Wyłącza się przy ładowaniu.

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Wyłącza się przy ładowaniu.

Postprzez Serpine w 25 Wrz 2009, 20:06

Siemka, mam problem mam oryginałke Stalker Shadow Of Chernobyl, chodzi wszystko pięknie ale: zainastlowalem spolszczenie z lektorem <<--wszystko pięknie polskie znaki itd. itp. ALE po pewnym czasie gry jak ładuję save'a to pod koniec już jak by się miała włączyć gra, stalker wyskakuje do pulpitu... jak klikne nowa gra to jest filmik i pięknie działa lecz wczytywanie savó'w.... prosze o pomoc :) :+:
Serpine
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 25 Wrz 2009, 20:01
Ostatnio był: 23 Lut 2011, 16:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Wyłącza się przy ładowaniu.

Postprzez Method w 25 Wrz 2009, 20:11

Ehh, następny kolega nie widzi co jest napisane takim KOLOREM na górze tematu ?
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: Wyłącza się przy ładowaniu.

Postprzez Serpine w 25 Wrz 2009, 21:12

Nie mam czegoś takiego jak FATAL ERROR pozatym tam sa 2 pliki jeden pusty drugi zapisany informacjami z tego okna w stalkerze co jak sie wylacza sie pojawia... ale nie ma fatal error! Mowie to tylko przy wczytywaniu sav;ow od nowa idzie ale ja zapisze i wgram to wywala... do pulpitu znaczy w tym pliku niema czegos takiego jak FATAL ERROR...

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S2, 1607.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30312 files cached, 4864Kb memory used.
Init FileSystem 1.566152 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2026484 K], reserved[15064 K], committed[55540 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6730 K], process heap[1143 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp
[z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[z:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:392]: NVIDIA GeForce 7600 GS
* GPU driver: 6.14.11.9062
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 360 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=68 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1774
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 12
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input: 1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1



Oto cały log...

Nie wal post pod postem. - F360

Dodaj patcha 1.0004 i zacznij gre od nowa... - caleb59
Serpine
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 25 Wrz 2009, 20:01
Ostatnio był: 23 Lut 2011, 16:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 28 gości