[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: STALKER Complete 2009

Postprzez zebredee11 w 22 Cze 2009, 19:51

Witam. Nie ma sensu wystawiać całego moda. Mod AK 47 Ultra Definition kopiujesz do folderu gamedata . Natomiast z moda Reapers Warsaw Pact Weapon Reskin wybierasz tylko te tekstury broni, kture chcesz zmienić. Nie wstawiaj go całego, bo pozmienia ikony ekwipunku.
AK 47 Ultra Definition- http://www.fpsbanana.com/skins/61667
Reapers Warsaw Pact Weapon Reskin- http://stalker.filefront.com/file/Reape ... n_PR;98423
Patch do Reapers Warsaw Pact Weapon Reskin- http://stalker.filefront.com/file/Minip ... n_PR;98496
Patch podaję tylko dlatego, że być może będziesz chciał użyć tego moda w innych modach.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: STALKER Complete 2009

Postprzez Orris w 23 Cze 2009, 10:18

Mam do was pytanie: czy tylko ja mam problem z wejściem do Elektrowni czarnobylskiej? Gdy wychodzę z boiska, automatycznie zaczyna się wczytywać mapa elektrowni, lecz przy teksturach wyskakuje mi bugtrap. Ktoś potrafi pomóc?
Orris
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 12 Cze 2009, 14:51
Ostatnio był: 31 Maj 2014, 21:43
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: STALKER Complete 2009

Postprzez portals w 23 Cze 2009, 10:56

Zacytuje tylko to:
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści loga błędu (Dokumenty udostępnione/STALKER-SHOC/logs) od linijki FATAL ERROR.

Zrób tak a ci na pewno pomożemy
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: STALKER Complete 2009

Postprzez Orris w 23 Cze 2009, 11:04

Treść błędu jest ta sama co, na poprzedniej stronie w moim poście:
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01137CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Sorki za pominięcie regulaminu :wink:

EDIT:
Po chwili zrozumiałem. Cytuję z pliku xray_krzysiek (bo tak podałem w instalacji)

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'veh\veh_bmp'

Pisze ze brakuje tekstury odpowiedzialnej za ktorys z pojazdow lub za bumpmape pojazdu w katalogu "gamedata/textures/veh"...
Sprobuj dodac ten plik:

Kod: Zaznacz wszystko
http://odsiebie.com/pokaz/3726571---f552.html

- caleb59


OK, dzięki! Wszystko teraz działa. Wreszcie można dokończyć grę ;)
Orris
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 12 Cze 2009, 14:51
Ostatnio był: 31 Maj 2014, 21:43
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Adi007 w 03 Paź 2009, 11:20

Nowy patch do S.T.A.L.K.E.R. Complete 2009:
Kod: Zaznacz wszystko
Version 1.4:
- Smart Mod Manager compatibility
- one consolidated archive
- multiple bug fixes from user feedback
- natural dawn (less purple)
- new water shaders
- flipped G36 scope
- optimized night sky textures
- includes incremental patch by Steel
- fixed Screw repair dialog

You have to completely uninstall version 1.32 prior installing 1.4. 

Screeny:
:

Image
Image


Pobierz!
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez djcycu w 03 Paź 2009, 14:11

Bo gra zawsze tworzy save w innym poziomie i wczytuje go. Dlatego wlasnie znajdujesz sie na innym poziomie. To z elektrownia to normalne bo gra w tym etapie juz nie pyta czy przejsc dalej. No a co do twojego bledu to daj loga chociaz ja podejrzewam ze tam w elektrowni cos skopali. Za kazdym razem masz taki blad czy tylko raz tak ci zrobilo?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: STALKER Complete 2009

Postprzez YAca w 14 Paź 2009, 18:48

Dobry, chciałbym pograć w stalkera z modem "complete", ale w wersji polskiej... xKoweKx pisał mniej więcej tak:
xKoweKx napisał(a):Trzeba pozmieniać nazwy niektórych plików, aby chodziło z polską wersją. U mnie chodzi bez zarzutu, poza tym, że większość rzeczy jest po angielsku (...), ale to raczej nie problem ;)

Czy ktoś może mnie nakierować na te pliki albo wskazać strone z instrukcją dla retardów :P ?? Będę rad :D POzdro
YAca
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 14 Paź 2009, 18:36
Ostatnio był: 12 Gru 2009, 21:53
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 14 Paź 2009, 22:30

Polskiej wersji mieć nie będziesz, co najwyżej możesz spróbować wgrać spolszczenie do OL 2.2.

A co do instalacji:
viewtopic.php?f=49&t=1511&start=0#p23661
Zrób tak samo, jak w linku powyżej.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez YAca w 15 Paź 2009, 13:37

dzięki wielkie szefie, chodzi b. ładnie
YAca
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 14 Paź 2009, 18:36
Ostatnio był: 12 Gru 2009, 21:53
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Sipso w 19 Paź 2009, 18:34

Mam pytanie.

W readme moda pisze że dodaje on mokre powierzchnie podczas deszczu (wersja najnowsza bodajże 1.4). Wychodzę od Sida, z nieba leje niczym Tsunami a mokrych powierzchni ni ma...

Karta graficzna obsługuje SM 4.0 (GeForce 8800GT), DX10 oczywiście najnowszy, stery także. O co chodzi? Promieni słońca też nie ma a chyba (CHYBA) powinny być

EDIT: Sorka! Mokre tekstury są! Za szybko przybiegłem z płaczem. Nawet się nie przyjrzałem. Spodziewałem się czegoś ala Call of Prypiat.
Ale promieni słońca i SSAO ni ma.
Awatar użytkownika
Sipso
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 14:59
Ostatnio był: 02 Kwi 2010, 21:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 19 Paź 2009, 20:43

Sipso napisał(a):Ale promieni słońca i SSAO ni ma.

No więc... Po pierwsze to masz ReadMe moda - tam jest wszystko napisane. ;) Po drugie, masz szczęście, to ci powiem, co zrobić bez czytania. :P

Otwierasz plik SkyGRAPHICS_options.cfg z:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\shaders\r2\


za pomocą Notatnika najlepiej.

Masz tam takie linijiki:
Kod: Zaznacz wszystko
//#define IMPROVED_MBLUR       // Enable/Disable Motion Blur
#define DEPTH_OF_FIELD       // Enable/Disable Depth Of Field
#define PARALLAX_OCCLUSION   // Enable/Disable Parallax Occlusion Mapping
#define SSAO         // Enable/Disable Screen Space Ambient Occlusion


#define - to znaczy, że opcja jest włączona
//#define- to znaczy, że opcja jest wyłączona.

Osobiście Motion Blur z Sky4CE wyłączam, gdyż wolę ten z komendy -mblur (działa również bez modów).
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Sipso w 20 Paź 2009, 12:54

Cóż otworzyłem. Te linijki domyślnie miałem "włączone". Ale z doświadczenia wiem że SSAO to efekt cienia który tworzy się podczas kolizji obiektów (mniej więcej). A tego nie ma. Przynajmniej na razie nie widziałem.

A co do promieni słońca: to chodzi tu o efekt DX10 ala Crysis, czy takie zwykłe coś ala Gothic 2?


EDIT: Ok, widzę SSAO xD Od początku gry go widziałem ale sądziłem że to jakiś błąd. Teraz zobaczyłem drabinę i jej cień. Ciekawie to zrobili.

EDIT2: Mam jeszcze jedno pytanie: Depth of Field. Działa i ładnie wygląda, ale nie da się włączyć takiego rozmycia jak w CS podczas celowania?
Awatar użytkownika
Sipso
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 14:59
Ostatnio był: 02 Kwi 2010, 21:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości