[PYTANIE]- upuść nóż

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE]- upuść nóż

Postprzez Stalciok* w 20 Wrz 2009, 22:22

Które pliki trzeba przeedytować, aby nóż dało się wyrzucać jak pistolet czy karabin, wciskając domyślnie przycisk "g" ?????


Jaką nazwę ma nóż w pliku tak_manager, jeżeli chcemy go otrzymywać za zlecenie ???
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]- upuść nóż

Postprzez Freeman w 03 Paź 2009, 15:25

Żeby upuścić nóż tak jak broń wystarczy niewielka modyfikacja pliku w_knife.ltx (lokalizacja - gamedata\config\weapons).
Poniżej przykład jak to wygląda (znajdź odpowiedni wiersz i zmień):

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_knife]:identity_immunities
GroupControlSection         = spawn_group
discovery_dependency       =
$spawn                    = "weapons\knife"
$npc                      = off
$prefetch                 = 8
scheduled                 = off
cform                  = skeleton
description               = enc_weapons1_wpn-knife

ef_weapon_type            = 1

class                  = WP_KNIFE

visual                  = weapons\knife\wpn_knife.ogf
inv_name               = st_knife

inv_name_short            = st_knife
inv_weight               = 0
inv_grid_width            = 2
inv_grid_height            = 1
inv_grid_x               = 18
inv_grid_y               = 8

kill_msg_x               = 197
kill_msg_y               = 177
kill_msg_width            = 53
kill_msg_height            = 16

show_ammo               = false

slot                  = 1 --------------> zmieniamy z 0 na 1
animation_slot            = 5
single_handed            = 1

hud                     = wpn_knife_hud
   
cost                  = 70

hand_dependence              = 1

cam_relax_speed             = 5.0
cam_dispersion              = 0.9
cam_max_angle              = 7
cam_max_angle_horz         = 5.0
cam_step_angle_horz         = 0.5


fire_dispersion             = 0.5
fire_dispersion_add         = 5.3
fire_dispersion_relax       = 0.6
fire_dispersion_base       = 0.5
disp_vel_factor              = 0.9
disp_crouch_factor           = 0.75
disp_jump_factor           = 7
fire_dispersion_condition_factor = 0.0
misfire_probability       = 0.0
condition_shot_dec          = 0.0

direction                   = 0, 0, 1
shell_point                  = 0.0, 0.0, 0.0
fire_point                  = 0.0, 0.1, 0.4

flame_particles             =

rpm_empty_click            = 200

; ttc   
hit_power                   = 1.80, 2.00, 2.20, 2.40
hit_impulse                  = 120
hit_type                = wound

hit_power_2                   = 1.80, 2.00, 2.20, 2.40
hit_impulse_2               = 120
hit_type_2                = wound_2

fire_distance               = 1.4;1.8
bullet_speed             = 1000;500         ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                         = 1000;600
; end ttc

normal                      = 0, 1, 0
position                    = -0.021, -0.078, 0.0
orientation                 = 0,90,0
startup_ammo                = 1000
wm_size                     = 0.10

light_disabled            = true

ph_mass                     = 4

ammo_limit                  = 180
ammo_current              = 90
ammo_elapsed              = 0
   
ammo_mag_size              = 0
ammo_class                = ammo_9x39_pab9
   
min_radius                  = 50
max_radius                  = 50

scope_status            = 0
silencer_status            = 0
grenade_launcher_status      = 0
zoom_enabled            = false

snd_shoot               = weapons\knife_1

weapon_remove_time         = 5000   ;âđĺě˙ óíč÷ňîćĺíč˙ îđóćč˙ (ń ó÷ĺňîě TimeFactor) äë˙ ěóëüňčďëĺĺđŕ

[wpn_knife_hud]
shell_point               = 0.0, 0.0, 0.0
fire_point                = 0.05, 0.0, 0.1
fire_bone                 = wpn_knife_0

orientation               = 0,0,0
position                  = 0,0,0
visual                    = weapons\knife\wpn_knife_hud.ogf

anim_idle               = idle
anim_draw               = draw
anim_hide               = hide
anim_shoot1_start         = shoot1_start
anim_shoot2_start         = shoot2_start
anim_shoot1_end            = shoot1_end
anim_shoot2_end            = shoot2_end
anim_idle_sprint         = idle_sprint



Decyduje wpis slot -----> zmieniony z 0 na 1, to pozwoli na umieszczenie noża w 1 slocie i możliwość wyrzucenia go.
Co do twojego drugiego pytania to wpn_knife, dodając to do handlu musisz pamiętać żeby w pliku z powyższego przykładu ustawić cenę - cost odpowiada wartość przedmiotu.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości