Przesunąć blowout jest bardzo prosto, niestety problem jest z użyciem tego moda... Dlaczego? Ponieważ informacja o tym czasie znajduje się w spawnie - ergo jego użycie wymaga... rozpoczęcia nowej gry
Nie pomaga nawet wgranie sejwa z Prypeci i wejście stąd do NPP.
Po rozebraniu spawna przy pomocy
acdc.pl, w pliku
alife_l12_stancia.ltx szukamy obiektu o ID równym
[7256]. Jest to
space_restrictor, którego przekroczenie wyzwala rozpoczęcie odliczania. W sekcji
sr_timer1 logiki restryktora znajdujemy wartość
start_value. Domyślnie wynosi ona 360000, czyli 6 minut. Wystarczy dopisać jedno zero i mamy całą godzinę
Uwaga! Nie ruszać wartości poniżej!
- Kod: Zaznacz wszystko
[sr_timer1]
type = dec
start_value = 3600000
argb = 255,255,255,255
on_value = 0 | %+aes_activate_zone% | 180000 | %+aes_timer_180000% | 120000 | %+aes_timer_120000% | 60000 | %aes_timer_60000% | 20000 | %+aes_timer_20000 +aes_activate_zone% | 5000 | %+aes_timer_5000%
string = st_time_till_surge
BTW... Z tej strony elektrowni aż tak dużo do zwiedzania to nie ma... ciekawe rzeczy są z drugiej strony elektrowni
Jak ktoś chce, daję all.spawn, który ma ustawiony timer na godzinę i od razu gra zaczyna się w elektrowni. Oczywiście, w ten sposób nie da się rozegrać fabuły, ale pozwiedzać można
Plik do pobrania (1.18 MB)