- zone_mosquitobald.ltx (Trampolina)
- zone_mincer.ltx (Karuzela)
- zone_gravi.ltx (Wir)
- zone_zharka_static.ltx (Spalacz)
- zone_witchesgalantine.ltx (Elektro)
;----------- Anomaly settings -----------------------
min_start_power = 3.50 -----> (min.początkowe obrażenia) tą wartość zmieniamy
max_start_power = 5.00 -----> (max.końcowe obrażenia) tą wartość zmieniamy
hit_type = strike -----> rodzaj oddziaływania
idle_particles = anomaly2\bold_idle
idle_particles = anomaly2\artefact\artefact_zharka
artefact_spawn_probability = 0.09 zmień na 0.9 czyli prawdopodobieństwo zespawnowania artefaktu
min_artefact_count = 0 zmień na np. 4
max_artefact_count = 1 zmień na np. 6
artefacts = af_medusa,0.8, af_cristall_flower, 0.2,af_night_star, 0.9
[263]
; cse_abstract properties
section_name = zone_zharka_static_average
name = rostok_zone_zharka_static_average
position = -78.4358367919922,-1.29666185379028,126.609664916992
direction = 0,0,0
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 163
distance = 9.09999942779541
level_vertex_id = 30137
object_flags = 0xffffff3e
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1.98886871337891
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3
; cse_alife_custom_zone properties
max_power = 0.899999976158142
; cse_alife_anomalous_zone properties
offline_interactive_radius = 30
artefact_spawn_count = 32
artefact_position_offset = 0x48e3
; se_zone_anom properties
Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość