[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Bugtrap.

Postprzez Alucard w 06 Sie 2009, 19:06

Siema, mam problem z bug trapami.Mam je zaraz na początku gry, gdy próbuję wziąć misję od Żwawego i od wilka.Mam wersję 1.0004 i Oblivion Lost'a 2.2

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez barthd w 06 Sie 2009, 19:58

@caleb59 - Jesteś pewien, że to wina Windows 7? Znasz inne przypadki?
System działa bardzo dobrze, jest szybszy niż Vista i xp, nie będę się rozpisywał, generalnie wszystkie gry działają, również te stare, jest to system który można śmiało instalować jako samodzielny ale o co mi jeszcze chodzi to fakt, że bez OL gra w ogóle nie wywala a z OL bez spolszczenia jest nieco lepiej.
Pentium Dual Core E5200 || GeForce 8600GT || 2x2GB Kingston 667 mhz @ Windows 7 Final RTM

www.advertising.blox.pl - a Ty jak patrzysz na reklamy? Wyraź się!
Awatar użytkownika
barthd
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 06 Sie 2009, 15:53
Ostatnio był: 09 Maj 2010, 21:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Ropasiak w 06 Sie 2009, 21:13

Ech... a od kiedy OL 2.2 jest kobitalny z patchem 1.6?
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 08:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez barthd w 06 Sie 2009, 21:23

pisałem wcześniej, że to była próba na 1.0006, wcześniej był na 1.0005 i było dokładnie to samo a btw 1.0006 to zmiany tylko MP... hmm, kompatybilny.
Pentium Dual Core E5200 || GeForce 8600GT || 2x2GB Kingston 667 mhz @ Windows 7 Final RTM

www.advertising.blox.pl - a Ty jak patrzysz na reklamy? Wyraź się!
Awatar użytkownika
barthd
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 06 Sie 2009, 15:53
Ostatnio był: 09 Maj 2010, 21:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez stalker51 w 08 Sie 2009, 23:45

Witam kolegów stalkerów według mnie mod ma smae plusy żadnych bugów, nowe dzwięki i teksturki broni nowe mutanty z wypiekami na twarzy dwa razy przeszedłem stalkera polecam moda bo naprawdę warto ściągnąć :D
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zabolo w 09 Sie 2009, 14:26

Witam,
Mam problem z OL 2.2 :\

Zainstalowalem grę
Spatchowałem do 1.0005(patche po kolei wszystkie)
Zmodyfikowałem wartosc false na true
Sposzczylem czystego Stalkera
Zainstalowalem OL
Spolszczylem OL
Teraz przy rozpoczynaniu nowej gry na "ladowanie obiektow" i logu OL wywala mi do pulpitu :| ...

Jakies sugestie?
Plik z logiem jest o dziwo pusty :|

Angielska wersja gry rozni sie tym od polskiej ze trzeba zmienic wpisy w pliku "localization.ltx" na "eng" oraz zmienic nazwe katalogu "pol" na "eng" w lokalizacji "gamedata/config/text"- spolszczenie do OL 2.2 bylo wlasnie robione na podstawie polskiej wersji czystej gry... - sprobuj zmienic te wpisy - najpierw w pliku .ltx a potem nazwa katalogu... - caleb59
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zabolo w 10 Sie 2009, 01:04

Jedno pytanie:
Czy da się jakoś ustawić aby przy tekstach mowionych tez pojawialy sie napisy?
Mam spolszczenie do Stalkera oraz OL22_pol_rev.1.05.zip .Mimo wszystko nadal mam "health" oraz "weapon" przykładowo .Oczywiscie dialogi są po pl .O dziwo wilk mówi po Pl :P a to miało być tylko spolszczenie kinowe:F ?

W gamedata/text mam dwa katalogi "pol" oraz "eng" - moze to jest przyczyna czy jak?
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez portals w 10 Sie 2009, 08:16

Angielska wersja gry rozni sie tym od polskiej ze trzeba zmienic wpisy w pliku "localization.ltx" na "eng" oraz zmienic nazwe katalogu "pol" na "eng" w lokalizacji "gamedata/config/text"- spolszczenie do OL 2.2 bylo wlasnie robione na podstawie polskiej wersji czystej gry... - sprobuj zmienic te wpisy - najpierw w pliku .ltx a potem nazwa katalogu... - caleb59

A według mnie się nie rożni,przynajmniej u mnie.Zawsze robię na "pol" i jest dobrze a poza tym by nie wywaliło na ładowanie obiektów tylko wczesnej
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Boris w 10 Sie 2009, 22:00

Witam, to mój pierwszy post na tym forum.
Mam problem. Otóż jestem we wnętrzu elektrowni i idę w kierunku Spełniacza Życzeń. Niestety droga prowadząca do niego jest bardzo trudna - oprócz Moniliciarzy, wyskakują na mnie hordy mutantów: głownie pijawek i burerów, a nawet kontroler (póki co jeden). Dodając to tego co chwile rozmazujący i chyboczący na boki ekran (no wiecie ocb) posunięcie się choćby o kawałek do przodu okupione jest stratą masy amunicji (b. utrudnione celowanie)i medykamentów. Po dojściu do miejsca z dziurą w ścianie, dalsza gra jest praktycznie niemożliwa - doliczyłem się 11 burerów w kolejnym pomieszczeniu... Nie da się ich ostrożnie wyeliminować one-by-one, zwłaszcza, że zauważyłem, iż cały czas, nie wiem czemu, jestem atakowany od tyłu przez coraz to nowe pijawki i monolit (a przecież tam już wyczyściłem!)... Mam wrażenie jakby z każdym wczytaniem save'a gra respawn'owała nowych wrogów (coś jak np.: amunicja u barmana etc.)... Moje pytanie brzmi: czy to normalne? A jeśli nie, to jak sobie z tym poradzić?
Dodam, że grę przechodzę po raz pierwszy, wiec nie wiem jak to w OL jest, mam wersje 2.2 + Arsenal Mod (instalowane na 1.0005).
Z góry dzięki za odpowiedź i sorry za długi post.
Awatar użytkownika
Boris
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 22:33
Ostatnio był: 09 Cze 2010, 21:15
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Xargas w 11 Sie 2009, 01:50

Czołem wszystkim!

Pytanie jedno i szybkie,jak transmutować artefakty?

Np podchodzę z Duszą do Spalacza,wrzucam ja w płomień,wracam za 5 godzin i wciąż jest to samo.
Brałem oczywiście poprawkę na szansę porażki,więc zrobiłem tak kilka razy i z różnymi artefaktami.
Ma ktoś jakiś pomysł co robię nie tak?
Xargas
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:47
Ostatnio był: 30 Maj 2012, 08:31
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Adi007 w 11 Sie 2009, 01:59

A kupiłeś taki przepis od tego stalkera co sprzedaje informacje w Barze koło Barmana? Tam pisze jak to zrobić i jakie artefakty można łączyć.
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Xargas w 11 Sie 2009, 02:39

Napisałem przecież,jak to robię :P

Tak,recept mam od cholery,ale nie działają.
Xargas
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:47
Ostatnio był: 30 Maj 2012, 08:31
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości