Co powinno byc, a czego nie ma?

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez MurrayTheSkull w 23 Maj 2006, 21:40

Jedzenie moglo by byc tak "na klik" i juz ale mogli by to zorganizowac (choc to niemozliwe jak dla mnie...) tak jak w Divine Divinity gdzie jedzenie bylo wlasnie "na klik" ale mialo wplyw na wspólczynniki bohatera... I tak przed walka dobrze bylo sobie pojesc marchewek i czegos...juz nie pamietam czego :P ...ale ze ma nie byc wspólczynników to mozna by to rozwiazac tak: bohater kupuje jedzenie na 3 dni...chociaz watpie czy bedzie potrzeba kupowania na 3 dni...tak wiec bohater kupuje jedzenie i je sobie je kiedy potrzebuje, a jak mu sie skonczy i nie ma co jesc to obnizaja mu sie wspólczynniki...hmm nie ma wspólczynników :p...tak wiec obniza mu sie ogólna sprawnosc fizyczna itp...az padnie z glodu :( (TERAZ CZAS NA DOWCIP)=>...ewentualnie moze polowac na mutanty które sobie przyzadza na grillu, który wlasnorecznie poskladal ze zlomu. Mutanty maja róznorakie smaki na które wplyw ma bohater za pomoca przypraw które moze przyrzadzac z roslin...eee... fajnie by bylo tez móc zalozyc bar szybkiej obslugi dla innych stalkerów :D .... Hmmm a co do spania to moglo by byc ...mozna by odnowic energie...poczekac do rana...lub do wieczora aby zrobic cicha akcje jak ktos lubi (a chyba kazdy lubi ciche akcje :D ) ...no albo zeby efektownie zakonczyc gre gdy ze snu wyrwa gracza glodne bestie...albo zeby sie dac okrasc innym stalkerom...albo..dobra starczy...
Graj w FALLOUTA:)...
Awatar użytkownika
MurrayTheSkull
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Maj 2006, 15:21
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: okolice Wieliczki
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 23 Maj 2006, 22:08

Jedzenie zawsze mialo byc kliknieciem na zarciu (niektórzy wyobrazali sobie, ze bedzie to w formie animacji). I jedzenie i spanie sa dla mnie bardzo istotne, bo stalker ZYJE w Strefie, a nie tylko w niej JEST. Ale nie stawialbym jeszcze na tych elementach kreski (sporo ma sie wyjasnic po raporcie GSC z E3, a jak wiesci donosza, duza czesc wypowiedzi Deana Sharpea to bzdura).

Jesli element odzywiania sie bedzie, to brak jedzenia moze doprowadzic do stracenia przytomnosci... i smierci.

BTW: Shock2 rocks. :)
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez limak122 w 23 Maj 2006, 22:17

Z tego co wiem to bedzie mozna jesc ptaki. To czemu nie mutanty? hehe

A tak na serio to nie dziwie sie, ze wyeliminowali pojazdy z gry, bo gra bylaby zbyt prosta. To znaczy po co isc 4 kilometry przez las ? Jak znalazlem pojazd opancerzony, który zostawil stalker juz dlugo przesiadujacy w strefie, ale zostal zabity przez mutanta (nie wazne jak, ale mysle, ze zabraklo mu amunicji wiec...) A to wszystko wydarzylo sie na samym poczatku rozgrywki. Niby nieprawdopodobne, ale jednak. Wracajac do przejscia przez las, moge sobie przeciez wejsc do tego pojazdu i przejechac sobie na luziku trasa numer 4 do wiaduktu skrecic w lewo na lake i jestem. Moze to bylo przyczyna wyeliminowania pojazdów?
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez ThaiWarrior w 23 Maj 2006, 22:26

jak to wyeliminowali pojazdy??!!??!!??!??!! :shock: :shock: :shock: :shock: . Mogoa wyeliminowac pojazdy ale to nie jest pewne. Gdzie sie dowiedziales ,ze to jest juz postanowione?????
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez MurrayTheSkull w 23 Maj 2006, 22:39

NO nie!!!...jak wyeliminuja pojazdy to im poobcinam rece!! :shock:
Jak sie boja o zbytnie ulatwienie to niech oddadza paliwo...i niech wprowadza uszkodzenia i komplikacje...np: zeby uruchomic pojazd trzeba by np czesci,paliwa, tak jak w Falloucie...gdyby byly wspólczynniki to nie kazdy by mógl naprawic...do tego latwo przeciez taki pojazd uszkodzic (pomijam transportery opancerzone :P ) ...wjedziesz na kamien wiekszy i lada do naprawy :P ...a raczej do wyrzucenia... pomijajac te pulapki grawitacyjne i inne anomalie... nie no jak usuna to zrobimy petycje zeby sie powiesili za nogi i bedziemy ich polewac zimna woda albo cos or something..ech ech ech
Graj w FALLOUTA:)...
Awatar użytkownika
MurrayTheSkull
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Maj 2006, 15:21
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: okolice Wieliczki
Kozaki: 0

Postprzez limak122 w 23 Maj 2006, 23:32

Przepraszam za zamieszanie :D gdyby wyeliminowali pojazdy :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez MurrayTheSkull w 24 Maj 2006, 00:33

A ja przez twoja pomylke musialem zazyc dodatkowa dawke lekarstwa i teraz juz nie jestem glodny :/ ....a chcialem sobie zjec jakiegos kota... Wlasnie badalem fizyke bety i zauwazylem, ze jest cos czego nie bylo w havoc'ach ani w innych systemach fizyki w grach takich jak np: Far Cry...czyli tarcie..haha pamietam jak goscie których ubilem zjezdzali po górskich zboczach jak na zjezdzalni...brakowalo tylko usmiechu na ich twarzach :P ... W Stalkerze widac, ze fizyka jest niczego sobie (pomijam wady takie jak drgawki zwlok i dziwne upadki na proste nogi :P )...gdy tornadko mnie wyrzycilo przez pól planszy to ja zamiast sie slizgac po trawie bokiem turlalem sie jak nalezy co mnie zdziwilo...hmmm zawsze zastanawialem sie kiedy to wreszcie zrobia...ktos zrobil jak widac... napewno jeszcze model fizyki dopracuja...
A i jeszcze mogli by dac cos takiego jak w Devastation :twisted: ...gdy trafilem goscia na dachu ze snajperki w ramie zobaczylem jak cos spada... popatrzylem pod nogi, a tam... (ble.. ale to brutalne :P )... no i to by bylo ciekawe...cos ala Soldier of Fortune...
Graj w FALLOUTA:)...
Awatar użytkownika
MurrayTheSkull
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Maj 2006, 15:21
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: okolice Wieliczki
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 24 Maj 2006, 08:59

limak122
Motyw z opancerzonym pojazdem nie mialby miejsca, nawet jesli pojazdy zostaly. NPC nie obsluguja pojazdów :) (z wyjatkiem helikopterów, ale te jak mniemam posiadaja wlasne AI, tzn. sa traktowane jako zwykly przeciwnik, a nie jako pilot + strzelec w maszynie).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez MurrayTheSkull w 24 Maj 2006, 13:19

hehe ,widze, ze okragla liczba postów, Tuchdown :P ...Jak dla mnie to pojazdy powinny byc obslugiwane przez wszystkich stalkerów, a nie tylko przez naszego który jest podobno szary i zwykly...w Far Cry pojazdy byly obslugiwane przez wszystkich...bylo zabawnie... :D
Graj w FALLOUTA:)...
Awatar użytkownika
MurrayTheSkull
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Maj 2006, 15:21
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: okolice Wieliczki
Kozaki: 0

Postprzez limak122 w 24 Maj 2006, 13:32

Od czego mamy twórców modów. Pewnie dodadza mozliwosc kierowania pojazdami (jesli GSC tego nie wykasuje ,tylko zablokuje), a moze nawet helikopterem :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez MurrayTheSkull w 24 Maj 2006, 13:55

Znajac twórców gier to byc moze tak, ze pojazdy wywala niektóre ale bedzie je mozna jedna komenda z konsoli ustawic przed graczem na przetestowanie :P ... A np taki modzik ustawi tu i tam pojazdy czym ucieszy graczy...tylko autorzy mogliby nie wywalac tylko zastasnowic sie na rozwiazniem, np: patrzac na Far Cry gdzie albo nie wjedziesz gdzies albo nie wyjedziesz skads ...ale sobie pojezdzisz, a to sie liczy... no a do tego budowa Far Cry sprawia, ze nijak nie opuscisz wyspy :P pojazdem kolowym... ( inna sprawa , ze motorówka bije o "horyzont" :P ..no ale to nie jest Stalker wiec ok :D )

Wiec w Stalkerze mysle ,ze moglyby byc pojazdy naziemne kazdego rodzaju (haha ja chce rower :D ) tylko np: takie bardziej opancerzone mogliby ustawic na jakims terenie ogrodzonym woda...np wlasnie wyspa. Zawsze to lepiej niz tylko popatrzec na wraki, a gry to nie zniszczy i nie ulatwi.
Graj w FALLOUTA:)...
Awatar użytkownika
MurrayTheSkull
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Maj 2006, 15:21
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: okolice Wieliczki
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 24 Maj 2006, 14:31

Ja powiem tylko tyle: chce zeby gra byla dobra, a nie gra + mody.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości