczenia tej kompilacji modów (Ultimate). Pozdrawiam wszystkich stalkerów :D
wlodekbx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Paź 2009, 14:22
Ostatnio był: 27 Sty 2011, 00:58
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez tolek73 w 27 Paź 2009, 15:37

wlodekbx napisał(a):Witam czy ktoś próbował grać OL Ultmate ze spolszczeniem do OL 2,2. Czy to jest możliwe? Albo może jest jakaś inna możliwość sposzczenia tej kompilacji modów (Ultimate). Pozdrawiam wszystkich stalkerów :D


Witam , ja wrzuciłem spolszczenie z Dimas mod i wszystko chodzi bez wywalania do pulpitu
Awatar użytkownika
tolek73
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 19 Kwi 2009, 18:45
Ostatnio był: 02 Lip 2016, 18:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 27 Paź 2009, 15:46

czy ktoś próbował grać OL Ultmate ze spolszczeniem do OL 2,2. Czy to jest możliwe?


Jest to bardzo możliwe, a nawet wskazane i raczej słuszne. Masz wtedy prawie wszystko po polsku, a ja osobiście np. niektóre nowe, nieprzetłumaczone przez tyro itemy dodane przez moda, mniej lub bardziej udanie sam sobie tłumaczyłem, bo są w plikach moda tyle, że trzeba je znaleźć i przerobić na polski :

Image

I było git.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wlodekbx w 28 Paź 2009, 10:12

Witam
dziękuję za info w sprawie spolszczenia, wgrałem spolszczenie OL i sprawuje się dobrze (nie ma wszystkich opisów ale idzie wytrzymać) a jak zmienić celownik na bardziej widzialny np. + ?
wlodekbx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Paź 2009, 14:22
Ostatnio był: 27 Sty 2011, 00:58
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Normandia w 28 Paź 2009, 20:23

Dołączam się do pytania kolegi wyżej, mnie też denerwuje ta kropeczka, której w ogóle nie widać. Standardowo stalker ma piękny krzyżyk ale nie wiedzieć czemu w większości modów jest ta kropka...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 28 Paź 2009, 21:05

Witam.
Ja z celownikami poradziłem sobie w ten sposób, że wziąłem plik crosshair z Priboja ( krzyżyk z czerwoną kropką ) na pulpit. Zmieniając nazwę tego pliku, podmieniłem wszystkie pliki z nazwą crosshair w gamedata\textures\wpn i Arsenal Mod. Większość celowników była jak ten z Priboja, ale nie wszystkie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wlodekbx w 28 Paź 2009, 21:17

Smoku61 napisz czytelnie jaki plik wziąłeś z Priboya (jego nazwa i skąd) i jaką nazwę nadałeś temu plikowi bo nie kumam :wink:
wlodekbx
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Paź 2009, 14:22
Ostatnio był: 27 Sty 2011, 00:58
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 28 Paź 2009, 22:54

Celownik bierzemy z dowolnego moda do Stalkera Cień Czarnobyla. Ja wziąłem z Priboja bo mi się podobał. Z folderu gamedata\textures\wpn, kopiujemy na pulpit plik o nazwie wpn_crosshair. Będzie to nasz celownik. Wchodzimy teraz do Stalkera- Ultimate- gamedata\textures\wpn . Jest tam 12 plików o początkowej nazwie wpn_crosshair. Wpn_crosshair_bino nie zmieniamy ( lornetka ). Wszystkie te pliki podmieniamy na ten z pulpitu. Robimy to w ten sposób, że zmieniamy po kolei nazwę pliku na pulpicie na te z Ultimate i podmieniamy (kopiuj i wklej). Po zakończeniu powinniśmy mieć wszystkie pliki o początkowej nazwie wpn_crosshair takie same.

Tą samą operacje robimy z plikami scope znajdującymi się w gamedata\textures\Arsenal_Mod\Crosshairs.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez SynchroCyklotron w 28 Paź 2009, 22:55

Witam!
Modzik jest świetny. Bardzo dobrze się gra i jest moim zdaniem duży realizm, chociaż dość szybko można uzbierać dużo kasy. Grafika wymiata!
Mam pewien problem z uruchomieniem gry. Otóż, pierwsze moje odpalenie moda, wszystko działa. Detale na maxa, oświetlenie też (max dynamiczne). Włączam i wszystko śmiga. Odpalam następnego dnia a tu wyskakuje mi error na samym początku (przed menu):
" Your video card doesn't meet game requirements. Pixel shaders v1.1 or higher required"
Dość mocno mnie to zaskoczyło tym bardziej, że mam GF9600GT a te shadersy to ma wyższe od 1.0.
Poczytałem różne posty na ten temat i wyczytałem, że można skasować plik "users.ltx".
Oczywiście tak zrobiłem i faktycznie pomogło. Ale w czym problem, otóż aby zagrać to za każdym razem muszę kasować ten plik, bo jak wyjdę z gry i odpalę to wyskakuje error. A jest to o tyle uciążliwe, że trzeba od nowa ustawiać opcje.
Czy ktoś z was miał już taki problem?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
SynchroCyklotron
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 24 Paź 2009, 18:38
Ostatnio był: 02 Cze 2014, 20:54
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wiewiur551 w 29 Paź 2009, 00:08

Mi na przyklad mod bardzo odpowiada swietnie sie gra tylko troche za duze wymagania (lekko zwiesza jak sie wrzuci f1 w horde zombie) ale najwieksza porazka jest ilosc bugów (przebija tym nawet CS) conajmniej raz na 2-3 mapy mam bugtrapa z crashem na czele albo winda co jest bardzo uciazliwe, jezeli tworca wyposci patha to bedzie grywalnosc 9/10 a jak dla mnie jest 2/10
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości