[PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Freeman w 14 Sie 2009, 18:42

Wie ktoś może czy da się przesunąć czas po którym następuje zwarcie w płd. części elektrowni?
Chciałbym obczaić tamte tereny (których nota bene nie ma w Czystym Niebie) ale czas 5 min wystarcza tylko na krótką akcję i sprint przed blowout'em, podkreślam tylko zmiana czasu na np. 3 h po których zwarcie by nastąpiło.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez portals w 14 Sie 2009, 20:12

Może to nie profesjonalne ale proste i skuteczne włącz sobie trainera
Link na odsiebie http://odsiebie.com/pokaz/4815872---e8ee.html
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Freeman w 14 Sie 2009, 22:57

Nie gram z trainerami, nie uznaję czegoś takiego, wolałbym przerobić odpowiednie pliki, tylko żebym wiedział jakie.
Nie chodzi mi o ułatwianie rozgrywki a jak już wspominałem o możliwość odkrycia tamtego obszaru wokół elektrowni przy zachowaniu podstawowych ustawień i poziomu trudności (zmieniłbym tylko to odliczanie do blowout'a) i nic poza tym.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Darth ReX w 14 Sie 2009, 23:37

Jak chcesz, to np. taki oblivion lost jest pozbawiony blowoutu, ale musisz przejść caluteńką grę. Powiem tylko, że na terenie elektrowni nie ma w zasadzie nic ciekawego, możesz podejść pod "generatory", poza tym jakieś stanowisko wojska (gdzie nic konkretnego nie ma), ogólnie duże połacie pustego i nudnego terenu.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:15
Kozaki: 224

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Freeman w 15 Sie 2009, 14:07

Dzięki za sugestie ale nie chcę dużego moda jakim jest Oblivion Lost. Staram się samemu powoli ulepszać tą grę, dodaje różne pierdółki które czynią grę ciekawszą. Jeszcze raz zapytam : jaki plik mam pozmieniać żeby przesunąć ten blowout, wie ktoś :?:
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Dziarsky w 27 Lip 2010, 22:34

To jest bardzo dobre pytanie :).
Teren przed elektrownią przelatujemy z wywalonym jęzorem bo nas ściga ten zegar. Gdyby wyłączyć/opóźnić blowout było by to naprawdę fajną alternatywą.
Jeśli ktoś natrafi na opis takiej modyfikacji to będziemy wdzięczni :).
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez utak3r w 28 Lip 2010, 17:06

Przesunąć blowout jest bardzo prosto, niestety problem jest z użyciem tego moda... Dlaczego? Ponieważ informacja o tym czasie znajduje się w spawnie - ergo jego użycie wymaga... rozpoczęcia nowej gry :| Nie pomaga nawet wgranie sejwa z Prypeci i wejście stąd do NPP.

Po rozebraniu spawna przy pomocy acdc.pl, w pliku alife_l12_stancia.ltx szukamy obiektu o ID równym [7256]. Jest to space_restrictor, którego przekroczenie wyzwala rozpoczęcie odliczania. W sekcji sr_timer1 logiki restryktora znajdujemy wartość start_value. Domyślnie wynosi ona 360000, czyli 6 minut. Wystarczy dopisać jedno zero i mamy całą godzinę :) Uwaga! Nie ruszać wartości poniżej!

Kod: Zaznacz wszystko
[sr_timer1]
type = dec
start_value = 3600000
argb = 255,255,255,255
on_value = 0 | %+aes_activate_zone% | 180000 | %+aes_timer_180000% | 120000 | %+aes_timer_120000% | 60000 | %aes_timer_60000% | 20000 | %+aes_timer_20000 +aes_activate_zone% | 5000 | %+aes_timer_5000%
string = st_time_till_surge



BTW... Z tej strony elektrowni aż tak dużo do zwiedzania to nie ma... ciekawe rzeczy są z drugiej strony elektrowni :)


Jak ktoś chce, daję all.spawn, który ma ustawiony timer na godzinę i od razu gra zaczyna się w elektrowni. Oczywiście, w ten sposób nie da się rozegrać fabuły, ale pozwiedzać można ;)
Plik do pobrania (1.18 MB)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez Dziarsky w 28 Lip 2010, 17:23

A... czyli dajemy nową grę i jesteśmy od razu w Elektrowni?
A jak na to nasz ekwipunek? :)
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [PYTANIE] Przesunięcie czasu blowout'u w elektrowni

Postprzez utak3r w 28 Lip 2010, 17:44

Coś tam wrzuciłem ;) coby nie zginąć. Poradzisz sobie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości