[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Normandia w 03 Cze 2009, 18:07

Idąc drogą w stronę nasypu trzeba skręcić za przystankiem w prawo, ścieżką prosto w stronę fabryki( tam gdzie była misja od Wilka) przed głównym wejściem na lewo stoi Zielona NIVA. W miejscu gdzie spotykamy się z Lisem przed domem stoi Jeep, jeszcze przed bazą w Wojska w kordonie stoi BWP też można pojeździć...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Oblivion Lost - Problemy i pytania

Postprzez haseopl w 18 Cze 2009, 15:47

Witam.Mam problem z Oblivion Lost'em . Za każdym razem gdy kładę się spać to ginę .Na początku myślałem że to przez zwarcia ale chyba tak nie jest bo nawet u Sidorovicha ginę. Ma ktoś na to jakieś rozwiązanie albo wie jakie pliki trzeba nadpisać by ograniczyć zwarcia ?

Sprobuj zjesc przed snem kilka konserw, kielbase i zagryz chlebem a powinienes obudzic sie jak "mlody bog"...Prawdopodobnie umierasz z glodu przez sen - caleb59
haseopl
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Cze 2009, 15:01
Ostatnio był: 06 Sty 2010, 20:20
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez michal3434 w 27 Cze 2009, 18:15

jak jeździć samochodem? :soviet: :wódka: :soviet: :P
michal3434
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 24 Cze 2009, 14:04
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 11:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Crisu w 27 Cze 2009, 18:23

Ja pier... Było już wielokrotnie wspominane. Poszukaj.

Ale cóż, niech będzie. Wejdź w opcje, potem sterowanie - znajdź wpis "turn on" i wstaw klawisz, pod którym chcesz odpalać auto. Trudne?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re:

Postprzez MeZZerschmitt w 06 Lip 2009, 14:38

MeZZerschmitt napisał(a):Mod jest dla mnie genialny. Wszystko jest na PLUS!
Hordy mutantów co jakiś czas wprowadzają klimat DIABLO II hehe, co dla mnie jest wielkim plusem.
Blowout'y nie są częste ale jak już się pojawiają to z wielką fetą.
Na przykład, koło "bazy" Czachy w Magazynach, po blowout'cie, od wejścia do Baru paraduje gromada mutantów:
- gdzieś z 20 Umarlaków
- 1 Pijawa
- 1 Chimera (z dziwnym ryjem)
- Burer
- Nibyolbrzym
- 2 Kontrolery


Mam pytanie czy w tej nowej wersji moda też tak jest?
Pytam ponieważ chciałbym zainstalować najnowszą wersję OL ale tylko pod warunkiem, że nie usunięto takich smaczków. Liczę na szybką odpowiedź bo już bym sobie zagrał.

Jesli masz na mysli edycje 2009 z ladniejsza grafika to sadze ze nie zostalo to zmienione... - caleb59
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Michu w 02 Sie 2009, 20:20

Chciałbym tylko powiedzieć że będzie tworzony nowy Oblivion Lost 3.0 (prawdopodobnie taka będzie nazwa)

Kanyhalos :

Not so long ago I finally quit from WoW and I'm generally bored.
I thought about modding but I didn't have new ideas. Well I had but I felt that I have no patience and enough motivation.
Yesterday some people asked me about new versions as always, and I said no. But this day, a powerful darkness has taken hold of my soul.

I remember the modding as it used to be. It was something what was all about fun, many people were eager to restore the cutout content and change some badly-made aspects of the game.
Yeah, the good old times. I would like to see it's coming back.
I think a part of me new now. But I prefer to remember the modding as it used to be, not the abomination it has become.
If I will make something again, it will never be on any purpose like killing off other mods or take down motivations of other modders. I want to see its opposite when the modders help each other to make as many great mods as possible, in friendship. And ignore the hype.
I don't want to see flame and competition anymore.
I don't take this childish things seriously, I know I was stupid when I did.
Yes I was rude and arrogant many times in the past.
I cannot change it back. I can only turn good my actual behaviour and hoping that people who hate me will forget and forgive. I won't pay so much attention to flamers.

I just would like to execute something, some visions what is left. It's unbeleivable dream for me too.
Do you guys and girls remember the overpopulated thread what I opened? I have been already thinking about some things but I didn't feel strength for starting anything. Now I do.
We can say thanks to a person for this, who emailed me about some interesting things. I don't think I have to reveal his name yet. He will remain in mysteriousness for a while.
Development of Oblivion Lost 3.0 has started a few hours ago.
I will not post the features list until I feel that the time is right, if you ask about that you will waste your own time.
I just want to avoid the trolls and flamers, also nothing is completed yet so there is nothing serious what we could talk about.
All I can say it won't be just something like new textures and ltx editions but you can assume it I guess.
There is no possible release date yet, we are low on numbers, also I'm very busy in real life so it will take a while.
We might accept skilled people who can understand the lua.
I hope we won't get bored or burned out.
Stay tuned.



Nowe levele zaczerpnięte a Alphy 1935 oraz S: Clear Sky
- Całkowicie wdrożony system A-Life do nowych terenów, patrole, unikatowe postacie, misje...
- Mniej stalkerów, więcej mutantów
- Pozycje oraz liczebność frakcji będzie się zmieniać z różnych powodów ;p
- Więcej wojska w Zonie, helikoptery i wozy opancerzone również.
- Ciemne, straszne i pochmurne dni oraz noce, słoneczny dzień będzie rarytasem.
- Nowa muzyka z WoW'a oraz innych gier, tak aby jak najlepiej oddawała klimaty gry (mroczny klimat)
- Zmienione walki frakcji
- Usunięte porozumiewanie stalkerów z poprzez PDA

- Nowa fabuła, jednak nie usuwa ona całkowicie fabuły ze Strelokiem, będzie to tylko poboczna linia zadań, bardziej rozbudowanych.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Patterson w 03 Sie 2009, 20:36

Gram obecnie z Oblivionem i stwierdzam , że to chyba najlepszy Mod jaki istnieje do tej gry. Ba – z tym modem gra powinna być sprzedawana :D Wszystko jest świetnie, dochodzę właśnie do zwęglacza i jak dotąd zero problemów, nic się nie wiesza, nie buguje, nie wywala, wszystko chodzi bardzo płynnie i bez najmniejszych problemów. Moim zdaniem dobór broni jest rewelacyjny, brakuje może tylko Mausera 98k czy Mosina, ale wachlarz jest bardzo szeroki i przemyślany, z klasyków jest ot choćby PPSH 41. Bronie są różnorodne i każdy znajdzie coś dla siebie gdyż różnią sie dosyć wyraźnie statystykami, a nie jak w innych modach 80 rodzajów AK 47 i 74 a nie różnią się niczym. Można sobie dobrać czy ktoś woli zwartą walkę czy na dystans. Może nieco przesadzone są ceny kombinezonów, ale dzięki temu gra zmusza do szukania i ciułania :) Każdy kombinezon jest cenny, a nie jak w innych modach, szybko wbijamy się w egzo i idziemy jak cyborg.


Na koniec chciałbym gorąco podziękować koledze z forum „xtyro” który spolszczył tego Moda 2.2, naprawdę kawał solidnej roboty, wszystko gra świetnie! Nie napotkałem na razie żadnego problemu.


Bardzo gorąco dziękuję!
Patterson
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Sty 2008, 03:40
Ostatnio był: 24 Lip 2010, 20:34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Jarex w 05 Sie 2009, 09:51

Witam!

Mam drobny problem z tym modzikiem, acz irytujący, a nie mam zbytnio czasu przeglądać ponad 100 stron tematu :P. Otóż, przy nowo dodanych rzeczach i komendach w oknach dialogowych nie mam właściwych opisów np.: danej rzeczy a jedynie linię komend do niej przypisaną, czyli powiedzmy zamiast nowego tłumika natowskiego jest coś w stylu: silencer_nato_9mm (mniej więcej). Stąd pytanie: Czy jest sposób aby ten mały babol wyeliminować?? Zazwyczaj nie przeszkadza w grze, ale miejscami może być kłopotliwy, jak choćby przy naprawie eq i nico psuje klimat gry :) Dodam, że gram na wersji 2.2 dla patcha 1.0005 :D

Musisz dodac spolszczenie OL 2.2 autorstwa @xtyro dostepne w tym dziale w odrebnym temacie... - caleb59
World is corrupted.Humanity must be controled.Nie ulegaj Monolitowi!!!
Awatar użytkownika
Jarex
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 25 Lip 2007, 11:27
Ostatnio był: 04 Cze 2011, 13:02
Miejscowość: wziąć na piwo??:)
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Patterson w 05 Sie 2009, 12:58

Skończyłem właśnie grę na modzie ze spolszczeniem. Wszystko do samego końca działa pięknie. Acz znalazłem jeden mały babol. Już wewnątrz elektrowni, podczas mozolnego przebijania się na wyższe kondygnacje po przejściu przez jeden pokój droga wiedzie w prawo, ale jeśli przejdzie się tuż przy ścianie na lewo można wyłapać bramkę do przejcia na podwórze przed elektrownią, trzeba uważać, żeby się przypadkiem tam nie przenieść. Za to jest to świetny skrót gdy się wraca już we freeplayu :D Swoja drogą nieco mnie zaskoczyło gdzie wywaliło mnie po skończonej grze i o dziwo mity o mutancie są prawdziwe, ledwo uciekłem z elektrowni ;p Teraz idę zanurzyć się we freeplay :D nareszcie :D tego brakowało w oryginale.
Patterson
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Sty 2008, 03:40
Ostatnio był: 24 Lip 2010, 20:34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez M.R.O.K. w 06 Sie 2009, 11:42

Czy wersja 2.2 jest samodzielna czy to poprawka do 2.1 i trzeba ściągnąć obie aby poprawnie działało? :) Chcę wiedzieć bo 2.1 nie mogę pobrać chyba się link "przeterminował".

2.2 jest "samodzielna"... - caleb59

EDIT: Dzięki za info caleb59
____________________________________________________________________________________________________
EDIT 2: Ostatnie 2 pytania. Czy jest kompatybilny z wersją PL?
I czy na tej stronie tawerna [chodzi o spolszczenie do oblivion] ''OL22_pol_rev.1.05'' czy to wersja ostateczna czy trzeba ściągać wszystkie trzy "OL2.2_pol_coop_rev.1.01", "OL22_pol_rev.1.03"i "OL22_pol_rev.1.05" :?:
Ostatnio edytowany przez M.R.O.K. 06 Sie 2009, 15:30, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Patterson w 06 Sie 2009, 14:48

Tylko nie zapomnij o doskonałym spolszczeniu od „xtyro”. Bez niego bywały problemy w dialogach, z nim jest wszystko rewelacyjnie :D
Patterson
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Sty 2008, 03:40
Ostatnio był: 24 Lip 2010, 20:34
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez barthd w 06 Sie 2009, 15:57

Ponieważ Oblivion Lost ciągle mi się wysypuje (tak jak i Czyste Niebo z Good Old Stalker Mod) postanowiłem go dzisiaj przeinstalować. Napiszę krok po kroku co zrobiłem i logi wrzucę.

1.Instalacja Cień Czarnobyla
2.Patch 1.0005
3.Patch 1.0005>1.0006 (wcześniej go nie instalowałem)
4.modyfikacja fsgame
5.tworzenie gamedata
6.kopiowanie plików do gamedata (OL2.2)
7.kopiowanie spolszczenia OL
8.wrzucam save'y

Wczytuję grę no i śmiga, w podziemiach agropromu mnie zabili więc wczytuję grę i crash:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CInventory::DropItem
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line : 220
[error]Description : InSlot(pIItem)


stack trace:

no to jeszcze raz wczytuję początek podziemi agropromu, w losowym momencie błąd:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CInventory::DropItem
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line : 220
[error]Description : InSlot(pIItem)


stack trace:


Cud że w ogóle gra się wczytała bo potrafło wywalić błąd także wczytując ostatnie savy (auto, quick i wcześniejszy)

niewzruszony i przyzwyczajony wczytuję poprzedniego seva gdzie byłem przed wejściem do podziemi.
zbieram z ciał z poprzedniej bitwy co się da, żeby zanieść handlarzowi w Kordonie bo stwierdziłem że przy okazji kupię apteczki do podziemi bo zabrakło mi ich.
Zmierzam do ostatniego ciała wojaka i błąd i wywala do pulpitu:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count


stack trace:

i to jak na razie ostatni bo odechciało mi sie grać.

Zauważyłem też (podobnie jak w CS), że po uruchomieniu gry z kompatybilnością wsteczną z Win XP gra bardzo długo się wczytuje (i lokacje), jakieś 10 minut ale większa szansa że się wczyta bez wywalenia do pulpitu od razu...

Co mam robić? :/ Wcześniej było dosłownie to samo (bez patcha 1.0006). Kombinowałem z uruchamianiem jako administrator i zawsze to samo.

..................................................................

Wczoraj jakoś zrobiłem to samo co poprzednio ale nie instalowałem spolszczenia, od razu poprawa. Wywalało tylko przy opuszczaniu Kordonu i przechodzeniu do niego.

Dziś: Jak już się dostałem po dokumenty do instytutu Agroprom to gra zaczęła się diametralnie ciąć, nawet po opuszczeniu instytutu jest masakrycznie. Nie starczyło mi nerwów na opuszczenie lokacji, rezygnuję z tego moda chyba i przejdę stalkera bez oblivion lost...

specyfikacja komputera:

Pentium Dual Core E5200 || GeForce 8600GT || 2x2GB Kingston 667 mhz @ Windows 7 Final RTM

Odpowiedz jest prosta - zrezygnuj z Windows 7 albo ze Stalkera - to tyle - caleb59
Pentium Dual Core E5200 || GeForce 8600GT || 2x2GB Kingston 667 mhz @ Windows 7 Final RTM

www.advertising.blox.pl - a Ty jak patrzysz na reklamy? Wyraź się!
Awatar użytkownika
barthd
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 06 Sie 2009, 15:53
Ostatnio był: 09 Maj 2010, 21:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości